Paklausk eksperto

Skysti aminai svorio metimui

  1. Numesti svorio amatų alus
  2. Amino rūgštys – nuo A iki Z
  3. BCAA amino rūgščių vartojimas, pastebėjimai ir patarimai

Žinoma, galite vartoti aklai ar naudodamiesi gamintojo rekomenduojama vartojimo schema, tačiau norėdami sulaukti geresnio poveikio arba suvartojamą kiekį išnaudoti efektyviau, BCAA vartojimą reikia pritaikyti prie savo mitybos, tuo pačiu atsižvelgiant į treniruočių intensyvumą bei raumenų atsistatymą.

Deginant riebalus BCAA padės išsaugoti daugiau raumenų masės jeigu atsistatymas prastas, deginant riebalus raumenų masė mažėja ; BCAA vartoti reikia kiekvieną dieną, kadangi tai raumenų statybinė medžiaga, o raumenys atsistato ir auga netik treniruočių dienomis; Jeigu jūsų finansai finansai riboti ir negalite sau leisti BCAA vartoti kasdien, tuomet vartokite tik treniruočių dienomis, tuo metu, kuriuo šios amino rūgštys yra reikalingiausios: prieš ir po treniruotės, bei prieš miegą arba tarp valgių vakare; Kuo intensyviau sunkiau sportuojate, tuo didesnis poreikis BCAA; Nevartokite didelių BCAA dozių vienu metu, geriau dienos normą išskaidykite į kelias dalis ir suvartokite skirtingu laiku.

kaip numesti svorio sergant

Optimali dozė nuo 3 iki 8g, priklausomai nuo jūsų svorio, treniruočių intensyvumo, mitybos ir laiko kada vartojate, pvz. Taip yra dėl to, kad išrūgų baltymai pasižymi didesne biologine verte — geriau įtakoja raumenų atsistatymą.

Suvartokite porciją BCAA min prieš treniruotę ir porciją iškart po jos, taip užtikrinsite efektyvesnę liesos raumenų masės apsaugą nuo irimo, greitesnį atsistatymą po fizinio krūvio ir mažesnį raumenų nuovargį treniruotės metu. Taipogi galite vartoti ir kitokiu būdu, sumaišydami prieštreniruotinę ir potreniruotinę porcijas kartu ir visą gėrimą gurkšnodami treniruotės metu. Kurį būdą rinksitės — skirtumo poveikyje nebus, taigi darykite taip kaip jums patogiau ir svarbiausia sugerkite reikiamą dozę BCAA tuo metu kai treniruojatės.

Sekantis pagal svarbą metas — laikas po treniruotės.

svorio netekimas Raipur

Išgerkite dar vieną porciją Skysti aminai svorio metimui vakare tarp valgių arba prieš miegą. Treniruočių dienomis iš viso suvartokite nuo 10 g iki 20 g BCAA. Vartojimas ne sporto dienomis Šiuo metu vis dar vyksta atsistatymas ir raumenų augimas, tad raumenims vis dar reikia statybinių medžiagų, o tarp jų ir BCAA.

loreal kūno plonas

Laisvomis dienomis suvartokite porcijas BCAA rytais ir tarp valgių. BCAA vartokite tuo metu, kai skrandis yra tuštesnis — tokiu būdu įsisavinimas bus geresnis.

Kaip vartoti

Suvartoję BCAA valgyti galite po 30min. Laisvomis dienomis suvartokite nuo 10 g iki 15 g BCAA. Kaip žinoti kiek man reikia suvartoti BCAA per dieną? Eksperimentuokite:  suvartokite pradžiai 10 g BCAA per dieną ir stebėkite savo atsistatymą.

Amino rūgščių formos ir vartojimas

Jeigu atsistatymas ženkliai pagerėjo — puiku, 10 g BCAA jums pakanka. Jeigu jaučiate, jog atsistatymas dar nepakankamas — padidinkite dozę iki 15 g per dieną ir vėl stebėkite savo atsistatymą.

jei svorio metimo istorijos

Taip pat galite pabandyti naudotis su praprastinta schema, vartodami po 5 g ant 30 kg kūno masės per dieną. Taigi jeigu sveriate 60 kg — suvartokite 10 g per dieną.

ikon dk svorio metimas

Jeigu sveriate 90 kg — suvartokite 15 g per dieną. Žinoma, svoris tik nedidelis rodiklis, nes BCAA poreikis labai kinta nuo jūsų treniruočių intensyvumo ir mitybos ypatumų, tačiau tai visgi gali būti neblogas orientyras nusistatyti reikiamam kiekiui.

Lėti baltymai

Tabletės ir kapsulės — šiek tiek pigesnė forma. Milteliai — dažniausiai tai pigiausia forma. Atkreiptike dėmesį, ar jūsų turimas produktas susideda iš paprastų BCAA, ar iš patobulintos sudėties.

Dažniausiai patobulintos sudėties Skysti aminai svorio metimui vartoti reikia keletą kartų mažesnėmis dozėmis, tik vartojimo laikas ir dažnis lieka toks pat.

azartiniai lošimai norint numesti svorio

BCAA galite vartoti su visais maisto papildais kartu proteinu, geineriais, kreatinu, amino rūgščių kompleksais, energetikais ir t.

Porciją vartokite su mažiausiai ml skysčių, didesnis kiekis nėra svarbus — skysti aminai svorio metimui, kad dienos bėgyje  suvartotumėte pakankamai skysčių; BCAA galite vartoti nuolatos, pertraukų daryti nereikia. Straipsnyje aptarti suvartojami BCAA kiekiai tinka tiems, kurie užsiima natūraliu sportu t. Vartojantiems steroidinius preparatus BCAA poreikis yra didesnis, kaip ir kitų maistinių medžiagų.

  • Ka vartoti, kad padidinti raumenis?
  • Deginti riebalus rutina

Nurodyti kiekiai yra apytikriai, taigi eksperimentuokite ir atraskite kiekį kuris jums labiausiai tinka. Nepamirškite — vien BCAA vartojimas nelems gero atsistatymo, jeigu jūsų mityba bus prasta, nes tai tik nedidelė dalis jūsų mitybos. Siekiant geriausio rezultato, svarbu gerai suderinti visą mitybą.

Kontaktinė informacija

BCAA yra saugus papildas, kurį galite vartoti didesniais kiekiais nei nurodyta, tačiau nepamirškite saiko — daugiau nebūtinai bus geriau. BCAA amino rūgščių vartojimas, pastebėjimai ir patarimai was last modified: liepos 5th, by noname This entry was posted in Maisto papildai. Bookmark the permalink.

  • Ar veiksmingas yra gydymas, skirtas ūmiems nugaros skausmams diagnozuoti osteochondrozę, komplikuotą The house is a place of living things live.
  • Tipo vienas riebalų degintojas