Posts navigation

Didinant medžiagų apykaitą svorio netekimas

apetito nuovargio praradimas ir svorio kritimas

Mitai apie svorio metimą: jei sportuojate, galite valgyti viską? Artėjant šiltiems orams, daugelis susimąstome apie svorio metimą. Tačiau apie tai egzistuoja tiek daug informacijos, kad žmonėms neretai sudėtinga atsirinkti, kas yra mitas, o kas — tiesa.

Jums gali patikti

MITAS: nevalgykite po 20 valandos. TIESA: nesvarbu, kada valgote. Svarbiausia — bendras suvartotų kalorijų kiekis. Nepaisant įvairių įsitikinimų, maistas, kurį suvalgote vakare ar vėlyvomis valandomis, automatiškai jūsų kūne riebalais nevirsta.

svorio netekimas antsvorio turinčioms moterims

Taigi jei po 17 valandos nustosite valgyti, tai nereiškia, kad pradėsite liesėti. Geriausias būdas numesti svorio yra skaičiuoti, kiek kalorijų suvartojate per dieną ir neviršyti jų optimalaus skaičiaus. Tačiau tyrimai atskleidžia, kad moterys pusę dienos kalorijų normos suvartoja per vakarienę ar po jos.

Būtent toks stresinis valgymas turi didelę reikšmę nutukimui. Turėkite galvoje ir tai, kad daug kalorijų turintys maisto produktai, jeigu jie valgomi vėlai, turi įtakos virškinimui ir miego kokybei. Taigi daugelis ekspertų rekomenduoja, kad didžioji dalis kalorijų būtų suvartojama pirmą dienos dalį, o vakarienė būtų kuo lengvesnė.

Be šito nepavyks sulieknėti: kaip pagreitinti medžiagų apykaitą

MITAS: sportuokite ir galėsite valgyti, ką norite. Per pusės valandos bėgiojimą vidutiniu tempu sunaudojama vos kalorijų.

lengvas būdas sudeginti kūno riebalus

Tuo tarpu keptas maistas ar sūrainiai gali turėti daugiau nei kalorijų. Svorio metimas turi paprastą aritmetiką ir sportas, kaip ir kalorijų skaičiavimas, yra labai svarbi svorio metimo dalis. MITAS: galite valgyti viską, kas sveika.

  • Svorio metimas: kaip atsikratyti riebalų?
  • Kandungan gizi l men numesti svorio
  • Esu svorio praradimas
  • Maksimalus svorio netekimas 5 savaites
  • Juk daugeliui lieknėjimas ir geidžiamos kūno formos asocijuojasi su dietomis, griežtais apribojimais, t.
  • Dokumentais pagrįstų bandymų numesti svorio

TIESA: sveiki patiekalai taip pat yra kaloringi, turi cukraus ir riebalų. Duona ir supersetas svorio metimui, riešutai ir riešutų sviestas, avokadai, džiovinti vaisiai, avižiniai dribsniai, šviežiai spaustos sultys — visi šie maisto produktai yra sveiki, tačiau turi ir kalorijų.

Pavyzdžiui, pusė avokado turi apie kaloriją.

Tai reiškia, kad jūs negalite nesukdami galvos iš didinant medžiagų apykaitą svorio netekimas pakabinti žemės riešutų sviesto tik todėl, kad jis naudingas sveikatai. Vienas arbatinis šaukštelis šio produkto turi apie kalorijas. Kalorijų skaičiavimas ir galvojimas apie porcijos dydį yra svarbus, net kai valgote didinant medžiagų apykaitą svorio netekimas maistą.

12 būdų, kaip paspartinti medžiagų apykaitą

MITAS: maistas be glitimo pagreitina svorio metimą. TIESA: maisto produktai be glitimo irgi būna kaloringi. Jei prieš pradėdami vartoti maisto produktus be glitimo, valgėte daug duonos, makaronų, sausainių ir picų, o mityba be glitimo paskatino jus valgyti daugiau daržovių ir neapdorotų baltymų, tai yra geras būdas atsikratyti papildomų kilogramų. Tačiau maistas be glitimo nėra magiškas svorio metimo sprendimas, nes geriausių rezultatų gali padėti pasiekti kalorijų skaičiavimas.

MITAS: venkite maisto, kurio labai norite. TIESA: mažos nuodėmės, kurios pamalonina gomurį, nepakenks.

Metabolizmas. Ar galima jį pagerinti?

Išmesdami mylimą maistą iš savo dienos raciono, tik dar labiau paskatinsite save jo norėti. Pyragai, šokoladas, sausainiai, bulvytės, pica — tai nėra sveikiausias jūsų pasirinkimas.

  • Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba.
  • Ar kofeinas skatina svorio metimą
  • Numesti svorio vartojant placebą
  • Svorio metikonas
  • Dietinis savaitinis meniu Kai kurie žmonės turi paveldėtą medžiagų apykaitą ir kūno tipą, kuriam būdingos didesnės riebalų atsargos.
  • Kaip atsikratyti riebalų

Tačiau tyrimai rodo, kad po to, kai suvalgote ką nors iš minėtų produktų, nereikia pulti didinti fizinio krūvio. MITAS: ilgesni tarpai tarp valgymų padės numesti svorio.

Naujausios tendencijos – lieknėjame su malonumu

TIESA: ilgesnis periodai be maisto lėtina medžiagų apykaitą. Jeigu norite, kad jūsų medžiagų apykaita būtų kuo greitesnė, kiekvieną dieną valgykite pusryčius ir kas kelias valandas. Jei darysite ilgus tarpus tarp valgymų, tai ne tik lėtins jūsų medžiagų apykaitą, bet ir nuolat jausitės alkanas.

Ir labai tikėtina, kad antrą dienos dalį jums grės persivalgymas. Pagal užsienio spaudą parengė Audinga Satkūnaitė.

Štai keli paprasti patarimai, kurie padės paspartinti metabolizmą. Jei norite dar labiau paspartinti savo medžiagų apykaitą, į treniruotę įtraukite didesnio ir mažesnio intensyvumo pratimus. Intervalinės treniruotės — tai nebūtinai spartus bėgimas ar važiavimas dviračiu. Greitas ėjimas, kurį keičia lėtesnis — irgi puikus būdas pagreitinti metabolizmą.