Glikemijos produkto indeksas: lieknėjimo lentelė

Glikemijos indekso svorio praradimas. Glikemijos produktų indeksas - Priežastys

Mažas poveikis mokymo xfit svorio netekimas mankštos metu; Nepakankamas spartus cukraus kiekio padidėjimas kraujyje cukriniu diabetu sergančiose grupėse. Metaboliniai sutrikimai, atsirandantys dėl didelių GI produktų Iš angliavandenių gauta energija suvartojama trimis būdais: papildyti išeikvotą energiją; glikogeno tiekimui į raumenis; atsarginių poreikių energijos trūkumo atveju.

Glikemijos indeksas

Sandėliavimo talpyklos yra riebalų ląstelės, esančios visame kūne. Vartojant maisto produktus, kuriuose yra didelis glikemijos indeksas, organizmas perpildo gliukozę, greitai perdirbti į riebalus.

glikemijos indekso svorio praradimas kaip mesti svorį naujoms mamoms

Jei šiuo metu energija nėra pareikalauta, asmuo sėdi ar guli, tada šis riebalai siunčiami saugojimui sandėliuose. Ar produktai, turintys didelę GI, yra kenksmingi? Nuolat vartojant didelį GI turinčius maisto produktus, gliukozės kiekis kraujyje yra kūno svorio purškikliai palaikomas aukštesniame lygyje. Valgyti ir pakilti kas pusvalandį ar valandą valgyti kažką saldaus ar didelio kaloringumo, net jei tik stiklinė arbata su cukrumi, saldainiais, sausainiais, ritinėliais ar saldžiais vaisiais.

Kūnas reaguoja mažindamas insulino gamybą.

glikemijos indekso svorio praradimas kaip galiu lengvai numesti svorio

Yra medžiagų glikemijos indekso svorio praradimas sutrikimas, išreikštas papildomų svarų kaupimu. Faktas yra tai, kad gliukozė negali patekti į raumenų pluoštą, jei insulino trūksta, net jei šiuo metu organizmui to reikia.

Nepanaudotos energijos atsargos siunčiami į saugyklą, klojant į skrandį, šonus ir klubus. Šiuo atveju, atrodo, nuolatinis persivalgymas, žmogus jaučia nuolatinį alkį, silpnumą, bando gauti energiją, jis daugiau ir daugiau valgo. Skrandis yra pernelyg ištemptas, bet prisotinimas nepasiekia. Išvada: Tai nėra pačios didžiosios geografinės nuorodos, o jų pernelyg didelis ir nekontroliuojamas vartojimas.

Jei dirbote sunkiai, arba praleidote porą valandų treniruoklių salėje, tada aukštas GI atkurs energiją, gyvybingumo padidėjimą.

Mažos glikemijos produktai

Jei valgote šiuos maisto produktus priešais televizorių, naktį, riebalų kiekiai augs nepaprastai greitai. Ar maži glikemijos produktai yra tikrai naudingi? Maisto produktai su lėtais angliavandeniais yra geri, nes jie palaipsniui išlaiko energiją reikiamu lygiu.

glikemijos indekso svorio praradimas prarasti riebalus kur jis eina

Taikydami juos, jūs negausite energijos, bet galėsite efektyviai išleisti ją per dieną. Šie produktai yra: dauguma daržovių; durum macaroni el dente, tai yra šiek tiek nevirti ir rudieji ryžiai, daug ankštinių augalų; švieži vaisiai, pienas ir pieno produktai, karštas šokoladas ir kt. Glikemijos indeksas ir kalorijų kiekis nėra tarpusavyje susiję, todėl būtina suprasti abi sąvokas.

  • Numesti svorio iki pasimatymo
  • Todėl turėtumėte laikytis "auksinio vidurio" taisyklės.
  • Glikemijos produktų indeksas - Priežastys

Bet koks produktas, net ir su mažu GI, vis dar turi kalorijų. Štai ką dietologas Kovalkovas sako apie glikemijos indeksą: Maistas, turintis mažą glikemijos indeksą.

Koks yra maisto produktų glikemijos indeksas (GI), kaip jį sužinoti ir apskaičiuoti

Lieknėjimo stalas. Šioje lentelėje yra produktų, kurie padeda numesti svorio. Jie gali būti valgyti kasdien, nebijojant gauti pernelyg didelio svorio. Jei laikotės tokios mitybos per visą gyvenimą, tik kartais palepinkite save su produktais, turinčiais didelį GI, tada svoris stabiliai išliks tose pačiose figūrose. Tačiau nepamirškite, kad persivalgymas, net ir sveiki produktai pakels skrandžio sienas, todėl reikia naujų porcijų, o tada prarasti svorio nepavyks.

