Svorio (antsvorio) metimas sveika mityba

Numesti svorio valgykite pagal savo tipą, Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų

Visi mes skubame, rūpinamės studijomis, darbu, tėvais, vaikais, draugais, savo gyvenamuoju būstu, drabužiais, automobiliais, net nesusimąstydami, kad iš tikrųjų pagrindinė ir svarbiausia buveinė yra mūsų kūnas, kuriuo ir derėtų rūpintis pirmiausia ir kuo nuoširdžiau.

numesti svorio valgykite pagal savo tipą

Ką reiškia sveikai maitintis, turint antsvorį? Pirmiausia — tai atsisakyti šlamšto saldumynų, bandelių, pyragųt. Šia nuostata paremtos visos sveikos mitybos rekomendacijos.

numesti svorio valgykite pagal savo tipą

Toliau seka kramtymas. Jei kiekvieną kąsnį prieš nurydami kramtysime ar 90 kartų, tai paprasčiausiai nespėsime persivalgyti. Turbūt atkreipėte dėmesį, kad kai esame labai alkani ir maistą tiesiog ryjame beveik nekramtę, vieną minutę dar galime jaustis labai alkani, o 40 svarų svorio vyras — jau persivalgę, nes sotumo jausmas ateina vėliau.

Kiekvienas, kuris sėkmingai laikėsi dietos, gali patvirtinti, kad geriausia dieta yra tokia, kuri atitinka asmens charakterį ir gyvenimo būdą. Žmogus, kuris nemėgsta ilgai stovėti prie puodų, tikrai ilgai nesilaikys mitybos plano, skirto gurmanams. O tas, kurio namuose gyvena vaikų, niekaip negali išvengti susidūrimu su maistu, todėl jam susilaikyti nuo užkandžiavimo gali būti neįveikiama užduotis. Jei nori numesti svorio, daugelis pradeda galvoti apie kokią nors dietą. Visų pirma reikia išsiaiškinti, kad dieta — tai ne tik griežtas kalorijų ribojimas, skirtas sumažinti kūno masę, bet ir paprasčiausias kasdienis valgymas.

Labai svarbu ir teisingas vandens vartojimas Gerti vandenį reikia prieš kiekvieną didesnį valgymą, ypač pusryčius, pietus ir, žinoma, kai esame ištroškę. Bet nebereikia daug vandens gerti vakare, ypač 3 — 4 valandas prieš miegą.

Lieknėjimas pagal psichologinį asmenybės tipą

Stiklinė ar dvi vandens, išgerto prieš valgį, padės sumažinti suvalgomo maisto kiekį, bet tik trumpam, jei valgiui rinksitės didelio glikeminio krūvio maistą. Didelio glikeminio krūvio produktai — toks maistas, kurio suvalgius staiga padidėja gliukozės kiekis kraujyje.

numesti svorio valgykite pagal savo tipą

Tuomet organizmas turi greit padidinti insulino, kuris padeda grąžinti normalų gliukozės kiekį kraujyje, o giukozės perteklius, nesunaudotas raumenų ir kitų organų darbui, niekur nedingsta.

Todėl patarčiau rinktis mažo glikeminio krūvio produktus, kurie nesukelia staigaus gliukozės kiekio kraujyje padidėjimo, ilgesnį laiką išlaiko jį stabilų ir todėl mes ilgiau jaučiamės sotūs. Didelio glikeminio krūvio produktai — mano jau minėtas šlamštas saldumynai, bandelės, pyragai ir t.

numesti svorio valgykite pagal savo tipą

Pilno grūdo ryžiai rudieji, laukiniai taip pat daug mažesnio glikeminio krūvio nei baltieji poliruoti. Kalbant apie vaisius, reikia pasakyti, kad bananai ir vynuogės yra labai didelio glikeminio krūvio, kriaušės ir arbūzai — kur kas mažesnio, o uogos gervuogės, mėlynės, avietės, braškės — mažiausio.

  • Skirtingi maisto produktai organizme įveikia skirtingus medžiagų apykaitos kelius.
  • Alainas Golay 'us įspėja: jeigu kažkokių procedūrų ar dietos metu labai greitai netenkate svorio, greičiausiai patekote į apgavystės pinkles.
  • 5 žmonių tipai pagal mitybą | icomos.lt
  • Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų - LRT
  • Kaip vyras numeta svorio

Jei labai norite banano, rinkitė apyžalį, ne visai prinokusį — toks bus mažesnio glikeminio krūvio. Įdomu tai, kad glikeminis krūvis priklauso ne tik nuo pradinio produkto savybių, bet ir nuo pagaminimo būdo: nepervirti makaronai yra mažesnio glikeminio krūvio nei iš tų pačių miltų iškepta duona!

numesti svorio valgykite pagal savo tipą

Tai bendri patarimai, labai svarbūs ir reikalingi visiems, o visa kita — labai individualu. Turbūt todėl prirašyta tiek daug staipsnių ir knygų šia tema, sukurta šimtai dietų.

Nepatarčiau laikytis vienos ypač griežtos dietos ilgesnį laiką, nes tokios dietos paprastai būna labai vienpusiškos ir padeda pasiekti tik labai trumpalaikių rezultatų.

Kur kas svarbiau įsiklausyti į savo organizmą ir, laikantis mano minėtų bendrų patarimų, neskubant numesti svorio valgykite pagal savo tipą ilgalaikio tikslo — stabilaus, bet ne per didelio kūno svorio. Todėl dar viena svarbi taisyklė: nesistenkite numesti iš karto daug svorio, nes organizmas ir oda prie mažesnio svorio turi prisitaikyti palaipsniui.

Net jei tai bus tik 0,5 ar 1 kg per mėnesį, per metus neteksite jau visų 6 ar 12 kg, o svarbiausia, per tą laiką jūs išmoksite valgyti, mėgautis maistu ir numesti svorio valgykite pagal savo tipą.

numesti svorio valgykite pagal savo tipą

Linkiu sėkmės ir nepamiršti laikytis šių patarimų visą savo gyvenimą. Gydytoja kardiologė Audronė Grigalevičienė Gydymas dozuotu fiziniu krūviu — galimybė numesti svorio ir pagerinti sveikatos būklę!

  • Spausdinti Amerikiečių neurologas Danielius Jemenas, kuris specializuojasi dietologijoje, teigia, jog nutukę žmonės turi psichologinių problemų.
  • Dieta pagal kūno sudėjimą Mokslininkų įrodyta, kad skirtingo sudėjimo žmonių nevienoda medžiagų apykaita, todėl jiems reikia laikytis ir skirtingos dietos.
  • Kokia dieta jums tinkamiausia pagal figūros tipą?
  • icomos.lt - Lieknėjimas pagal psichologinį asmenybės tipą
  • Pilvą liekninantis kūno formuotojas

Verta paskaityti.