6 protarpinio badavimo būdai: kurio laikytis lengviausia, o svoris krenta greičiausiai

Svorio metimo pokytis laikotarpyje

Kaip numesti svorio: mityba, sportas, papildai ir viskas, ko reikia efektyviam lieknėjimui

Tai valgymo režimas, kurio prisilaiko arba su ketogenine dieta sėkmingai derina tokia gausybė žmonių, kad galima net spėti, jog pažįstate bent vieną, juo susiviliojusį. Tada, kai badaujama tiksliau — pasninkaujamagalima gerti vandenį, kavą ir arbatą, na o valgymui skirtu laikotarpiu leidžiama vartoti viską, ko tik širdis geidžia. Tai bene pagrindinė priežastis, kodėl tiek daug žmonių sugeba laikytis protarpinio pasninkavimo režimo: jis nereikalauja jokio sudėtingo planavimo, be to, maitintis galima pagal sau patogų grafiką jų — ne vienas.

Jei, tarkim, esate iš tų, kuriems patinka užkandžiauti, o kai tai draudžiama, ima atrodyti, kad mirštate iš bado, laikytis protarpinio pasninkavimo režimo gali būti ypač sunku. Šis mitybos planas nerekomenduojamas ir mitybos sutrikimų turintiems arba kada nors turėjusiems asmenims.

svorio metimo pokytis laikotarpyje praranda 10 kūno riebalų per 10 savaičių

Tačiau jei norite numesti svorio ir pasninkavimas nesikerta su jūsų įpročiais bei poreikiais, galite pamėginti pereiti prie protarpinio pasninkavimo režimo. Žinoma, grafiko pasirinkimą gali lemti ir atsakymas į klausimą, kuris iš jų labiausiai pasiteisina, jei tikslas — sulieknėti.

Sveikatingumo klubo šeimai "Apelsinas" tinklaraštis

Visgi pirmiausia susipažinkite su šešiais labiausiai paplitusiais būdais laikytis protarpinio pasninkavimo režimo. Būtent jie plačiausiai aprašyti internete ir aptarinėjami socialiniuose tinkluose.

svorio metimo pokytis laikotarpyje 10 kg riebalų nuostoliai per mėnesį

Skaitydami toliau taip pat sužinosite kiekvieno grafiko pranašumus bei efektyvumą, siekiant numesti svorio. Santykis Pasirinkus santykiu apibrėžiamą protarpinio pasninkavimo grafiką, pasninkauti reikia kasdien po 16 valandų, o joms praėjus ištisas 8 valandas — valgyti. Daugeliui žmonių šio grafiko pavyksta laikytis tiesiog nevalgant po vakarienės ir atsisakant pusryčių. Tai ne tik įmanoma, bet ir gana patogu, nes, tarkim, nuo vidudienio iki aštuntos valandos vakaro galima valgyti be jokių suvaržymų.

Ar santykis pasiteisina, kai siekiama numesti svorio? Vieno labai nedidelio tyrimo rezultatai leidžia manyti, kad taip.

Storėti ar lieknėti žindant – ko norėtumėte?

Jame dalyvavę 23 nuo nutukimo kenčiantys vyrai ir moterys turėjo 12 savaičių maitintis pagal grafiką Per tyrimo laikotarpį paaiškėjo, kad, palyginti su tais, kurie maitinosi taip, kaip yra pratę, santykio paisę asmenys per parą suvartodavo kalorijų mažiau ir šiek tiek kilogramų atsikratė maždaug 3 proc. Taip pat minėtina, kad pažemėjo jų kraujospūdis.

Vis dėlto dar kartą priminsime, kad tyrimas, apie kurį čia kalbama, buvo nedidelio masto, ir apskritai eksperimentų, skirtų grafiko efektyvumui išsiaiškinti, — tik vienas kitas, todėl labai peta numesti svorio pasakyti, ar prisilaikant šio konkretaus režimo tikrai pavyks atsikratyti antsvorio. Įdomu tai, kad laikantis šio grafiko pavyksta daug lengviau sukontroliuoti apetitą ar ne paradoksalu? Laikantis santykiopenkias dienas per savaitę galima valgyti kaip įprastai, o dvi paskesnes — 20 proc.

Svorio metimas – geriau nuosekliai ir lėčiau nei drastiškai – teigia moksliniai tyrimai!

Vėlgi — tyrimų skaičius ganėtinai menkas, o optimistiškai nuteikiantys vieno tyrimo rezultatai nėra pakankamas pagrindas teigti, kad toks protarpinio pasninkavimo režimas ypač pasiteisina. Pasninkavimas kas antrą dieną Jau pats pavadinimas nurodo, kad šiuo atveju tenka pasninkauti kas antrą dieną.

Galimi keli tokio plano variantai: kai kurių propaguotojai teigia, kad pasninkavimo dienomis su maistu gaunamas kalorijas reikia apriboti iki maždaugkiti laikosi nuomonės, kad pasninkaujant suvartojamų kalorijų skaičių reikėtų artinti prie nulio. Aiškinantis, ar protarpinis pasninkavimas gerina sveikatą, buvo įvertinta kelių kaip tik šio režimo variantų teikiama nauda.

Vis dėlto su tikimybe numesti svorio susijusios išvados nėra galutinės. Valgymas—pasninkavimas—valgymas Pasirinkus šį metodą, griežtai pasninkauti reikia ištisas 24 valandas, ir taip daryti kartą arba du per savaitę.

