Sužinokite Jums rekomenduojamą kalorijų dienos normą.

Numesti svorio prieš sveriant, Kaip numesti svorio: 25 moksliškai pagrįsti patarimai - icomos.lt

Tada kiekvieną mielą dieną lipame ant svarstyklių ir, užgniaužę kvapą, stebime besiblaškančią rodyklę su baime ir viltimi sužinoti, kiek kilogramų mus dar skiria nuo svajonės.

numesti svorio prieš sveriant

Bet ar pastebėjote, kad kai pagaliau pasiekiame tą magiškąjį skaičių, niekas iš esmės nepasikeičia? Šmėkšteli trumpa džiaugsmo akimirka, bet jai išblėsus mes čia pat susigalvojame naują tikslinį svorį, nes kas gi, būdamas sveiko proto, atsisakys galimybės ateityje įsisprausti į DAR mažesnio dydžio džinsus.

Kaip greitai numesti svorio? Laba diena, į tai Jums galėtu atsakyti gydytojas dietologas konsultacijos metu. Sirgau hormonine liga, bandau po truputį ją gydyti.

Štai kodėl gydytojai nepailsdami kartoja: dietų laikytis reikia protingai. Nes persistengti labai lengva, o tada tik spėk atmušinėti atsakomuosius smūgius — pradedant bumerangu sugrįžtančiu antsvoriu, baigiant psichologinėmis problemomis ir mitybos sutrikimais.

Bet tuomet kyla klausimas: ką gi daryti žmonėms, kurie nėra pakvaišę dėl dietų mados, bet nori numesti kelis kilogramus, kad būtų sveikesni ir energingesni?

numesti svorio prieš sveriant

Į ką orientuotis tokiu atveju? Ar išvis yra toks dalykas, kaip idealus kūno numesti svorio prieš sveriant, kurio turėtume siekti?

numesti svorio prieš sveriant

Anot specialistų, vieno atsakymo į šį klausimą nėra. Tačiau kelios taisyklės padės orientuotis metantiesiems svorį. Mokslas visko nepasako Pirmasis dalykas, kurį turi įsisąmoninti su antsvoriu kovojantis žmogus, kad nėra mokslo, galinčio nurodyti, kiek jis turėtų sverti.

Žmonėms, kenčiantiems nuo antsvorio, patariama daryti begales dalykų, nepagrįstų jokiais moksliniais įrodymais. Tačiau, metams bėgant, mokslininkai atrado keliasdešimt pasitvirtinusių ir tyrimais grįstų strategijų, kaip numesti svorio. Pateikiame Jums 25 moksliniais tyrimais paremtus būdus, kaip numesti svorio Mažinkite pridėtinio cukraus suvartojimą Pridėtinis cukrus yra vienas blogiausių šiuolaikinės dietos ingredientų, ir dauguma žmonių jo suvartoja ganėtinai per daug. Tyrimai rodo, kad pridėtinio cukraus ir fruktozinio kukurūzų sirupo vartojimas yra smarkiai susijęs su nutukimo rizika, taip pat ligomis, tokiomis kaip II tipo diabetas, širdies ligos ir kt. Jei norite numesti svorio, turėtumėte mažinti pridėtinio cukraus suvartojimą.

O kaipgi garsusis kūno masės indeksas, paklausite jūs? Jis, deja, pateikia tik apibendrintus duomenis. Kūno masės indeksas, arba KMI, buvo sugalvotas tam, kad mokslininkai galėtų stebėti pasaulio gyventojų sveikatingumo tendencijas.

Pagrindiniai svorio metimo principai 4. Galimi tik du variantai — arba priimti save toks koks esate, arba išmokstate kaip tinkamai juo atsikratyti. Kaip numesti svorio? Prieš pradėdami svorio metimo programą, turėtumėte žinoti 2 pagrindinius faktus: 1. Svorio metimas priklauso nuo energijos balanso.

Individualiems asmenims jis neturėtų būti taikomas. Ir štai pavyzdys kodėl.

Ar galima numesti svorio nesportuojant

Bet KMI indeksui nė motais, kad aš esu moteris ir mano sudėjimas smulkesnis, tad tas leistinas svyravimas, atitinkantis iki 30 procentų viso mano svorio, gali turėti labai neigiamų pasekmių mano sveikatai, jeigu imsiu ir priaugsiu 18 kg.