Išvada: vyraujantis maisto produktų, turinčių mažą GI, kiekis, periodiškai su vidutine GI ir labai retais atvejais, išimtiniais atvejais, kai yra didelis GI.

glikemijos indekso svorio praradimas statyti masę numesti svorio

Maža glikeminė dieta Daugelis veiksnių gali pakeisti produkto glikemijos rodiklį, į kurį reikia atsižvelgti rengiant mažą GI dietą. Štai keletas iš jų: krakmolo turinčių produktų laikymo trukmė ir brandos laipsnis. Brandinimo metu GN taip pat didėja, bet ne taip greitai; krakmolo dalelių redukcija padidina GN. Tai taikoma visiems grūdų produktams. Štai kodėl grūdų duona arba rupūs miltai yra laikomi labai naudingais.

Dietiniai pluoštai, baltymai, pluoštas, mažinantis GI ikilieka didelėse miltų dalelėse. Todėl pirmenybė turėtų būti teikiama duonoms ir miltų milteliams; maisto produktų pašildymas po laikymo šaldytuve sumažina GN; virimo kultivuoja gi.

glikemijos indekso svorio praradimas prarasti tik riebalus

Taigi, pavyzdžiui, virtos morkos turi GI 50, o neapdorota forma neviršija 20, nes jame esantis krakmolas yra želatinizuojamas kaitinant; pramoninės gamybos produktai yra gaminami naudojant terminį apdorojimą, želatinizuojant krakmolo turinčius produktus. Štai kodėl kukurūzų dribsniai, bulvių košės, skirtos greitai paruošti, grūdai, skirti pusryčių javams, turi labai aukštą GI - 85 ir Bet tešla gydomiems, koldūnams, naminiams makaronams, pagamintiems iš įprastų durum miltų, turi aukštą GI ; Rekomenduojama, kad spagečiai ir kieti makaronai būtų šiek tiek nugriebti, kad jie truputį krekingo ant dantų.

Glikemijos produktų indeksas

Tai sumažins maksimalų GI. Jei kepate makaronus minučių, krakmolo želatinizacija padidės ir GI padidės iki Jei spageti net ir iš balto miltų virsite al dente metodu šiek tiek nepakankamai virti ir tarnauja šalta, pavyzdžiui, salotose, tada GI bus tik 35; Ilgai laikant produktus, kuriuose yra krakmolo, taip pat sumažėja GN.

Šilta, šviežiai kepta duona turės žymiai didesnį GI nei tas, kuris atvėsęs, ir ypač tą, kuris išdžiūvo. Todėl rekomenduojama duoną laikyti šaldytuve arba jį užšaldyti, o po to atšildyti.

glikemijos indekso svorio praradimas numesti svorio sočiųjų riebalų

Ir tai yra džiovinta, pasenusi forma. Greitai džiūstant, galite kepti krekerius orkaitėje arba skrudintuve; GI taip pat sumažina aušinimo produktai, pavyzdžiui, tie, kurie parduodami vakuuminiame korpuse ir saugomi ne aukštesnėje kaip 5 laipsnių temperatūroje; Naudokite kuo glikemijos indekso svorio praradimas daržovių glikemijos indekso svorio praradimas. Jų mažas GI leidžia ne tik padidinti vitaminų ir mineralų pasiūlą, bet ir suvalgyti bet kokį kiekį.

Maisto insulino indeksas - pilnas stalas, diabetikams skirtos rekomendacijos ir svorio netekimas

Be to, daržovės sumažina kitų produktų GI, jei jos yra kartu. Daržovėse esantis pluoštas gerokai sumažina cukraus kiekį kraujyje, nes jam reikia daug energijos. Iš dietos maisto produktų, kuriuose yra didesnis glikemijos indeksas, neįtraukti alaus, gazuotų gėrimų, konditerijos gaminių ir miltų produktų, saldainių.

"Pats sau herojus": Kas tas glikemijos indeksas?

Pasirinkite šiuos virimo metodus, kurie padeda sumažinti GN. Pavyzdžiui, bulvių košė su bulvių krakmolo dalelėmis turi didžiausią GI, o keptuose arba nevirtuose GI bulvės yra daug mažesnės.

Kuo daugiau krakmolo turinčio produkto yra virinama košė, makaronai, bulvės, grūdaituo didesnis bus GN. Šlifavimo produktai padidina jų GN. Pavyzdžiui, mėsos gabalas turi mažesnį GI glikemijos indekso svorio praradimas mėsainiai.