Kaip tai atrodo? Tarkim, suvalgius vakarienę šeštą valandą vakare reikia susilaikyti nuo bet kokio maisto iki kitos dienos šeštos valandos vakaro.

6 protarpinio badavimo būdai: kurio laikytis lengviausia, o svoris krenta greičiausiai

Taip daryti reikia vieną arba dvi dienas per savaitę — tiktai ne dvi dienas iš eilės. Šio konkretaus metodo efektyvumas nėra įvertintas jokiais tyrimais, bet turint omeny, kad suvartojamų kalorijų skaičius taip maitinantis automatiškai sumažėja, galima spėti, kad numesti kažkiek svorio veikiausiai pavyks.

Tik turite suvokti, kad nevalgyti ištisas 24 valandas — išties nemenkas iššūkis. Santykis Šis maitinimosi režimas panašus įtik pasninkauti šiuo atveju teks 14 valandų, o valgyti bus galima — Tokio grafiko laikytis šiek tiek paprasčiau neikadangi laikas, per kurį galima valgyti, yra ilgesnis. Aišku, gali būti, kad kaip tik dėl šios priežasties jis yra mažiau veiksmingas tiems, kurių tikslas — numesti svorio.

Turint omeny, kad pasninkavimo laikotarpis yra palyginti trumpas — tiesą sakant, beveik atitinkantis laiką, per kurį žmonės nevalgo, kai maitinasi įprastai, — sukurti kalorijų deficitą laikantis šio režimo gali būti ganėtinai sunku.

Kario dieta ©  Shutterstock Ši programa ganėtinai skiriasi nuo pirmiau apibūdintų. Laikantis kario dietos, daugiausia valgyti reikia vakare.

svorio metimo pokytis laikotarpyje svorio netekimas elginas al

Tokio mitybos plano sumanytojas — lengvojo kultūrizmo propaguotojas Ori Hofmekleris. Laikantis kario dietos režimo, dieną galima suvalgyti tik kelis šviežius vaisius ir daržoves.

20 priežasčių, kodėl svoris nekrenta

Pagrindinis paros valgymas vyksta vakare svorio metimo pokytis laikotarpyje trunka 4 valandas. Kol svorio metimo pokytis laikotarpyje neatlikta jokių tyrimų, kuriais būtų įvertintas būtent kario dietos efektyvumas. Kadangi pasninkavimo laikotarpiu vis dėlto leidžiama šį tą suvalgyti, kai kuriems žmonėms toks metodas gali atrodyti tinkamas. Visgi laikotarpis, per kurį galima pavalgyti sočiau, yra labai trumpas. Minėtina ir tai, kad pasirinkus šį mitybos svorio metimo pokytis laikotarpyje tektų prisilaikyti paleodietai būdingo raciono, o tai reškia, kad šis protarpinio pasninkavimo metodas griežtesnis nei visi likusieji.

Bet vėlgi — numesti svorio svorio metimo pokytis laikotarpyje tik tada, jei sugebėsite sukurti kalorijų deficitą, taigi, lieknėjimo sąlyga išlieka ta pati. Kuris protarpinio pasninkavimo režimas labiausiai pasiteisina, kai siekiama numesti svorio?

Nedaugžodžiaujant galima pasakyti, kad labiausiai pasiteisins tas metodas, kurio jums bus lengviausia laikytis. Pasirinkus sau netinkamą planą, džiuginančių rezultatų galima ir nesulaukti, nes konkretus mitybos režimas bus nesuderinamas su gyvensena.

Lemein, reikia atsižvelgti į tokius veiksnius kaip darbo grafikas, šeimos gyvenimo ritmas, gyvenimo aplinkybės, laikas, sugaištamas kelionėms į darbą ir kitur, tų kelionių dažnis ir kt.

Vis dėlto verta paminėti, kad santykis daugeliui protarpiniu pasninkavimu susiviliojusių žmonių atrodo priimtiniausias. Laikantis šio režimo lengviausiai pavyksta nepersivalgyti vakarais, o tai, kaip paprastai teigiama, yra dažniausias kliuvinys, trukdantis sulieknėti. Leidžiant svorio metimo pokytis laikotarpyje valgyti aštuonias valandas dienos metu, nesutrinka medžiagų apykaita: dieną, kai aktyvumo lygis pats didžiausias, pavyks pasipildyti pakankamai energijos, o atėjus poilsio metui, valgyti nebereikia.

Žinoma, jei krenta svoris maitinanti protarpinio pasninkavimo režimu, to priežastis, veikiausiai, ne konkretus santykis, o tai, kad suvartojate mažiau kalorijų, nesvarbu, kada valgote. Tad galbūt galima tiesiog mažiau valgyti, apsieinant be pasninkavimo? Šis klausimas atrodo logiškas, ir į jį buvo pamėginta atsakyti. Tad jeigu pasninkaujant laikytis dietos ne lengviau, matyt, nėra jokios prasmės to daryti.

Pabaigai derėtų pasakyti, kad visi protarpinio pasninkavimo metodai sulieknėti padės tik tada, jei pagal juos maitinsitės ganėtinai ilgai ir nedarydami sau jokių nuolaidų. Priminsime, kad yra tas santykis, kurio, daugelio teigimu, laikytis paprasčiausia.