Protarpinis badavimas: GERIAUSIAS GIDAS INTERNETE - icomos.lt

Ar kava be kavos gali priaugti svorio, Lieknėjimo ypatumai su kava | icomos.lt

Ar kvapnaus puodelio, ar saldaus pyrago gabalėlio pavidalu šie nedideli gyvenimo džiugintojai teikia mums energijos ir, kai reikia, paguodos. Tačiau mitybos specialistai vis garsiau trimituoja apie kavos ir cukraus žalą, nors dėl to mums ne ką lengviau jų atsisakyti. Kodėl taip sunku ir kodėl verta? Ją vis dažniau galima sutikti Lietuvoje, kur ji dalyvauja įvairiuose projektuose, konsultuoja ir metų pabaigoje išleis savo knygą lietuvių kalba.

O dabar lietuviškai ir paprastai apie tai, ką T.

Iškrovos diena su „Fit Food“ sulčių programa

Šliažaitė ne itin skaniai vadina sveikatai pavojingais ar kava be kavos gali priaugti svorio. Kodėl sakote, kad jie pavojingi provokuoju? Esu natūropatinės mitybos specialistė, kitaip tariant, žmones gydau mityba — sureguliuoju ją, ir tai padeda jiems atsikratyti sveikatos problemų. Kava ir cukrus yra rimtų susirgimų priežastis, todėl aš turiu pagrįstų argumentų, kodėl jų reikėtų vengti. Pradėkime nuo to, kaip šie stimuliantai veikia mūsų organizmą. Stimuliantai labiausiai veikia antinksčius.

Kiekvieną kartą, kai valgome cukrų, geriame kavą, taip pat vartojame ar kava be kavos gali priaugti svorio ir rūkome, mes stimuliuojame antinksčius — jie gauna dar daugiau streso.

Kiekvieną kartą, kai valgome cukrų ar geriame kavą, mūsų organizmas gauna papildomo streso.

Kaip numesti svorio?

Ar mums jo reikia? Ar jo mums gyvenime trūksta?

kaip numesti riebalus nuo pečių svorio netekimas talladega al

Tik praveriame duris ir mus pasitinka stresas: kamščiai, spūstys, vėlavimas, susitikimai, darbai. Net nubėgti kilometrą, praleisti kurį dienos valgymą organizmui yra stresas.

Ar galima maitinant krūtimi gerti kavą? | Žicomos.lt

Jo pilna visur. Stimuliantai jo duoda dar. O tai silpnina organizmą, sukelia autoimuninius susirgimus, cukrinį diabetą, kraujagyslių ligas ar net išprovokuoja vėžį.

Kava ir saldumynai tokie populiarūs, nes tai yra didžiulė industrija — gausų net kavos naudą rodančių studijų. Kava lieknėjimas superinis pats pelningiausias verslas, juk reali kavos puodelio savikaina yra apie 20 centų. O kiek už kavą mokate jūs? Taip pat ir cukrus. Užkandžiai, dribsniai, padažai, užpilai, pieno ir kiti produktai — visi jie yra skaninami cukrumi, nes be jo prekė nebūtų tokia paklausi.

Tuomet jiems sakau, kad sutiksiu su viskuo ir leisiu jiems gerti kavą, jei jie man užtikrins, kad savo gyvenime niekada nepatirs streso. Tuomet prašome — gerkite kavą kad ir kasdieną.

Kas geriau: daugiau serijų, daugiau pakartojimų, ar didesnis svoris?

Kavą ypač sunkiai toleruoja moterys, nes jų organizmas yra didesnėje stresinėje būsenoje negu vyrų. Be to, jos labiau linkusios ar kava be kavos gali priaugti svorio autoimuninius susirgimus, o jei dar yra genetinis polinkis ligoms, tuomet papildomas alinimas joms gali įjungti žalią šviesą. Taip pat tie, kurie linkę į cukrinį diabetą, linkę priaugti svorio, patiria energijos pokyčius dienos metu, neturėtų gerti kavos.

Kava organizmą veikia kaip cukrus, todėl ji nepadės numesti svorio — stresinėje būsenoje svoris tik augs. Kava mažina mineralinių medžiagų įsisavinimą, štai kodėl dažnai kavos mylėtojų geležies lygis kraujyje būna žemas. Jei dienos metu patiriate didelius energijos pokyčius, apskritai neturėtumėte gerti kavos. Be to, dauguma kavos produktų yra nekokybiški, purkšti pesticidais, o kava be kofeino, jei ji ne ekologiška, apdorojama specialiomis dujomis.

Tad tai nėra sveika alternatyva.

Pistacijų riešutų kava — sveikesnė nei kavos pupelių Peržiūrų skaičius: Lietuvoje nuo seno verdama gilių kava, kitose šalyse panašiam skoniui plikomi šakniavaisiai, kiti augalai.

Saldumynai, neretai duetu su kava, dažnai išsprendžia šią problemą. Jo atsisakyti ypač sunku, nes jis mums teikia emocinį pasitenkinimą. Pagalvokime, kada dažniausiai jį valgome? Per gimtadienius, šventes. Taigi, kai mums liūdna, mes norime susigrąžinti tą pakilią emociją.

