KAIP NUMESTI SVORIO, NEJAUČIANT ALKIO?

Svorio metimas prieš praleistą laikotarpį

Svorį reguliuojanti SPA programa

Kas vyksta organizme praleidus kurį nors valgymą 15min. Po darbo nuskubėjote į sporto salę, o po to ėjote tiesiai į lovą?

O galbūt bandote badavimą su pertraukomis, nes norite numesti šiek tiek svorio? Ar šie scenarijai jums pažįstami?

20 PRIEŽASČIŲ, KODĖL SVORIS NEKRENTA

Ir nors jūsų kūno reakcija kaip numesti svorio ne jėgos praleistą maistą labai priklauso nuo jūsų amžiaus, sveikatos būklės, mitybos bei aktyvumo lygio, valgymo praleidimas gali turėti pasekmių — tiek gerų, tiek blogų. Žemiau ekspertai aiškina, kas atsitinka jūsų kūnui, praleidus valgymą, rašoma prevention.

Jei maistą praleidžiate norėdami sau kažką uždrausti arba save nubausti, tai labai nesveikas pasirinkimas.

svorio metimas prieš praleistą laikotarpį kaip pašalinti riebalų dangtelį

Alpert sako, kad žmonės, kurie praleidžia valgymą tik tam, kad vėliau leistų sau viską, arba kurie taip išalksta, kad vėliau persivalgo, nepamatys svorio metimo rezultatų. Tad jei po valgymo praleidimo skubate į virtuvę ir čiumpate visus saldėsius, kokius tik randate, badavimo su pertraukomis naudos nepajusite.

svorio metimas prieš praleistą laikotarpį svorio metimo vietos oksforde ms

Tyrimai parodė, kad badavimo laikotarpiu žmonių organizme vyko mažiau uždegimo procesų, o tai ilgainiui gali padėti kovoti su ligomis. Būtent todėl, jei ruošiatės praleisti maistą ar užsiimti badavimu su pertraukomis, turite svorio metimas prieš praleistą laikotarpį, kad darote tai teisingai — pagal grafiką — o kai valgysite, turite valgyti tokį maistą, kuris suteiks energijos badavimo laikotarpiu.

Galite būti ne pačios geriausios nuotaikos Kai nuosekliai praleidžiate maistą, sumažėja cukraus kiekis kraujyje, o tai gali labai stipriai paveikti jūsų nuotaiką.

Kaip numesti svorio. Dietos ir kiti svorio metimo patarimai.

Jei kada nors esate patyrę pyktį būdami alkani, tai tikrai žinote tą jausmą. Būtent todėl, jei planuojate praleisti maistą ir žinote, kad dėl to galite būti pikti, nečiupkite pirmo po ranka pasitaikiusio užkandžio, nebent tas užkandis yra sveikas. Būtent tokiais atvejais žmonės yra linkę persivalgyti cukraus, kadangi kūnas jaučia didelį jo poreikį.

svorio metimas prieš praleistą laikotarpį Harley Street svorio netekimas

Smegenų veikla gali įgauti pagreitį Virdžinijos universiteto mokslininkai atrado, kad badavimas su pertraukomis gali pagerinti atmintį. Taip atsitinka dėl padidėjusio neurogenezės, vykstančios smegenyse dėl badavimo, lygio. Svorio metimas prieš praleistą laikotarpį — tai naujų smegenų ląstelių ir nervinio audinio vystymąsis.

Kas vyksta organizme praleidus kurį nors valgymą

Markas Mattsonas, mokslų daktaras, Džono Hopkinso universiteto neurologas ir badavimo su pertraukomis tyrimų lyderis, atrado, kad dėl to, jog maisto praleidimas sumažina smegenyse vykstančius uždegimus, pagerėja suvokimas. Tyrimas taip pat parodė, kad pelės, valgiusios mažiau, rečiau sirgo su amžiumi susijusiomis ligomis, tokiomis kaip problemos su kepenimis ar metabolinis sutrikimas.

Įdomu tai, kad kai pelėms buvo leista valgyti, joms neduodavo kažkokio konkretaus sveiko maisto, o tai leido mokslininkams padaryti išvadą, kad badavimo su pertraukomis nauda yra tikra. Tai buvo vienas iš badavimo su pertraukomis tyrimų, atliktų su žmonėmis, ir jis parodė, kad tiek po sveikos dietos laikymosi, tiek po svorio kritimo palaikymo, grupė, badavusi pagal principąneišlaikė didesnio nukritusio svorio kiekio procentais už grupę, besilaikančią įprastos dietos.