Kaip padėti sau numesti svorio? - icomos.lt

Man reikia pagalbos norint numesti svorio, Nuorodos kopijavimas

Žukauskaitės nuotr. Viktė Bražaitė 26 m. Viktė atvirai ir labai išsamiai papasakojo apie svorio metimo principus, mitybą ir pažėrė daug naudingų patarimų moterims, kurios nusprendė lieknėti.

Vikte, jau ilgą laiką dirbate trenere, kas patraukė propaguoti sveiką gyvenseną?

Tai yra vienintelis realus ir efektyvus būdas numesti svorio, nes nesukuriant kalorijų deficito svoris kristi negali. Arba mes suvalgome daugiau kalorijų nei sudeginame, taip skatindami svorio prieaugį, arba suvalgome tiek, kiek išjudame, taip išlaikydami esamą svorį. Jei kalorijų suvalgome mažiau nei sunaudojame paros metu, svoris pradeda kristi žemyn. Tačiau reikia nepamiršti ir kitų faktorių, kurie padės lengviau sukurti reikalingą kalorijų deficitą ir efektyviau naudoti maistines medžiagas organizme. Sportas — tai antras jūsų ginklas, padedantis siekti tikslo.

Kiek save atsimenu, sportas ir aktyvi veikla visuomet buvo mano gyvenimo dalis. Nors profesionaliai sportavusi nesu, tiek vaikystėje, tiek paauglystėje vis kažkur liedavau energiją - iš pradžių tai buvo plaukimo treniruotės, sportiniai šokiai. Vėliau susidomėjau fitnesu. Pamenu, mama, neturėdama kur mane palikti, vesdavosi kartu į treniruoklių salę, kur nepasiekdama pedalų, tupėdavau ant stacionaraus dviračio. Todėl ir dabar su artimaisiais pajuokaujame, kad aš treniruoklių salėje užaugau.

Be fitneso paauglystėje išbandžiau ir aerobikos treniruotes. Tuo metu aerobika Lietuvoje tik buvo pradėjusi populiarėti, užsiėmimai buvo visiškai kitokie nei dabar, tačiau atėjusi į pirmą treniruotę nebeišėjau.

Užsikabinau, nepraleisdavau nė vienos treniruotės ,ir numesti svorio kvetiapinas po ketverių metų, sulaukusi kos, ir paskatinta savo pirmosios trenerės ir mokytojos, pradėjau vesti treniruotes pati.

Pamažu tai tapo mano pagrindine gyvenimo veikla. Treniruotes vedu apie 7 metus ir neįsivaizduoju nė dienos be sporto.

be cukraus, bet ir dėl svorio

Kokios yra pagrindinės taisyklės, siekiant numesti svorio? Išskirčiau tris pagrindines taisykles: tai mitybos kontrolė, fizinis krūvis ir poilsis.

KLAUSIMAI-ATSAKYMAI

Mitybos kontrolė. Siekiant numesti svorio, rekomenduojami tokie maisto medžiagų kiekiai: g angliavandenių vienam kūno kilogramui; 1, g baltymų vienam kūno kilogramui; 0,8 g riebalų vienam kūno kilogramui. Kalorijų apskaičiavimas: norint numesti svorio, reikia suvartoti kalorijas vienam kilogramui kūno svorio.

Jis turi trūkumų, nes neatsižvelgiama į žmogaus aktyvumą ir kūno sudėjimą, raumenų ir riebalų santykį.

Kaip greitai numesti svorio

Siekiant tikslumo, rekomenduoju atlikti kūno analizės testą, pagal kurio rezultatus specialistai individualiai apskaičiuos ne tik kalorijų poreikį, bet ir baltymų, angliavandenių ir riebalų kiekius. Fizinis krūvis. Teiginys kategoriškas, tačiau pabrėžiantis judėjimo ir fizinio krūvio būtinybę. Dažnai moterys nusprendžia mesti svorį tik dietos pagalba, atsisakydamos sporto ir fizinio krūvio. Priežasčių prisigalvojama pačių įvairiausių, dažniausia - sportuoti per sunku.

Tačiau niekas ir nežadėjo, jog kelias link išsvajotų kūno formų bus lengvas.

Ar galite tiesiog valgyti sveikai, numesti svorio

Reikės ir valios, ir pastangų, ir išlieti šiek tiek prakaito. Bet juk tikslas to vertas! Kita dažnai pasitaikanti sporto vengimo priežastis yra baimė prisiauginti raumenų, atrodyti vyriškai. Leiskite paklausti, ar 20 kg antsvoris daro moterį moteriškesne? Ir galiu paneigti šį mitą - vyriškai neatrodysite, raumenų neprisiauginsite dėl labai paprastos priežasties: moterų testosterono kiekis kraujyje yra daug žemesnis nei vyrų, todėl toks raumenų augimas yra neįmanomas.

