Svorio kritimas gali reikšti rimtas sveikatos problemas - štai 6 iš jų

Svorio netekimas dd

Turinys

    Mityba sportuojant: masės auginimo ir svorio metimo dieta Mityba sportuojant: masės auginimo ir svorio metimo dieta Mityba sportuojant: masės auginimo ir svorio metimo dieta 4.

    svorio netekimas dd

    Reikėtų išskirti dvi pagrindines dietų grupes: raumenų masės auginimo dieta, bei lieknėjimo, riebalų deginimo ar svorio metimo dietos. Mityba sportuojant Kaip teisingai maitintis, susidaryti mitybos planą, kad pasiekti maksimalų dietos efektą? Būtina žinoti keletą esminių dalykų, — taisyklingai mitybai būtinos pagrindinės maistinės medžiagos: baltymai, angliavandeniai ir riebalai, kurios turi būti derinamos tam tikru svorio netekimas dd, kad dieta būtų veiksminga.

    svorio netekimas dd

    Taipogi reikia turėti omeny, kad baltymai ir angliavandeniai būna greitai arba lėtai pasisavinami, — pagal šį požymį skiriasi jų vartojimo laikas paros bėgyje.

    Dietoje turėtų dominuoti gerieji riebalai.

    svorio netekimas dd

    Dauguma eilinių atletų dienos metu būna užimti, taigi iškyla problema, kaip laiku ir tinkamai pavalgyti, kad dieta būtų efektyvi. Čia neretai gelbsti maisto papildai: proteinas baltyminiai milteliai ir baltymų — angliavandenių mišiniai gaineriai. Jei Jūsų organizmo medžiagų apykaita greita, tai didesnis turėtų būti angliavandenių kiekis dietoje, jei lėtesnė organizmas linkęs kaupti riebalus— didesnė dalis turėtų tekti baltymams.

    svorio netekimas dd

    Reikėtų žinoti, kad angliavandeniai geriau pasisavinami organizmo pirmoje dienos pusėje ir nepatartina daug jų naudoti artėjant vakarui, nes miegant, dėl tam tikrų organizme vykstančių procesu, didesnė jų dalis bus verčiama nereikalingais kūno riebalais.

    Taipogi, masės auginimo dietoje tinka ir angliavandenių — baltymų mišinys gaineriai. Be to, jame kaip baltymų šaltinio pagrindas turėtų būti pieno išrūgų baltymas, o didžioji dalis angliavandenių — lėtesnio pasisavinimo dažniausiai maltodekstrinas o ne cukrus ar gliukozė… Gainerį galite pasigaminti ir panaudodami proteiną: į proteino kokteilį įmaišykite bananų ar avižų dribsnių.

    Pabandysiu pateikti galimą masės auginimo mitybos šabloną dirbančiam — besimokančiam svorio netekimas dd, kuris treniruojasi vakare: Pusryčiai — kiaušiniai, košė Pietūs — mėsos ar žuvies patiekalas su bulvėmis ar kruopomis, daržovės Varškė dėžutė tuno savo sultysebananai, sauja riešutų Baltymų-anlgiavandenių kokteilis.