8 pratimai riebalų pašalinimui apatinėje pilvo dalyje

10 valandų riebalų praradimas. 48 valandų svorio netekimas

Biomedicinos mokslų daktarė: nauja madinga dieta – protarpinis badavimas - DELFI Maistas

Beabejo, žmogus turi gebėti atskirti mitus sklandančius jo aplinkoje. Deja, ne visi vadinami mitai iš tiesų yra klaidingi! Bet kurie? Kad padėtume Jums suprasti apie visus klaidinačius faktus, sudarėme 10 pagrindinių dvejonių dėl riebalų deginimo ir paskirstėme į grupes : faktai ir mitai. Suprantama, besaikis riebaus maisto vartojimas reiškia 10 valandų riebalų praradimas kalorijų perteklių, to pasekoje jūs tunkate.

10 valandų riebalų praradimas

Svarbiausia, kad kalorija nelygi kalorijai. Nepaminėjome, kad sveikieji riebalai yra naudingi žmogui, 10 valandų riebalų praradimas to dažniausiai kūnas juos naudoja imti energijai. Be to, omega-3 yra vienas iš geriausių pasirinkimų, padedančių riebalų deginimui. Faktas, kad reikiamas maisto, kuriame gausu angliavandenių vartojimas apsaugo skydliaukės hormoną nuo jo sumažėjimo. Jeigu drastiškai nutraukiame angliavandenių vartojimą, skydliaukės lygis taip pat krinta, dėl to sumažėja tikimybė sudeginti riebalus.

Taigi, laikant tinkamą angliavandenių kiekį — užtektinai treniruojantis ir laikant hormonus tinkamam stovyje — protingiausia deginti riebalus. Tai reiškia, kad šaltas vanduo, pagreitina medžiagų apykaitą, nes organizmas turi eikvoti energiją, kad sušildytų vandenį prarasti riebalai ant klubų kaulų kūno temperatūros.

Nepraleisti pusryčių — nepakeičiama kultūristų taisyklė. Kai prabundate alkanas, ir praleidžiate pusryčius - baltymo hormono leptino lygis nukrinta, kuris reguliuoja apetito bei metabolizmo procesus. Kas reiškia, kad kūnas laiko savo sukauptus riebalus.

5 valandų energijos svorio praradimas - 10 geriausių dietos patarimų

Be to, pusryčių praleidimas reiškia ir raumens pradimą, kas įtakoja dar lėtesnę medžiagų apykaitos veiklą. Jeigu treniruojatės vėlai vakare ar net naktį, jums būtina suvalgyti kažko, kas turi nedidelį kiekį lėto pasisavinimo angliavandenių bei baltymų.

Po treniruotės taip pat reik trupučio greitai pasisavinamų angliavandenių — nors ir 10 valandų riebalų praradimas valandą nakties — kad pradėtų atsistatinėti raumenys. Jeigu treniruojatės vakarais, prieš treniruotę reikia maždaug 20g lėtai pasisavinamų angliavandenių, pvz:vaisius ar pilno grūdo produkto pilno grūdo duonos,avižinės košės ir praėjus 30min po treniruotės g greito pasisavinimo angliavandenių, tokių kaip angliavandeniniai gėrimai ar šerbetas.

Sumažinkite svorį per šią 21 dienos dietą

Tai padeda kūnui susigražinti savo jėgas 10 valandų riebalų praradimas toliau augti po nakties miego. Žinoma, kad paprastieji angliavandeniai yra naudingesni po treniruotės nesvarbu ar po svorių kilnojimo,ar cardio kad gražintų kūnui jėgas ir normalią būseną, kuri buvo sutrikdyta po sunkios treniruotės.

Gydytojas Morozovas: 4 gajūs mitai apie cholesterolį ir ko dar apie jį nežinojote   73 Nemažai sveikatos organizacijų naudoja KMI kūno masės indeksąkad pagal svorį nustatytų medžiagų apykaitos ligų riziką.

Tai reiškia, kad šiuos paprastuosius angliavandenius geriausia vartoti ryte bei po treniruotės ir ne kitaip. Kai laikotės dietos bei sudarote kalorijų deficitą, jūsų kūnas pradeda deginti riebalus. Vis dėlto, kai pradeda degti riebalai, kūnas pradeda ieškoti kito alternatyvaus energijos šaltinio: baltymo. Todėl, jums būtina padidinti baltymų kiekį, kad neprarastumėte raumenų kartu su kūno riebalais.

Jeigu sumažės jūsų raumenys — automatiškai suletės ir medžiagų apykaitos procesas. Tai reiškia, kad kai suletės medžiagų apykaita, suletės ir riebalų deginimo procesas, kuris reikš, kad jūsų dieta nebeneša akivaizdžios naudos. Prieš treniruotę būtina mažų mažiausiai užkasti. Kartojame: niekada nepamirškite pavalgyti prieš 10 valandų riebalų praradimas. Kiekvienas kas treniruojasi mažai pavalgęs ar išvis neturėjęs nė kasnio burnoje, daro didžiulę klaidą.

10 valandų riebalų praradimas

Visų pirmą, jis praranda galimybę treniruotis sunkiai, nes neturi jėgų — tik sunkios treniruotės atveda jus prie tikslo. Tie kas nevalgo prieš treniruotę — galiausiai persitreniruoja ir to pasekoje praranda raumenis.

10 valandų riebalų praradimas

BŪTINA: pavalgyti 2 ar 3 valandas prieš treniruotę lieso maisto, kuriame gausu baltymų vištienos krūtinėlė,kalakutiena,jautiena lieknėjimo švediškas stalas maisto, kuriame yra lėto pasisavinimo angliavandenių avižų košė,pilno grūdo duona, saldžiosios bulvės.

Po treniruotės ideliausia išgerti g išrūgų proteino. Dienos bėgyje, angliavandenių rezervas raumenyse vadinamas glikogenu galutinai užsipildo. Taigi venkite sočių patiekalų bei įvairių užkandžių vakarais.

Ateinat vakarui, jūsų mitybos racione turi dominuoti liesas maistas, kuriame gausu baltymų, o angliavandenius pakeiskite į daržoves. Kofeinas paskatina mūsų kūną greičiau imti energiją iš riebalų.

Norint suplonėti, geriausia vartoti kofeiną prieš treniruotę. Tyrinėtojai nustatė, kad išgėrus kavos, žmogus turės daugiau energijos ir mažiau skaudės raumenis treniruotės metu — tai reiškia, jog treniruotė bus efektyvesnė.

Metabolinė dieta-efektyvus ir greitas riebalų deginimas

Beabejo, kava neturi būti vartojama dažnai ir juolabiau su cukrumi. Geriausia — juoda kava, venkite įvairiausiu paskaninimų. Atsižveldami į tai kursime daugiau tokių ir panašių straipsnių. Tradiciškai kito straipsnio vertė: 50 LIKE.