Straipsniai

Tryniai padeda numesti svorio

Pagrindiniai svorio metimo principai

Suvartokite daugiau vitamino D Kai kurie tyrimai rodo, kad tie žmonės, kurių kraujyje yra mažai vitamino D, yra labiau linkę į nutukimą ir mažiau sportuoja. Kitos sveikatos problemos, susijusios su vitamino D stoka, apima: metabolinį sindromą; pirmojo ir antrojo tipo diabetą; osteoporozę ir osteoartritą.

Vitamino D galima gauti iš saulės ir kai kurio maisto — vitamino D yra kiaušinių tryniuose, riebioje žuvyje, kai kuriuose grybuose ir papildomai maisto medžiagomis papildytuose produktuose.

tryniai padeda numesti svorio

Maistą valgykite mažomis porcijomis Šis metodas naudingiausias vaišių ar užkandžių atvejais. Vieno tyrimo metu patiekalai buvo padalyti į atskiras mažesnes porcijas — norėta patikrinti, ar žmonės jaučiasi sotesni suvalgę tą patį maisto kiekį atskiromis porcijomis.

Nuorodos kopijavimas

Tyrimas parodė, kad padalinus maistą į tris ar šešias atskiras porcijas, sotumo jausmas buvo didesnis. Valgant vaišėse ar užkandžiaujant, maisto kiekį galima susidėti į kelias mažas lėkštes. Be to, galima pamėginti išdalyti dienos valgymus į kelis mažesnius patiekalus ir nesukrauti visko į vieną lėkštę.

  1. 20 maisto produktų, kuriuos reikia valgyti metant svorį - DELFI Sveikata
  2. Per mėnesį numesti 20 kg svorio
  3. Kaip greitai numesti svorio - Temos - Ligos, sveikata, vaistai - icomos.lt
  4. Ar galite numesti svorio menopauzė
  5. Jeigu norite numesti svorio, įtraukite į savo dietą riebalus
  6. Numesti svorio reikia pilvo aptempimo
  7. Štai kas nutinka tavo kūnui, kai valgai 2 kiaušinius per dieną: neįtikėtina! | icomos.lt

Naudokite mažesnes lėkštes Žmonės neretai yra linkę suvalgyti visą lėkštėje esantį maistą. Tačiau galima sumažinti gaunamų kalorijų kiekį daug nesistengiant — tiesiog tryniai padeda numesti svorio lėkštės dydį ir į ją dedamo maisto kiekį.

tryniai padeda numesti svorio

Du metais atlikti tyrimai parodė, kad universiteto studentai nuolat įsidėdavo mažiau maisto į specialią porcijos dydį reguliuojančią lėkštę. Tokia lėkštė pasižymi vaizdiniais dydžio indikatoriais svarbioms maisto produktų grupėms ir leidžia nespėliojant pritaikyti porcijos dydį. Šių lėkščių galima įsigyti.

tryniai padeda numesti svorio

Atsisakykite gėrimų su cukrumi Britų tyrimas susiejo nuolatinį gėrimų su cukrumi ir dirbtiniais saldikliais vartojimą su didesniu tryniai padeda numesti svorio riebalų kiekiu vaikų atveju. Saldūs gėrimai turi daugybę sveikų alternatyvų.

tryniai padeda numesti svorio

Paprastas vanduo su šviežiomis mėtomis, imbieru, uogomis ar agurkais puikiai atgaivina ir turi ypač mažai kalorijų. Be to, gazuotą vandenį galima paskaninti įprastomis ar žaliosiomis citrinomis.

Troškuliui malšinti puikiai tinka žolelių, žalioji ar juodoji arbata. Daugelis arbatų pasižymi dar ir papildomais privalumais sveikatai. O štai vaisių sultyse gausu cukraus.

Pranešti klaidą

Jei įmanoma, verčiau rinkitės valgyti pačius vaisius — juose daug skaidulų. Rinkitės sveikesnius užkandžius Pasak metais atlikto tyrimo, beveik trečdalis kasdien gaunamos energijos atkeliauja per užkandžius.

Pagrindiniai svorio metimo principai 4. Galimi tik du variantai — arba priimti save toks koks esate, arba išmokstate kaip tinkamai juo atsikratyti.

Laikui bėgant, užkandžių dydis išaugo, vadinasi, tarp valgymų žmonės suvartoja daugiau maisto. Tačiau sveiki naminiai užkandžiai gali padidinti sotumą ir sumažinti kitų valgymų metu suvartojamų kalorijų kiekį.

tryniai padeda numesti svorio

Sveikam užkandžiui galima rinktis tokius variantus: jogurtą; daug skaidulų turinčius vaisius — obuolius, bananus ar apelsinus; daug skaidulų turinčias daržoves, ypač morkas ir brokolius; saują nesūdytų riešutų be priedų, pavyzdžiui, anakardžių ar graikinių riešutų. Intensyviau kramtykite Kramtymas yra virškinimo proceso pradžia.

Kai kurie preliminarūs tyrimai rodo, kad mergina kaip numesti svorio kramtymas ir ilgesnis maisto laikymas burnoje sumažino suvartojamo maisto kiekį.

Kruopštus kramtymas taip pat padeda mėgautis valgomu maistu.

Kaip numesti svorio?

Skiriant pakankamai laiko tarp valgymui organizmas įgauna galimybę užfiksuoti sotumą. Išmėginkite sąmoningą valgymą Sąmoningas valgymas yra puikus svorio reguliavimo įrankis. Toks valgymas gali padėti suvaldyti maisto troškimą ir efektyviai kontroliuoti porcijų dydį.

Kaip ištirpdyti pilvo riebalus?

Norint nuolat valgyti sąmoningai, reikėtų vengti pašalinių trikdžių — televizoriaus, kompiuterio, knygos ar žurnalo. Geriausia valgyti prie stalo, susitelkti į maisto skonį ir atkreipti dėmesį į sotumą rodančius ženklus.

20 maisto produktų, kuriuos reikia valgyti metant svorį

Valgykite drauge su šeima Sėdėti drauge su šeima ir valgyti sveiką maistą — toks įprotis taip pat gali turėti įtakos reguliuojant svorį. Valgymas namuose gali padėti sumažinti riebalų ir cukraus suvartojimą. Jei gaminate vaikams subalansuotus ir maistingus patiekalus, tikėtina, kad jie taip pat perims teigiamus įpročius.