Profesionalios atletės, dalyvaujančios kultūrizmo varžybose, ir maitinasi, ir treniruojasi kitaip nei eilinė moteris. Taip pat dažnai išgirstu žmones sakant, jog "sportas ne man". Tuomet atsakau, kad derėtų šiek tiek praplėsti savo akiratį sporto srityje. Juk sportas nėra vien treniruotės treniruoklių salėje ar užsiėmimai aerobikos salėje. Asmeninio albumo nuotr.

Ne mažiau svarbus faktorius metant svorį yra tinkamas poilsis ir miegas. Miegant vyksta baltymų sintezė, raumenų atsistatymas. Mažai arba blogai miegant, sumažėja budrumas, trūksta energijos, jaučiamas silpnumas. Gali kilti persivalgymo rizika, organizmas reikalaus kompensuoti energijos man reikia pagalbos norint numesti svorio maistu.

Jaučiant nuovargį, silpnumą, dingsta noras ir motyvacija sportuoti.

Pagrindiniai svorio metimo principai

Rekomenduoju eiti miegoti ir keltis tuo pačiu metu, miegoti nuo 7 iki 9 val. Kaip manote, ar norint išlaikyti gražias kūno formas, reikia sportą ir sveiką mitybą paversti gyvenimo būdu? Iš tiesų, sveika mityba ir aktyvus judėjimas turėtų tapti gyvenimo būdu.

Ir ne tik siekiant išlaikyti dailias kūno formas. Pirmiausia, toks gyvenimo būdas yra puiki įvairių sveikatos problemų prevencija.

3 svarai svorio per savaitę

Neretai daugybe ligų susergama dėl nesubalansuotos, nereguliarios, chaotiškos mitybos, nejudrumo. Deja, tačiau šioje srityje dviračio išradinėti neverta - tinkama mityba ir fizinis krūvis yra tiesiausias kelias gražių formų link. Kokius produktus išskirtumėt, kaip vienus maistingiausių ir naudingiausių, nusprendus lieknėti?

  • Kaip greitai numesti svorio - Temos - Ligos, sveikata, vaistai - icomos.lt
  • Kokybiškas miegas prisideda, kad mityba būtų reguliari ir saikinga Rekomenduojama eiti miegoti ne vėliau kaip 22 val.
  • Trenerė V. Bražaitė: yra 3 pagrindinės taisyklės, jei norite numesti svorio | icomos.lt
  • Diy riebalų deginimo gelis
  • Man reikia rimto svorio

Vieno ar kelių magiškų produktų, padedančių lieknėti, nėra. Svarbiausia yra mitybos visuma, ji turi būti subalansuota, reguliari, per dieną turi būti gaunamas tinkamas visų medžiagų baltymų, angliavandenių, riebalųvitaminų ir mineralų kiekis. Baltymų šaltiniais galima rinktis vištieną, kalakutieną, liesą jautieną, tuną, jūros lydeką, menkę, lašišą.

Kaip padėti sau numesti svorio? Žemiau aptarsiu dvi dažniausiai mano praktikoje pasitaikančias klaidas metant svorį. Pirma klaida: badavimas Vis dar dažnai sutinku žmonių, kurie tiki, kad badavimas, drąstiškas suvartojamo maisto kiekio sumažinimas — kelias į sėkmę padėsiantis atverti duris į jų norimas kūno formas ir gerą savijautą.

Iš pieno produktų išskirčiau liesą varškę ir liesos varškės sūrį, natūralaus skonio graikišką arba islandišką jogurtą, natūralaus skonio pasukas. Taip pat puikus baltymų šaltinis yra kiaušiniai.

Metant svorį yra svarbu riboti gaunamų angliavandenių kiekį, nes angliavandeniai yra energija, ir kūnui išgyvenant angliavandenių deficitą, jis turi gauti energijos iš jau sukauptų jos atsargų, t. Vis dėlto visiškai atsisakyti angliavandenių jokiu būdu negalima.

Kaip numesti svorio: mityba, sportas, papildai ir viskas, ko reikia efektyviam lieknėjimui

Puikūs angliavandenių šaltiniai metant svorį yra šie: ryžių, grikių, avižų kruopos, pilno grūdo duona, įvairios daržovės. Galima valgyti vaisius, rinkitės kuo įvairesnius, kad gautumėte kuo didesnį vitaminų ir mineralų kiekį.

svorio metimo centrai Indore

Svarbiausia atsisakyti vaisių antroje dienos pusėje. Vienas dažniausiai pasitaikančių man reikia pagalbos norint numesti svorio mitų yra tai, jog norint numesti svorio reikia visiškai atsisakyti riebalų.

