Kaip numesti svorio: 25 moksliškai pagrįsti patarimai - icomos.lt

Noriu blogai numesti svorio, Pagrindiniai svorio metimo principai

Pagrindiniai svorio metimo principai

Akivaizdu ir šiurpu: kuo skiriasi sveikas ir ligotas kūnas   5 Suprantu Jūsų savijautą, nes iš tiesų, skaitant įvairius straipsnius gali atrodyti, jog šaltuoju periodu nėra ką valgyti: vienur rašoma, kad angliavandenius vartoti gerai, kitur — jog blogai, riebalai — tai gerai, tai blogai Nors atrodo, jog tie straipsniai prieštarauja vieni kitiems, jie tiesiog yra skirtingi, nes dažnai kalbama apie skirtingus maisto produktus.

Labai svarbu yra atsirinkti ir vartoti maistą, kuris ilgai teiktų sotumo jausmą ir turėtų daug maistingųjų noriu blogai numesti svorio.

noriu blogai numesti svorio

Be to, svarbu, kad mityba būtų įvairi. Dėl šios priežasties reikia valgyti vertingų riebalų, ir angliavandenių, ir baltyminių produktų. Kalbant apie daržoves, kurias jūs minite sakydama, jog vis dėlto nenorite jų valgyti šaltuoju periodu, iš dalies esate teisi.

noriu blogai numesti svorio

Pastaruoju metu daugeliui atrodo, kad šviežios daržovės yra tik pomidoras, agurkas ir salotos lapas. Tačiau šviežių daržovių asortimentas yra daug didesnis ir mūsų regione šaltuoju periodu nereikėtų valgyti minėtas daržoves, o geriau rinktis kopūstines ar raugintas daržoves.

Žinome raugintus kopūstus ir agurkus, tačiau puikiai rauginami švieži nevirti burokėliai, morkos, žiediniai kopūstai kalafiorai ar saliero noriu blogai numesti svorio. Prieš raugiant šias daržoves reikėtų jas sutarkuoti šiaudeliais — taip, kad prieš valgant tereikėtų išsitraukti ir nusisunkti.

Kopūstų skoniui atskleisti pavasarį juos sutarkuojame burokų tarka, pamaigome ar padaužome.

Kaip numesti svorį nuo pilvo

Šlakstome citrinų, greipfruto, svarainių, spanguolių ar kitomis rūgščiomis, šviežiai spaustomis sultimis arba pabarstome druska ir palaikome valandą ar dvi. Taip pat turime gausų šakninių daržovių pasirinkimą: šviežias burokėlis, morka, saliero šaknis, griežtis, įvairios ropės ir ridikai, kaliaropės ir petražolės šaknis. Šaknines daržoves būtina labai smulkiai sutarkuoti — idealu šiaudeliais.

noriu blogai numesti svorio

Nustebsite, kad nuo skirtingo daržovių paruošimo ar supjaustymo skiriasi ir jų skonis. Smulkiai supjausčius daržoves reikėtų jas pašlakstyti vandeniu — pavasarį jos dažnai būna pasausėjusios — ir tik tuomet dėti padažą.

Kaip numesti svorio: 25 moksliškai pagrįsti patarimai

Tokiu būdu padažo suvartosite mažiau. Be to, daržovės bus lengviau virškinamos ir bus maloniau jas valgyti. Pasirinkimas išties didelis ir rekomenduoju prieš kiekvieną sotesnio maisto porciją suvalgyti didelę šviežių daržovių porciją. Užkandžiams pirmoje dienos pusėje puikiai tinka vaisiai.

Patarimai norintiems sulieknėti

Skaniausi tie, kurie yra sezoniniai, kitaip tariant — kurių parduotuvėje yra daugiausiai. Juose būna mažiausiai chemikalų. Antroje dienos pusėje rinkitės 30 ar 40 g riešutų — nekepintų, nesūdytų ir ne šokolade. Taip pat geras pasirinkimas — nesaldus pieno produktas, daržovių pagaliukai arba nedidelės daržovės, pavyzdžiui, mažos morkytės, kurios skaniai noriu blogai numesti svorio ir teikia kramtymo malonumą.

Jūs minite, jog esate linkusi valgyti košes, tačiau bijote, kad nuo jų priaugsite svorio.

Naujiena: Kaip SULIEKNĖTI ir išlaikyti NORIMĄ SVORĮ visam gyvenimui?

Iš dalies ir šiuo atveju esate teisi, nes nuo košių paruošimo ir grūdų pasirinkimo priklauso ir jų maistinė vertė bei sotumo jausmas. Kalbant apie košes labai svarbu, kokius grūdus renkatės.

Pagrindiniai svorio metimo principai

Pirkite tokias kruopas, kurios išvirus jos liktų kramtomos konsistencijos: perlinės, avižos ne dribsniaigrikiai, miežinė ar sorų košė. Šios košės įprastos, tačiau reikia nepamiršti, jog jos turi būti nesaldžios — galite gardinti užtepėlėmis, alyvuogėmis, šaukšteliu tarkuoto kieto sūrio, grietine, lengvai pakeptomis daržovėmis ar įvairiais prieskoniais.

Pavyzdžiui, perlinei košei labai tinka čiobrelis ir lengvai pakepinta cukinija, avižų košei — kiek pašildytas keptuvėje tarkuotas moliūgas, pabarstytas cinamonu. Košėms puikiai gardinti tinka šviežios vandeningesnės daržovės ar avokadas.

Kramtomos košės ryte suteikia ilgai išliekantį sotumo jausmą.

noriu blogai numesti svorio

Kaip kalbėjome, geriausiai ryte rinktis nesaldžią grūdų košę. Pietų ir vakarienės pirmas patiekalas - šviežių daržovių porcija. Antras patiekalas sotesnis, galima rinktis vieną iš pagrindinių produktų: pupeles, avinžirnius, liesą mėsą ar žuvį, sojos pieno sūrį tofu, tik reikia mokėti paruošti, rūgščius pieno produktus ar kiaušinius.

Kaip numesti svorio? -10kg per 15 min dėka šio triuko.

Pietums taip pat tinka ir pilno grūdo visadaliai makaronai orkaitėje keptas ar su lupenomis bulvės ar nešlifuotų ryžių troškiniai su daržovėmis. Esminis skirtumas tarp pietų ir vakarienės — vakarienė turi būti žymiai mažesnė.

  • Svorio metimas 55 metai
  • Pagrindiniai svorio metimo principai 4.
  • Patarimai norintiems sulieknėti - DELFI Gyvenimas
  • PATARIMAS: "Noriu mesti svorį, bet nerandu motyvacijos" - Vaida Kurpienė
  • Kaip numesti pilvo svorį namuose

Jei valgote pakankamai sočius pietus ir gerai išsimiegate, didelės vakarienės net ir nesinorės. Labai svarbi sveikos mitybos sąlyga — valgant reikia skirti laiką būtent valgymui.

Mes dažnai valgydami ką nors veikiame, tačiau norint aiškiai pajusti sotumo jausmą, reikia susikoncentruoti ties valgymu. Tyrimų teigimu, taip suvalgysite nuo 30 iki 50 procentų mažiau. Turite klausimų mitybos specialistei Vaidai Kurpienei?