6 pratimai padedantys atsikratyti riebaliukų nuo rankų ir pečių

Pašalinti pečių riebalus, ​Pratimai moterims: atsikratykite „riebalų pažastyse“

Probleminė vieta — klubai Jei jums nepatinka probleminė vieta vidinėje klubų pusėje, sustiprinkite didžiuosius, vidutinius ir mažuosius sėdmenų raumenis.

kaip mesti svorį nuo savo dugno kaip lieknėti patinas

Gulėdami ant kairiojo šono kilnokite ištiestą dešinę koją. Kiekviena koja atlikite 15—20 pratimų, ciklą pakartokite 2—3 kartus. Atsistokite ant keturių, į grindis remkitės alkūnėmis.

prarasti svorio patirtį riebalų nuostoliai 5x5

Atlikite mostus tiesia koja į viršų. Kiekviena koja atlikite 20—25 mostus, ciklą pakartokite 2—3 kartus.

Patikimas būdas atsikratyti nukarusių riebalų ant rankų

Probleminė vieta — pečiai Jei jūsų probleminė vieta — pečiai, reikėtų pamankštinti trigalvius raumenis. Atsistokite nugara į kėdę, įsiremkite į jos sėdynę rankomis ir darykite atsispaudimus. Atlikite 15 atsispaudimų. Ciklą kartokite 2—3 kartus.

5 Pratimai, kurie visiškai sudegins riebalus ant nugaros

Padarykite įtūpstą dešine koja į priekį, o dešine ranka įsiremkite į kelį. Į kairę ranką paimkite 2 kg svarmenį, ir sulenkę ranką per alkūnę, pakelkite.

mesti svorį kasdien deltinių riebalų deginimas

Pašalinti pečių riebalus ranka atlikite 10—15 tokių pratimų, ciklą kartokite 2—3 kartus. Probleminė vieta — pažastys Volelių, kurie susidaro virš liemenėlės, padės atsikratyti pašalinti pečių riebalus krūtinės raumenys.

Atsigulkite ant nugaros, paimkite 2 kg svarmenis.

  1. Kaip chelsey malonė numetė svorį
  2. Liaunos, sportiškos rankos su išryškėjusiais raumenukais visai ne už kalnų, jei reguliariai darysite šį labai veiksmingą pratimą!
  3. Jaunas svorio netekimas
  4. Kvass svorio metimas
  5. Kaip pašalinti riebalus nuo probleminių vietų – 5 veiksmingi pratimai - DELFI Gyvenimas
  6. Numesti svorio padės numesti celiulitą
  7. 8 kg svorio netekimas per 6 mėnesius

Kelkite ištiestas rankas virš krūtinės ir mokite jomis į šonus, bet nelieskite grindų. Atlikite 15—20 tokių pratimų, ciklą pakartokite 2—3 kartus.

​Pratimai moterims: atsikratykite „riebalų pažastyse“

Probleminė vieta — šonai ir pilvas Atsigulkite ant nugaros, rankas pakiškite po galva, kojas sulenkite per kelius. Viršutinę kūno dalį pakelkite kuo aukščiau.

Pratimą pradėkite nuo atsispaudimų pozicijos, pasislenkant į šoną kryžiuokite rankas ir galiausiai padarykite prisispaudimą. Tą patį kartokite į kitą pusę ir taip kartų.

Pratimą atlikite 20—25 kartus, ciklą kartokite 2—3 kartus. Atsigulkite ant šono ir sulenkite kojas per kelius taip, kad tarp klubų ir liemens susidarytų status kampas.

Kaip pašalinti riebalus nuo probleminių vietų – 5 veiksmingi pratimai

Viršutinę ranką ištieskite į priekį, apatinę pakiškite po galva. Pakelkite liemenį.

Atlikite po 10—15 tokių pratimų ant kiekvieno šono, ciklą kartokite 2 kartus.