Kaip keičiant gyvenimo būdą elgtis su kava kurią taip mėgstame?

Tačiau cukraus euforija laikina. Po jos seka dar viena duobė ir taip formuojasi prisirišimas. Cukraus veikimas prilygsta narkotinei medžiagai — ne veltui aplink tiek nesivaldančių smagurių.

Cukrus skatina pripratimą panašiai kaip narkotinės medžiagos. Be to, jis yra nuostabi bakterijų, virusų ir vėžinių ląstelių veisykla.

Natūropatinės mitybos specialistė: „Kava ir cukrus – streso dozė, kurios jums trūksta?“ – Pati Sau

Kovoti su energijos trūkumu reiktų ne kava ir saldumynais. Stimuliantai gali suteikti jėgų užbaigti darbus, tačiau jie neišspręs prastos savijautos problemos, o tik labiau ją gilins. Reiktų pasikonsultuoti su specialistu ir peržiūrėti savo režimą, mitybą.

Ir jei jums sako, kad esate sveikas, netikėkite.

Straipsniai

Eikite pas tiek specialistų, kiek reikės. Jūs turite jaustis gerai.

gali laikotarpiai sustabdyti svorio metimą negaliu prarasti svorio dėl rezginio

Baltymai leidžia subalansuoti cukraus lygį organizme, jie reikalingi hormonų gamybai, antinksčiams. Jei valgote kiaušinius, valgykite juos pusryčiams. Išsivirkite avižinės košės, kurią būtinai pagardinkite riešutais, sėklomis, šaldytomis uogomis.

Pasigaminkite chia sėklų pudingo. Gerkite vaisių ir daržovių kokteilius, į kuriuos įberkite baltymų — kanapių, rudųjų ryžių, išrūgų — miltelių. Jei norime nepatirti energijos duobių, nekelkime organizmui papildomo streso.

Nepraleiskime dienos valgymų, pusryčiaukime sočiai baltyminiu maistu ir tai padės nugyventi dieną be stimuliantų.

Kava: privalumai ir trūkumai

Kitas patarimas būtų į savo mitybą įtraukti Ceilono cinamoną. Barstykite jo ant vaisių, dėkite į košes ir kokteilius. Ceilono cinamonas puikiai kovoja su saldumynų priklausomybe, nes taip pat reguliuoja cukraus kiekį. Ji gerina virškinimą, yra skani ir puikiai pakeičia įprastinę. Gardinkite jums patinkančio pieno — galbūt augalinio — puta, įberkite Ceilono cinamono.

O jei trūksta energijos, pasigaminkite gėrimą iš smulkiai sutrintos šviežios citrinos, imbiero ir ciberžolės. Tyrę paskaninkite trupučiu kokoso aliejaus, žiupsneliu juodojo pipiro, jei norisi, šiek geriausias būdas numesti svorio palaipsniui medaus ir laikykite šaldytuve — tinka vartoti apie savaitę.

Užpylę vandeniu tyrės šaukštelį, gausite šildantį, energijos suteikiantį ir sveiką gėrimą. Medus, pavyzdžiui, taip pat yra cukrus, todėl jo nereikėtų kabinti šaukštais, kai sergame.

ar galėtum numesti svorio per mėnesį prarasti centrinio kūno riebalai

Rekomenduočiau visiškai atsisakyti baltojo cukraus. Rudasis cukrus dažnai yra tas pats baltasis cukrus, tik karamelizuotas, todėl skaitykite etiketes. Tai labai saldi žolė, auganti Pietų Amerikoje. Kadangi ji sparčiai populiarėja, dabar ją maišo su dirbtiniais saldikliais, todėl, vėlgi, žiūrėkite, ką perkate. Kartais manęs klausia, gal geriau naudoti dirbtinius saldiklius?

Tikrai ne. Dirbtiniai saldikliai veikia virškinimo sistemą ir smegenis, išbalansuoja cukraus lygį organizme ir gali turėti įtakos Alzheimerio ligos formavimuisi ateityje. Jei norisi saldaus ir neturite aukšto kraujospūdžio, gerkite saldymedžio arbatą.

Iš tiesų valgydami turime gauti visus skonius, todėl salotų užpilus gardinkite šlakeliu medaus — patenkinsite skonio receptorius. Saldumynų agoniją malšinkite žaliavalgiškais desertais, datulėmis ir palaipsniui šis poreikis silps.

Mes negimėme su priklausomybe nuo cukraus, mes patys ją išugdėme.

Pagrindinė navigacija

Visgi, nors mano rekomendacijos skamba griežtai, į maistą nereiktų žiūrėti liguistai. Taip, maitintis reikia sveikai: per dieną suvalgyti aštuonias kumščio dydžio daržovių ir dvi tokio paties dydžio vaisių porcijas, riboti stimuliantus, baltus miltus. Tačiau jei esate šventėje ar kartais norite save palepinti, galite pasimėgauti gabalėliu torto.