Galite nustebti, kodėl jums nepavyksta numesti svorio

Devynios naujienos numesti svorio, MISIJA – SULIEKNĖTI IKI VASAROS: ANOREKSIJA PERSIRGUSIOS MERGINOS PERSPĖJIMAI

Mesti svorį — tai ne tik skaičiuoti kalorijas Svorio metimas: tai kova, su kuria tenka bent kartą gyvenime susidurti daugeliui.

Sveika ir subalansuota gali padėti įveikti šią kovą. Dažniausiai norintiems sulieknėti kyla klausimas, kiek kalorijų per dieną galima gauti su maistu. Tačiau vienareikšmio atsakymo nėra, nes kiekvienas žmogus yra skirtingas. Pasirodo, svarbiau ne, kiek kalorijų, suvartojama, bet kiek makro maistinių medžiagų gaunama.

Kaip apskaičiuoti makro maistines medžiagas? Visų pirma reikia išsiaiškinti, kas tai yra.

devynios naujienos numesti svorio

Makro maistinės medžiagos — tai yra molekulės, randamos maiste, kurį valgome ir kurias kūnas skaido į energiją. Mes žinome jas kaip baltymus ir angliavandenius.

Valgyti maisto produktus, devynios naujienos numesti svorio kiekviename yra šių makro maistinių medžiagų, tinkamais kiekiais yra labai svarbu, kad organizmas funkcionuotų normaliai ir kristų svoris.

Pagrindinės makro maistinės medžiagos yra: Angliavandeniai.

Tai kodėl žmonės taip lengvai susižavi dieta, kuri padės per kelias dienas atsikratyti nereikalingų kilogramų? Jis tvirtina — vien faktas, kad egzistuoja gausybė dietų, rodo, jog nė viena iš jų neveikia. Kad būtume gyvi, organizmas priverstas tam skirti dalį turimos energijos: turi dirbti smegenys, širdis, plaučiai, kepenys, žarnynas, inkstai

Tai yra pirmasis devynios naujienos numesti svorio šaltinis, kurio organizmui reikia, nes angliavandeniai suteikia energijos greitai. Devynios naujienos numesti svorio gauname iš cukrų ir krakmolo daržovėse bei vaisiuose ir pieno produktuose. Viename grame angliavandenių yra apie keturias kalorijas.

devynios naujienos numesti svorio

Tai didelės aminorūgščių molekulės, reikalingos kūno struktūrai. Jos užtikrina, kad organizmas gerai funkcionuotų, ląstelės, audiniai ir organai tinkamai veiktų.

MISIJA – SULIEKNĖTI IKI VASAROS: ANOREKSIJA PERSIRGUSIOS MERGINOS PERSPĖJIMAI

Viename grame baltymų yra apie keturias kalorijas. Tai yra koncentruotos energijos šaltinis, kurio reikia mūsų organizmui. Žmogui tiesiog reikia valgyti tam tikrą kiekį sveikų riebalų, kad sudegintų nepageidaujamus kūno riebalus.

Viename grame riebalų yra apie devynias kalorijas. Kodėl reikėtų skaičiuoti ne tik kalorijas, bet ir makro maistines medžiagas? Norint numesti reikia sunaudoti daugiau kalorijų, negu gaunama kasdien su maistu. Tačiau svarbu ne tik kalorijos. Lygiai taip pat svarbu ir iš kur gaunamos kalorijos.

NAUJAUSI KOMENTARAI

Nerekomenduojama laikytis kalorijų dietos ir valgyti vien tik spurgas. Kalorijos turi būti tik aukščiausios kokybės, kad dieta tikrai nepakenktų sveikatai ir nealintų organizmo. Pradėjus skaičiuoti makro maistines medžiagas, nutiks šie dalykai: Pavyks atsikratyti net tų riebalų, kurie krenta labai sunkiai. Padės išlaikyti liesų raumenų masę.

devynios naujienos numesti svorio

Kūnas jausis sotus. Nuo ko pradėti?

Nuorodos kopijavimas

Skaičiuoti makro maistines medžiagas naudinga, siekiant įvairių kūniškų tikslų, ypač metant svorį. Štai, kaip tai padaryti: Nustatyti dienos kalorijų normą. Rekomenduojama dienos kalorijų norma priklauso nuo amžiaus, lyties, svorio ir aktyvumo lygio. Sudėtinga, bet įmanoma apskaičiuoti. Nustatyti dienos kalorijų ir makro maistinių medžiagų santykį.

Po to reikės išsiaiškinti, iš kokių maisto grupių, gaunamos kalorijos. Apskaičiuoti sumą. Skaičiuoti makro maistines medžiagas yra labai svarbu, kai siekiama ne trumpalaikio sulieknėjimo, bet norisi rezultato ilgam, o dar geriau — visam gyvenimui.

Tačiau yra geresnis būdas sulieknėti. Pateikiame patarimus interneto skaitytojų, kurie pritaikę kelias gana nesudėtingas gudrybes numetė 5, 10 ar net 30 kilogramų. Kai užsinorėdavai didelio pakelio traškučių ar šokoladinio batonėlio, turėdavau nueiti iki parduotuvės. Pusryčiams visada suvalgau apie kalorijų vertės sveiko maisto, kurį sudaro baltymai ir pilno grūdo produktai. Dažniausiai valgau sumuštinį su natūraliu žemės riešutų sviestu ir obuolių džemu.

Svarbu prisiminti, kad nėra vieno mitybos ir svorio metimo plano, kuris tiktų visiems, nes tai yra labai individualu. Svarbu ne tik skaičiuoti kalorijas ir makro maistines medžiagas, bet ir laikytis kitų sveikos gyvensenos rekomendacijų.

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Eiti pėstute į tolimesnį prekybos centrą ir pirkti šviežią produkciją: liesą mėsą kalakutieną, vištieną, žuvį, liesą raudoną mėsą. Valgyti daug visadalių grūdų rudųjų ryžių, bolivinių balandų kruopų, avižų.

Riboti arba apskritai atsisakyti cukraus, alkoholio. Būti fiziškai aktyviems, sportuoti. Jūsų komentaras Komentarų nėra.