Pranešti klaidą

23 duomenų apie svorio metimą tyrimas. 6 protarpinio badavimo būdai: kurio laikytis lengviausia, o svoris krenta greičiausiai - DELFI FIT

Turinys

    1. Kodėl niekaip nepavyksta numesti svorio?
    2. Specialistė: birželis — tinkamiausias mėnuo numesti svorį LRT.
    3. Dar vienas tyrimas įrodė, kad į savo mitybą tris nedidelius obuolius tai sudaro kalorijų įtraukusios moterys per dvylika savaičių numetė kiek daugiau nei kilogramu daugiau už tas, kurios šio vaisiaus nevalgė.
    4. Deginti riebalus iš apatinės nugaros dalies
    5. Specialistė: birželis – tinkamiausias mėnuo numesti svorį - LRT

    Juk jei imsite valgyti taip pat, kaip iki savo programos nebent padarėte dar teisingiau, ir visam laikui pakeitėte savo mitybą — tai juk viskas ir vėl kartosis? Kaip žmonėms geriausiai pavyksta išlaikyti pasiektą mažesnį svorį?

    Jei svoris buvo metamas geriant skystus maistą pakeičiančius kokteilius, dažniau buvo skaičiuojamos kalorijos, vengiama riebaus maisto, ribojamas maisto kiekis apskritai.

    23 duomenų apie svorio metimą tyrimas

    Jei svoris buvo metamas nenaudojant koktelių, o savarankiškai arba dalyvaujant svorio metimo grupėse — daugiau orientuojamasi į fizinio aktyvumo didinimą bėgiojimą, sportavimą su treniruokliaistai pat dažniau sveriamasi. Kita vertus, pagrindinės dvi strategijos buvo tokios pat visose grupėse — daugiau judėti ir valgyti mažiau riebų maistą. Jie taip pat teigė, kad nors išlaikyti svorį sunku, bet su laiku pastangų reikia vis mažiau.

    Tyrimo autoriai taip 23 duomenų apie svorio metimą tyrimas pažymi, jog svarbu fizinio aktyvumo ir mitybos strategijos laikymasis, žemas depresijos lygis, taip pat jei sprendimas mesti svorį buvo priimtas dėl kokios nors medicininės priežasties 4. Kiti veiksniai, kurie greičiausiai dažnai įvardijami kaip svarbūs — suvokimas kiek žmogus pats kontroliuoja savo sveikatą, suvokimas apie turimą žinių lygį, veiksmų kontrolė — iš tiesų didelio poveikio tyrimo dalyviams neturėjo 3.

    23 duomenų apie svorio metimą tyrimas

    Norisi galvoti, kad tokie pat veiksniai galėtų būti svarbūs ir išlaikant svorį po svorio metimo programos. Jeigu nėra ryžto keistis visam laikui, tai beveik prasmingiau nedaryti nieko. Na, bent jau nepamirškite, kad svorį išlaikyti taip pat sunku, o gal net ir sunkiau, negu jį mesti.

    • Ji hyo prieš svorio metimą
    • Gydytojas ir dietologas 2 mėnesius kiekvieną mokė paskirtos mitybos programos.
    • Kaip numesti svorio: 25 moksliškai pagrįsti patarimai - icomos.lt

    Viskas tuo metu tik prasidės. Nuoširdžiai jūsų, 1.

    23 duomenų apie svorio metimą tyrimas

    Long-term maintenance of weight loss: Do people who lose weight through various weight loss methods use different behaviors to maintain their weight? Visos teisės saugomos — bet gali būti, kad pasidalinsiu, jeigu paprašysit. Rodomas puslapis 1 iš 11 You may also like

    23 duomenų apie svorio metimą tyrimas