Pagrindiniai svorio metimo principai

Lengvi sveiki sumuštiniai svorio metimui

lengvi sveiki sumuštiniai svorio metimui

Juk svarbiausia, kad neviršytumėte savo dienos kalorijų normos — ir tam visai nebūtina atsisakyti nei pusryčių, gali migdolai deginti riebalus pietų.

Tiesa, jeigu norite nepriaugti svorio ar sulieknėti, būtina žinoti, kad vakare geriau atsisakyti maisto, turinčio daug angliavandenių ir riebalų. Tada naktį organizmas bus priverstas imtis jau sukauptų riebalų. Ko vėlai vakare valgyti negalima?

Draudžiami užkandžiai

Į draudžiamų produktų sąrašą automatiškai patenka visi kaloringi gaminiai kai g turi daugiau nei kcal. Po 18 valandos pamirškite kietą sūrį, riebią mėsą ir žuvį, makaronus ir kruopas. Savaime suprantama, atkrenta tortai ir pyragėliai jais geriausia lepintis pirmoje dienos pusėjevertėtų atsisakyti saldžių jogurtų.

Ką valgyti?

Pagrindiniai svorio metimo principai

Į leistinų produktų sąrašą patenka tie, kurie greitai įsisavinami. Tai gali būti neriebūs rūgštaus pieno produktai kefyras, pasukos, neriebi varškėkiaušiniai, balta neriebi mėsa vištienos filė, triušienabalta žuvis.

Kaip Nuplauti Chemikalus Nuo Vaisių, Tailando Vizos Ir Naujas Gėrimo Receptukas #18

Prieš miegą galima pasilepinti šviežiomis daržovėmis, pomidorais, žalumynais kiekiai — neriboti. Labai ribotais kiekiais leidžiama valgyti virtas bulves, burokėlius ir morkas.

Pirmadienis per penktadienio dietą

Tinka ir pupos, uogos, nesaldūs vaisiai. Leidžiami net ir spragėsiai jeigu jie pagaminti jūsų pačių, ir be jokio cukraus, g turi apie kcaltačiau svarbu jų nepadauginti 1 litro stiklainyje telpa lengvi sveiki sumuštiniai svorio metimui 40 g kukurūzų spragėsių, t.

Jeigu jums kilo nenumaldomas noras ko nors užkrimsti, pasinaudokite šiais patarimais.

lengvi sveiki sumuštiniai svorio metimui

Visi čia nurodyti užkandžiai turi iki kcal, tad papildomi kilogramai jums negresia! Šokoladu glaistyti bananų griežinėliai. Ištirpinkite juodojo šokolado plytelę mikrobangų krosnelėje per maždaug 20 sekundžių, tada pamirkykite jame banano griežinėlius.

lengvi sveiki sumuštiniai svorio metimui

Šis užkandis veikia kaip antioksidantas ir jame gausu skaidulų. Pašildykite 1 puodelį neriebaus pieno su 1 arbatiniu šaukšteliu šokoladinio sirupo. Išgerkite užkrimsdami keliais mažučiais krekeriais.

lengvi sveiki sumuštiniai svorio metimui

Saldus baltymų užkandis: užtepkite keletą kvietinių miltų krekerių natūraliu riešutų sviestu. Užgerkite arbata su 2 šaukšteliais pieno.

Nuorodos kopijavimas

Paprasti dribsniai: suberkite ¼ šokoladinių dribsnių ir ¼ paprastų dribsnių, užpilkite ½ puodelio lieso pieno ir ¼ puodelio pjaustytų braškių. Bananų kokteilis: supjaustykite bananą, užpilkite liesu pienu ir sutrinkite.

Skanu, sotu ir gana nekaloringa. Persikų šaltis: supjaustykite 1 vidutinį persiką ir užpilkite ½ puodelio šalto vanilinio jogurto.

lengvi sveiki sumuštiniai svorio metimui

Prisiminkite vasarą: ant vieno vaflių lakšto uždėkite 5 supjaustytas braškes ir apliekite vienu valgomuoju šaukštu klevų sirupo. Saldūs kukurūzų spragėsiai: lengvi sveiki sumuštiniai svorio metimui reikės 4 puodelių kukurūzų spragėsių. Tiesiog apibarstykite juos vienu valgomuoju šaukštu rudojo cukraus.

lengvi sveiki sumuštiniai svorio metimui

Jaunos morkytės su neriebiu graikišku jogurtu. Paskaninkite česnakine druska ir pipirais.

Teisinga vakarienė: ką valgyti vakare, kad kristų svoris?

Liesas vanilinis pieno kokteilis. Įdėkite į plaktuvą vieną kaušelį vanilės skonio baltyminių miltelių, įpilkite puodelį nugriebto pieno ir suplakite su ledu. Druskos jose mažiau negu daugelyje apdorotų užkandžių. Sauja žemės riešutų maždaug 10 vnt. Pomidorų sriubos dubenėlis — 74 kcal. Galima valgyti be jokio sąžinės graužimo vienus arba ruošti salotas pavyzdžiui, su morkomisspausti sultis.

Kita vertus, turėkite omenyje, kad ši daržovė pasižymi diuretinėmis savybėmis, todėl naktį teks dažniau keltis.

Gaminame sveikus pusryčius

Be to, salierų sultys nerekomenduojamos nėščiosioms ir maitinančioms krūtimi mamytėms, taip pat sergantiems venų varikoze arba skrandžio ligomis. Burokėlių salotos su augaliniu aliejumi taip pat turi nedaug kalorijų, bet daug bataino, puikiai deginančio riebalus, ir kurkumino, neleidžiančio riebalams nusėsti ant lengvi sveiki sumuštiniai svorio metimui sienelių.

Citrusiniai vaisiai — taip pat nebloga išeitis. Suvalgykite kelias mandarino skilteles — žalos tikrai nepridarys. Atminkite, kad verčiau šiek tiek nusidėti, nei kankinti save ir per naktį klausytis gurguliuojančio pilvo, o kitą dieną prisikirsti už dvi dienas. Šie lengvi užkandžiai gali tapti tikru išsigelbėjimu!