J. Lopez meilužis: ji turi nepasotinamą apetitą seksui

Nepasotinamas kaip ji numetė svorio

Turbūt niekada apie tai rimtai negalvojote.

Spausdinti Nesiseka numesti svorio?

Tačiau tai gali turėti įtakos jūsų sveikatai ir figūrai. Valgytojas Gydytojas Robertas Kushneris teigia, jog tam, kad sulieknėtume, kartais tereikia pakeisti valgymo įpročius. Anot jo, mūsų įpročiai turi didelės įtakos svorio kontrolei, ypač kai kalbame apie valgymą, mankštinimąsi ir būdus, kuriais sprendžiame problemas. Daug metų dirbęs su viršsvorio turinčiais pacientais, Kushneris su žmona Nancy teigia, jog nors išleista tūkstančiai knygų apie lieknėjimą, nė vienoje jų neužsimenama apie tikrąsias problemas.

Patyręs medikas teigia, jog jo svorio metimo gidas iš kitų išsiskiria tuo, kad prieš pakeičiant svorį įtikina pakeisti savo elgesį. Net jei kontroliuojate savo valgymą, svarbūs dar du dalykai: mankštinimasis ir tai, kaip sprendžiate problemas. Tai turi tapti natūralu. Jį sudaro 66 klausimai apie mitybos įpročius, fizinį aktyvumą, problemų sprendimo būdus.

Pranešti klaidą

Šis testas padės nustatyti, kokiam valgytojo tipui priklausote — Nesąmoningam Knebinėtojui, Vaisų Niekintojui ar kitam. Taip pat nustatoma, kokiam fizinio aktyvumo tipui priklausote. Įvertinus jūsų problemų sprendimo būdus, bus nustatytas dar vienas tipas — Neatsisakantis Pagalbininkas, Emocinis Kaupėjas ar kitas. Nesvarbu, kuriai kategorijai priklausote. Svarbiausia, anot Kushnerio, kad nustatėte savo silpnybes. Gydytojas žino būdų, kaip padėti įgyti sveikų užkandžiavimo įpročių ar įtikinti rinktis energijos suteikiantį maistą.

krekas padeda numesti svorio

Reikia išmokti naujų įpročių, kurie padės numesti svorio. Jūs valgote bet kada ir bet kur — maistui neskiriate didelio dėmesio.

  • Spausdinti Alkis nuo neigiamų emocijų — nepasotinamas RF.
  • Svorio metimas vienerių metų amžiaus

Jūsų mityba kas dieną skirtinga, kadangi iš anksto neplanuojate nei laiko, nei patiekalų. Vienintelis pastovus dalykas — maistas visada lengvai pasiekiamas. Dažnai valgote, užsiiminėdamas kitais dalykais, todėl neįsigilinate į alkio ir sotumo pojūčius. Tai gali lemti persivalgymą. Negaunate visų organizmui reikalingų medžiagų, valgote kaloringą, riebų maistą su daugybe druskos, o jūsų porcijos kaip sudeginti klubo riebalus nuo labai mažų iki labai didelių.

Naktinis Knebinėtojas.

Nuorodos kopijavimas

Galite visą dieną nieko nevalgyti, nes nejaučiate alkio arba jį ignoruojate. Kai kurie Naktiniai Knebinėtojai nevalgo dieną, nes rūpindamiesi darbu ar šeima neturi laiko sau.

Vakare parėjęs namo imate valgyti, ką randate šaldytuve, ir tai baigiasi tik užmigus. Kadangi daugiausia kalorijų suvartojate tuo metu, kai medžiagų apykaita lėčiausia, papildomos kalorijos sparčiai virsta riebalais. Patenkintas Vartotojas. Jūsų maistas — pakeliuose, maišeliuose, mikrobangei skirtuose indeliuose, šaldytas. Šaldytuve nerastumėte nei jokio šviežio maisto, nei namuose pagaminto patiekalo. Jūsų problema ta, kad valgote maistą, kuriame gausu riebalų, sodos ir kalorijų, tačiau trūksta ląstelienos ir vitaminų.

Nuo ko priklauso svorio augimas nėštumo metu? Svoris iki pastojimo. Paprastai nedaug sveriančios moterys nėštumo metu svorio priauga daugiau, o stambesnės — mažiau. Kuo vyresnė moteris, tuo lėtesnė jos medžiagų apykaita, ir tuo labiau nėštumo metu ji bus linkusi priaugti svorio.

Vaisių Niekintojas. Dievinate patiekalus iš mėsos ir bulvių.

Kokiam valgytojo tipui priklausote?

Retsykiais išgeriate stiklinę apelsinų sulčių, sukremtate obuolį ar bananą, tačiau didžiąją maisto dalį sudaro baltymai, duonos gaminiai, makaronai, riebalai ir desertai. Vaisių Niekintojams, ignoruojantiems sveikus ir nekaloringus vaisius, trūksta nepasotinamas kaip ji numetė svorio, mineralų, ląstelienos.

Nesąmoningas Knebinėtojas. Valgote pusryčius, pietus ir vakarienę.

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Tačiau nesvarbu, alkanas ar ne, nepasotinamas kaip ji numetė svorio šių valgymų visą dieną užkandžiaujate. Kai kurie — iš nuobodulio.

numesti svorio 50 moterų

Kiti negali ramiai praeiti pro kioską, šokoladukų automatą ar parduotuvę. Nesąmoningi Knebinėtojai užsimano valgyti vos pamatę ar užuodę maistą. Blogiausia tai, kad neradę laiko išties pasimėgauti maistu, prisirankiojate daugybę nereikalingų kalorijų.

Nepasotinamas Rajūnas.

NAUJAUSI KOMENTARAI

Jums atrodo, kad jūsų pilvas — be dugno, ir kemšate milžiniškas maisto porcijas. Tačiau visi valgo greitai, svoris auga, o jie neturi jėgų kažką keisti. Rajūnų maisto dienoraščiai rodo, kad jie suvalgo kartus daugiau nei normaliai besimaitinantys žmonės. Vaikystėje turbūt neleisdavo nueiti nuo stalo, kol neištuštindavote lėkštės. Persivalgę jaučiate kaltę ir prisiekinėjate daugiau taip nesielgti.

Galite kentėti nuo virškinimo problemų, rėmens, jaustis apsnūdęs, pavargęs. Nesaikingasis Dietininkas. Jei būtumėte leidęs sau pasmaguriauti šokoladiniu pyragu, kurio taip norėjote, būtumėte sutaupę daugybę kalorijų ir emocinių kančių.

Naujienų portalą Alfa. Žemiau — Gretos Gražytės išgyvenimai metant svorį.

Nesaikingasis Dietininkas viešumoje dažnai maitinasi sveikai, tačiau parėjęs namo negali susilaikyti nuo skanėstų. Jis nuolat jaučiais alkanas.

Nuorodos kopijavimas Kokiam valgytojo nepasotinamas kaip ji numetė svorio priklausote? Nuoroda nukopijuota Griežtai draudžiama DELFI paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, tradicinėse žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti DELFI kaip šaltinį.

lelija svorio metimo rodyklė