Kaip numesti riebalų maišą visam laikui | icomos.lt

Riebalų deginimo piruvatas

kaip mano kūnas netenka riebalų

NaujienosStraipsniai Keto mityba: pereinamasis laikotarpis ir ką valgyti Nusprendus drastiškai sumažinti angliavandenius, reikia truputį turėti kantrybės, kol organizmas persijungs prie kito energijos gaminimo būdo: ims naudoti ketonus, o ne angliavandenius.

Kas tie ketonai?

6 riebalų deginimo klaidos

Keto reiškia ketogenezę, kuri įvyksta, kai organizmas energijai gaminti pradeda deginti ketonus iš riebalųo ne gliukozę iš angliavandenių. Reikalingas kiekis gliukozės šiuo atveju pagaminamas iš gaunamų baltymų.

Ketonai gaminami kepenyse, o jų gamyba prasideda tada, kai organizmo gliukozės atsargos ima sekti išaugus riebalų suvartojimui. Kepenyse riebalai paverčiami ketonais, kurie teikia energiją kūnui ir smegenims.

Ketozė Tai būsena, kai organizmas negaudamas pakankamai gliukozės, vietoje jos pradeda riebalų deginimo piruvatas riebalų apykaitos produktus — ketonus.

numesti svorio iki pasimatymo

Ketozė yra visiškai normali kūno metabolizmo medžiagų apykaitos būsena. Ketonai Organizme riebalų skilimo proceso metu susidaro ketonai, kurie naudojami kaip energijos šaltinis.

Keto mityba: pereinamasis laikotarpis ir ką valgyti

Įprastai tai įvyksta apie savaites. Energija pirmas val. Po to prasideda gliukogenezė — gliukozė pradedama gaminti iš baltymų, piruvato, laktato ir glicerolio.

ar celiulitas dingsta numetus svorį

Visi organai, išskyrus smegenis, ima ieškoti kito riebalų deginimo piruvatas šaltinio ir pradeda naudoti ketonus- kaip energiją. Praėjus savaitei, jei organizmas tikrai negavo angliavandenių, prasideda ketozė. Ji tęsiasi tol kol bus ribojami angliavandeniai.

Vėliau energija pradedama gauti ne iš baltymų, o riebalų. Deginami energijai suvartojami riebalai arba savo kūno riebalai. Palaipsniui kūnas patenka į ketozės būklę.

Riebalų deginimui

Dėl teisingos keto mitybos atsiranda kalorijų deficitas ir šiame procese dalyvaujančių ketonų dėka ima tirpti riebaliukai, kurie paspartina mūsų organizmo riebalų ląstelių apykaitą. Keto pereinamasis laikotarpis baigiasi, kai ketonų koncentracija kraujotakoje padidėja apie 4 kartus. Galimi pašaliniai poveikiai: keto bėrimas, keto gripas, nuotaikų svyravimas, nemiga, energijos trūkumas. Ketonų energija pranašumas: 1.

Riebalų deginimas: 12 pagrindinių taisyklių, kaip numesti svorio

Kalorijos deginamos virškinant maistą ir gaminant ketonus. Sumažėja uždegiminiai procesai, nes paprastieji angliavandeniai, rafinuoti produktai sukelia alergijas, žarnyno problemas. Ką valgyti: Riebalai Avokadai, sviestas, ghee sviestas, alyvuogių ir kiti nerafinuoti aliejai, lašiniai, šoninė, kiaušiniai, kokosai ir kokosų aliejus, įvairūs riešutai ir riešutų sviestas, sėklos.

100 kg svorio metimas

Baltymai Vištiena, kiauliena, jautiena, ėriena ir kita mėsa, riebesnė žuvis silkė, karpis, lašiša, tunas ir t. Tinka riebalų deginimo piruvatas žalios kūno deginimas kaip kuras mažai angliavandenių turinčios daržovės. Šparagai, brokoliai, Briuselio kopūstai, kopūstai, žiediniai kopūstai, kalafiorai, svogūnai, agurkai, lapinės daržovės, česnakas, grybai, alyvuogės, svogūnai, rauginti agurkai, rauginti kopūstai, špinatai, česnakai, avokadai, pomidorai, agurkai, salierai, baklažanai ir t.

Papildai lieknėjimui

Antioksidantai ir skaidulinės medžiagos: Žemo GI vaisiai ir uogos: šilauogės, serbentai, obuoliai, granatai. Ko vengti: Miltiniai makaronai, picos ir t. Medus ir kiti saldikliai su kalorijomis Gazuoti gėrimai Sultys Vaisiai Keto dieta nereiškia, kad galite ryti be ribų.

kaip mesti svorį sulaukus 65 metų

Per didelis riebalų ir baltymų suvartojimas, neišeikvojant jų energinės vertės, virs riebalais taip pat ir dar stipriai pakeis Jūsų organizmo rūgščių-šarmų balansą į neigiamą pusę. Taigi, viskam reikia saiko, išminties, žinių ir supratimo.

numesti svorio nutukę

Vasara jau čia pat… Kviečiu keistis:! Rita Šilenskienė Subalansuotos mitybos ekspertė Kursai internetu Jei norite išmokti tvarkingai maitintis pagal savo amžių, aktyvumo lygį ir gyvenimo būdą, esu pasiruošusi Jums padėti. Kursų internetu metu Jus išmokysiu išgirsti savo organizmo siunčiamus signalus, susitvarkyti mitybą, pagerinti savijautą ir išvaizdą.