Tačiau organizmas be riebalų normaliai funkcionuoti negali. Viena svarbiausių riebalų funkcijų yra teikti organizmui energiją. Be to, jie reikalingi hormonų pusiausvyros palaikymui. Riebalų šaltiniai gali būti tokie: avokadai, alyvuogių, linų sėmenų aliejus, riebi žuvis, riešutai. Ką patartumėte moterims, kurios norėtų sulieknėti, tačiau nežino, nuo ko tiksliai pradėti? Ko derėtų atsisakyti mityboje, kaip dažnai valgyti?

Svarbu išskirti tris pagrindinius valgymus - pusryčius, pietus ir vakarienę. Tarp pagrindinių valgymų turi būti užkandžiai. Suprantu, kad tai padaryti gali būti sudėtinga, tačiau reikia stengtis valgyti kasdien tuo pačiu metu. Pirmoje dienos pusėje reikėtų rinktis angliavandenių turintį maistą, tačiau antroje dienos pusėje jų suvartojimą reikia riboti ir valgyti baltymais praturtintą maistą. Taip pat vakare reikia riboti riebalų vartojimą.

pašalinti riebalų perteklių

Nes tiek angliavandeniai, tiek riebalai yra energijos šaltinis, kurios vakare nebeturime kur panaudoti. Turbūt daugelis žino ar bent nutuokia, ko negalima valgyti siekiant numesti svorio. Būtina griežtai riboti saldumynų, greitojo maisto, gazuotų saldžių gėrimų, konditerijos gaminių, majonezo, sviesto, dešros ir jos gaminių vartojimą.

  1. Pagrindiniai svorio metimo principai 4.
  2. Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba.
  3. Kaip numesti svorio: mityba, sportas, papildai ir viskas, ko reikia efektyviam lieknėjimui
  4. Kaip padėti sau numesti svorio? - icomos.lt

Taip pat patarčiau atidžiai skaityti produktų etiketes parduotuvėje, nes daugelyje iš pirmo žvilgsnio sveikų produktų sudėtyje yra didžiuliai kiekiai pridėtinio cukraus. Tai vienas didžiausių šiuolaikinės mitybos iššūkių. Per metus žmogus suvartoja apie 30 kg cukraus, kuris prie sveikatinimo ir gražių kūno formų anaiptol neprisideda. Todėl siūlau atsisakyti įvairių skonių jogurtų ir kitų pieno produktų rinktis natūralaus skoniosulčių "pakeliuose", uogienių, džemų, sausų pusryčių ir įvairių dribsnių batonėlių.

Sunku išvardinti visus produktus, kurių reikia atsisakyti ar riboti jų vartojimą, todėl mano pagrindinis patarimas - atidžiai ir įtariai skaitykite produktų etiketes, nagrinėkite produkto sudedamąsias dalis. Neretai tokių produktų sudėtyje, siekiant pagerinti skonį, pridedama cukraus ar kitų saldiklių. Kiek vandens per dieną vidutiniškai reikėtų išgerti lieknėjant?

Vanduo yra vienas svarbiausių subalansuotos mitybos elementų, todėl tiek lieknėjant, tiek palaikant esamą kūno svorį, vartoti tinkamą kiekį tyro negazuoto vandens yra būtina. Vanduo dalyvauja maisto medžiagų ir deguonies pernešime, padeda pašalinti nereikalingas medžiagas iš organizmo, apsaugo organizmą nuo dehidratacijos, dalyvauja reguliuojant kūno temperatūrą ir kituose procesuose. Trūkstant vandens juntamas silpnumas, nuovargis, krenta kraujospūdis, gali kankinti galvos skausmai, išsausėja burnos gleivinė.

Tampa sunku susikoncentruoti, vargina mėšlungiai. Kiek reikėtų išgerti vandens, galima apskaičiuoti pagal tokią formulę: 1 kg svorio turi tekti apie ml vandens. Tačiau tai nėra riba, pvz. Pritariate tam, ar vis dėl to taip nėra?

Tai vienas dažniausių ir absoliučiai niekuo nepagrįstų mitybos super plonas svorio netekimas. Kodėl būtent nuo 18 val. Mūsų organizmas nėra užkoduotas mesti svorį ir tirpdyti riebalus būtent nuo 18 val. Nevalgyti po 18 val. Dietologai rekomenduoja, jog paskutinis valgymas turėtų būti iki miego likus valandoms. Prieš miegą nereikėtų apkrauti skrandžio, derėtų rinktis lengvai virškinamą maistą, pvz.

Tad jeigu einate miegoti 23 val.