Treneris išvardijo mitybos klaidas, kurias daro norintys sulieknėti

Svorio netekimas juoda mergina. Pagrindiniai svorio metimo principai

svorio netekimas juoda mergina

Jei jaučiate siaubingą alkį, leiskite sau suvalgyti obuolį ar apelsiną. Valgykite daugiau vaisių svorio netekimas juoda mergina daržovių, mažiau keptų ir miltinių patiekalų. Pirmąją savaitę jūsų valgiaraštyje — 3 vištos kiaušiniai ir 3 apelsinai, t.

svorio netekimas juoda mergina

Jei esate alergiškos citrusiniams vaisiams bei kiaušiniams, ši dieta jums netinka. Negeriame kavos ir juodos arbatos. Galima plikyti tik žaliosios arbatos stambius lapelius - šiame gėrime yra naudingų organizmui mikroelementų.

svorio netekimas juoda mergina

Virkite įvairių kruopų košes, išskyrus manų ir perlinių. Kaip virti?

Kinių pamėgta dieta, kuri daro stebuklus Per 3 savaites - 10 kg

Prieš naktį užpilame kruopas šaltu vandeniu, o ryte verdame ant lėtos ugnies neįberdamos nei cukraus, nei druskos. Per dieną košės galite valgyti kiek norite, tik svarbu laikytis vienos taisyklės — ji turi būti vienos rūšies.

  • Pagrindiniai svorio metimo principai
  • Pagrindiniai svorio metimo principai 4.

Gerti galima tik žaliąją arbatą — kaip ir pirmąją savaitę. Kiekis — neribotas, maisto paruošimo būdas — irgi.

  1. Norint numesti svorio, pradėti reikia ne nuo sporto… Debesyla.
  2. Bėgimas – tai blogiausias būdas lieknėjimui | icomos.lt
  3. Omni tinka svorio metimas

Galite valgyti šviežias, virtas, išsivirti lengvą daržovių sriubytę ar pomidorinę, plakti vaisių bei daržovių kokteilius, gaminti daržovių troškinį ar ruošti jas ant garų, mėgautis salotomis. Patiekalus gardinkite alyvuogių aliejumi arba Balzamiko actuįberdamos šiek tiek druskos bei pipirų.

Asmeninis treneris atskleidė paprasčiausią būdą sveikai numesti svorio

Gėrimų pasirinkimas irgi išauga — be žaliosios arbatos, galėsite gerti kompotus, sultis. O po trijų savaičių sumuokite rezultatus. Per tą laiką mažai valgėte, taigi skrandis susitraukė.

svorio netekimas juoda mergina

Todėl grįždamos prie normalios mitybos, žuvį, mėsą rinkitės atsakingai, nedideliais kiekiais, kad neturėtumėte virškinimo sutrikimų. Visus patiekalus valgykite nedidelėmis porcijomis, kasdien išgerdamos po 1 litrą žaliosios arbatos.