Sunku numesti svorio? Valgykite daugiau produktų, kurie greitina medžiagų apykaitą

Medžiagų apykaitą ir numesti svorio. Sekite mus:

Norintieji numesti svorio įsivaizduoja, kad spartesnė medžiagų apykaita - tai liesėjimas. Idealus variantas: išleidi tam tikrą sumą pinigų produktams, valgai ir liesėji! Pamėginkime panagrinėti visus faktus ir mitus apie medžiagų apykaitą ir atsijoti pelus nuo grūdų.

medžiagų apykaitą ir numesti svorio

EPA-Eltos nuotr. Mitai ir faktai apie medžiagų apykaitą.

5 Produktai lėtinantys medžiagų apykaitą, bei trugdantys numesti svorio

Vyrų medžiagų apykaita vyksta greičiau Iš dalies tiesa. Paprastai vyrų medžiagų apykaita būna intensyvesnė, nes moterų riebalų masė dažniausia būna didesnė, o raumenų - mažesnė. Jei vyras nuo alaus užsiaugina pilvuką, jo medžiagų apykaita sulėtėja. Treniruotės padeda pagreitinti medžiagų apykaitą Tiesa.

10 maisto produktų greitesnei medžiagų apykaitai

Fizinis krūvis didina raumenų masę, o raumenys, net nedirbdami, naudoja daugiau kalorijų negu riebalai. Kad būtų gera medžiagų apykaita, reikia gerti daug vandens Tiesa. Deginti kalorijoms organizmui reikia vandens. Jei geriate per mažai, medžiagų apykaita lėtėja. Įrodyta, kad per dieną išgeriant aštuonias stiklines vandens medžiagų apykaitos numesti svorio internete vyksta gerokai intensyviau negu išgeriant keturias.

Deja, negailestingos dietos, kurių laikantis greitai mažėja svoris, sukelia bumerango efektą. Netrukus riebalai grįžta su kaupu.

Jums gali patikti

Griežta dieta mažina ne tik riebalų sluoksnį, bet ir raumenų masę, todėl lėtėja medžiagų apykaita. Baltymai gerina medžiagų apykaitą Tiesa. Tyrimai rodo, kad organizmas daugiausia energijos sunaudoja baltymingiems produktams.

medžiagų apykaitą ir numesti svorio

Tai reiškia, kad vartojant daugiau baltymų medžiagų apykaita vyksta intensyviau. Tuo grindžiama, pavyzdžiui, garsioji Diukano dieta, kurios pradinis etapas yra tik liesų baltyminių produktų naudojimas.

Katalogas > Kaip pagreitinti medžiagų apykaitą?

Genai, amžius ir gyvenimo būdas Iš dalies tiesa. Yra žinoma, kad genai veikia medžiagų apykaitos greitį.

medžiagų apykaitą ir numesti svorio

Yra medžiagų apykaitą ir numesti svorio, kurie, kad ir kiek valgytų, visą gyvenimą būna liekni. Tačiau genetinis polinkis į lėtą medžiagų apykaitą nereiškia, kad esate pasmerkti turėti antsvorio.

Sportuodami ir tinkamai maitindamiesi visada galite būti puikios fizinės formos.

Dažniausiai tunkama ne dėl paveldimumo, o dėl nejudraus gyvenimo būdo ir netinkamos mitybos. Svarbus ir amžius.

Taip pat skaitykite:

Po 25 metų medžiagų apykaita pamažu lėtėja. Kuo mažiau riebalų, tuo greitesnė medžiagų apykaita Tiesa. Kūno sudėjimas turi didelės reikšmės medžiagų apykaitai.

medžiagų apykaitą ir numesti svorio

Žmonių, kurių raumenų masė yra didesnė, o riebalų sluoksnis plonesnis, medžiagų apykaita išties vyksta greičiau. Mat kūnas nuolatos degina kalorijas, net jei nieko neveikiame.

medžiagų apykaitą ir numesti svorio

Žinoma, kad esant ramybės būsenos aktyviausiai vyksta žmonių, turinčių didelę raumenų masę, medžiagų apykaita. Kiekvienas raumenų kilogramas sudegina 12 kilokalorijų per dieną, o riebalų kilogramas - tik 4 kilokalorijas. Suprantama, dėl aktyvios gyvensenos šis skirtumas didėja.

Ar švęsite Tarptautinę darbo dieną?

Už medžiagų apykaitą yra atsakinga kasa Netiesa. Medžiagų apykaitą tvarko skydliaukė. Ji gamina hormonus, kurie reguliuoja medžiagų apykaitą ir numesti svorio medžiagų apykaitą lemiančių veiksnių, pavyzdžiui, kaip greitai organizmas sudegina riebalus ir kada gautosios kalorijos naudojamos energijai gaminti, o kada atidedamos atsargos. Nieko keista, kad skydliaukės veiklos sutrikimai paprastai būna susiję su medžiagų apykaitos sutrikimais.

Hipotireozė, skydliaukės veiklos susilpnėjimas, reiškia, kad ji gamina per mažai hormonų, todėl medžiagų apykaita lėtėja. Esant hipotireozei, skydliaukė dirba pernelyg intensyviai, todėl svoris mažėja.