Angliavandeniai – pirminis raumenų energijos šaltinis Sportuojant jūsų

Glikemijos indeksas ir riebalų deginimas, Metabolinė dieta-efektyvus ir greitas riebalų deginimas

glikemijos indeksas ir riebalų deginimas

Atrodytų, laikas bėga, ir mitų, susijusių su mityba, turėtų mažėti. Na, bet mūsų straipsniai skirti kitokiems.

Tikėtina, kad tam įtakos turi didžiulės maisto kompanijos, kurios finansuoja sau naudingus tyrimus, kad galėtų toliau sėkmingai pardavinėti pigius angliavandenius ir rafinuotą aliejų. Nors kiekviena kepta bulvė turi apie 50g. Supraskite, riebalai nepadaro jūsų storais.

Tiems, kurie nori judėti į priekį. Deja, šiandien internete gausu neteisingos ir iškreiptos informacijos.

5 produktai, padedantys naikinti pilvo riebaliukus

Informacija traukiama iš konteksto, žiūrima tik į tyrimų išvadas, pamirštant išanalizuoti tų pačių tyrimų detales ir aplinkybes.

Puikiausias pavyzdys yra saldiklių žala: taip, tyrimų rezultatai parodė, jog saldikliai gali būti žalingi.

Avokaduose mažai cukraus, užtai daug mononesočiųjų riebalų, kurie suteikia energijos ir spartina medžiagų apykaitą.

Visi puolė į paniką. Tačiau apie nerealius kiekius saldiklių kiekiai tokie, kokių greičiausiai nesuvartosi per visą savo gyvenimąnaudotų tyrimuose, kažkodėl niekas nepasidomėjo. Iškreipta informacija skleidžiama be jokio pagrindo.

Kūno riebalų degintojai

Mūsų misija yra perteikti pagrįstą, argumentuotą informaciją Tau, kad galėtum sėkmingai augti ir tobulėti. Kartą ir visiems laikams paminsime 18 populiariausių mitų, vis dar įkyriai sklandančių mūsų visuomenėje. Mitas nr. Praktikoje, žemo glikeminio indekso angliavandeniai nėra pranašesni, nei aukšto.

glikemijos indeksas ir riebalų deginimas

Tai įrodyta. Tačiau tai galioja tik diabetikams bei turintiems įgimtą atsparumą insulinui.

glikemijos indeksas ir riebalų deginimas

Apskritai, jautrumo insulinui mažėjimą sukelia daugiau faktorių: riebalų perteklius, fizinis pasyvumas, prastas miegas ir net genetinis polinkis į tai. Tiesa yra tokia: mūsų modernioje visuomenėje, kurioje dominuoja perdirbtas maistas, labai lengva persivalgyti.

Ne cukrus augina kilogramus, o jo kiekiai. Peržengti ribas labai lengva — dažniausiai perdirbtas, gausus cukrumi maistas yra itin kaloringas, tačiau nesuteikiantis praktiškai jokio sotumo jausmo.

6 Dalis // Makroelementai: ANGLIAVANDENIAI

Angliavandenių mažinimas gali būti vienas iš daugelio būdų kontroliuoti mažinti suvartojamų kalorijų kiekį. Tačiau jeigu toks būdas tave verčia jaustis nepatogiai, tau trūksta energijos ir nuolat jautiesi alkanas, tai kokio velnio tuščiai kankintis?

O ištikrųjų yra taip: su sąlyga, jog jauti saiką ir žinai savo ribas, angliavandeniai tau nieko blogo nepadarys. Daugelį dešimtmečių buvo priimta, kad svorio metimas vyksta tik atsisakius riebalų.

glikemijos indeksas ir riebalų deginimas

Atsisakyti riebalų ne tik, kad nėra būtina svorio metimui, bet ir toli gražu nėra sveika tavo organizmui. Žmogaus kūnui būtina gauti bent jau Omega 3 ir Omega 6 riebalų rūgščių. Vieninteliai riebalai, kurie turėtų Tau kelti nerimą, yra trans riebalai.

tai turi žinoti kiekvienas sportuojantis

Šiek tiek tavęs nepražudys, tačiau jeigu turi pasirinkimą, jų geriau vengti [3]. O ištikrųjų yra taip: svorio mažėjimas priklauso nuo suvartojamo kcal skaičiaus privalai būti kcal deficiteo ne nuo vienos ar kitos maistinės medžiagos.

glikemijos indeksas ir riebalų deginimas

Sotieji riebalai nesukels širdies smūgio trans riebalai, kitavertus, gali. Baltymai suardo kaulus ir nužudo ar galėčiau numesti svorio per savaitę, anot jų.

glikemijos indeksas ir riebalų deginimas

Išnagrinėkime šiuos drąsius teiginius. Pirminiai tyrimai pastebėjo, jog baltymų vartojimas sąlygoja kalcio atsiradimą šlapime. Pasigilinus, buvo nustatyta, jog šlapime esantis kalcis nėra kaulų būklės rodiklis.

Nuorodos kopijavimas

Tiesą sakant, baltymai daugumoje atvejų turi net ir teigiamą poveikį kaulų patvarumui [4][5]. Kitas pirminis tyrimas pastebėjo, jog didelis suvartojamų baltymų kiekis padidina glikemijos indeksas ir riebalų deginimas filtracijos greitį GFG [6].

  1. Angliavandeniai – pirminis raumenų energijos šaltinis Sportuojant jūsų
  2. Ton jones svorio metimo aukcionai medžiotojai
  3. Keto dieta | ketogenine

Manyta, jog intensyvesnis GFG buvo per didelės apkrovos inkstams ženklas. Vėlgi: mokslui pasigilinus daugiau, didelį kiekį baltymų turinti mityba nebuvo susieta su inkstų problemomis [7][8]. Išvados paprastos: didelį kiekį baltymų turinti mityba nėra kenksminga nei kaulams, nei inkstams [9].