Papildai pagreitinantys medžiagų apykaitą ir riebalų deginimą

Kaip padidinti medžiagų apykaitą ir deginti riebalus, Papildai pagreitinantys medžiagų apykaitą ir riebalų deginimą

Medžiagų apykaitos stiprintuvus – kaip padidinti medžiagų apykaitą

Metabolizmą sudaro 2 vienu metu vykstantys procesai: Anabolizmas - tai medžiagų įsisavinimas organizmui augti, atsinaujinti ir vystytis. Katabolizmas - tai tarpinė fazė, kurios metu sudėtingos medžiaga skyla iki elementarių, o atpalaiduota energija kaupiama ląstelėse adezintrifosfato pavidalu ATF.

Katabolizmas nėra vien tik raumeninio audinio ardymas, kaip kad įprasta buvo manyti. Kai deginate riebalus — esate katabolinės būsenos. Tada katabolizmas vyksta norime linkme. O ir anabolizmas nereiškia vien tik raumeninio audinio augimo. Kai kaupiate riebalus — esate taip pat anabolinės būsenos.

kaip padidinti medžiagų apykaitą ir deginti riebalus blokuoti svorio metimą

Taigi, norint turėti gražią figurą, reikia kad vyktų raumeninio audinio metabolizmas bei riebalinio audinio katabolizmas. Vienas iš greitos kaip padidinti medžiagų apykaitą ir deginti riebalus apykaitos privalumų yra tas, kad galite suvalgyti daugiau maisto bei mažiau sportuoti, kad pasiektumėte tuos pačius rezultatus.

12 būdų, kaip paspartinti medžiagų apykaitą

Greitesnis metabolizmas organizmą įtakoja sudeginti daugiau energijos. Todėl, jūs galite suvartoti daugiau energijos, kurios gaunate su maistu bei išlaikyti savo kūno linijas ar net deginti riebalus. Žemiau išvardinti keli metabolizmą greitinantys būdai.

Kalorijų skaičiavimas ir poreikisMaisto medžiagos ir apykaita Medžiagų apykaita metabolizmas — tai procesas, kurio pagalba organizmas gamina ir naudoja energiją arba kalorijas visoms aktyvumo rūšims, pradedant maistinių medžiagų pasisavinimu ląstelėse ir baigiant maratono bėgimu. Pas kiekvieną iš mūsų yra tai, kas vadinama baziniu metaboliniu lygiu arba baziniu metabolizmu.

Nors vienas iš jų gali ir mažai įtakoti medžiagų apykaitos greitį, tačiau visuma gali labai daug! Treniruokitės su svoriais Treniruotės su svoriais metabolizmą pagreitina keleta būdų.

Kaip pagerinti medžiagų apykaitą?

Tokios treniruotės metu, raumenų susitraukimui reikalinga energija gaminama anaerobiniu be deguonies būdu. Raumenyse tuo metu kaupiasi pieno rūgštis, kuri oksiduojasi tik darbui pasibaigus. Tai vadinama deguonies skola. Kitais žodžiais tariant, keletą valandų ar netgi dienų po treniruotės bus pagreitėjęs metabolizmas.

Treniruotės su svoriais taip pat yra pagrindinis būdas stimuliuoti raumeninio audinio augimą. Raumuo yra metaboliškai aktyvus ir reikalauja daugiau kalorijų poilsio metu. Tai reiškia, kad net žiūrėdami televizorių, jūs sudegintumėte daugiau kalorijų nei tas, kurio raumeninė masė yra mažesnė. Be to, raumeninis audinys padidina riebalus deginančių enzimų skaičių organizme.

Vartokite geruosius riebalus Sveikieji riebalai  dalyvauja hormonų gamybai bei ląstelės membranų atstatymui. Tinkamą riebalų rūšį organizmas naudoja anaboliškai. Šiems procesams reikalinga energija, taigi gerieji riebalai gali pagreitinti medžiagų apykaitą nepaisant papildomų kalorijų.

Paprasčiausiai jūs galite suvalgyti daugiau sveikųjų riebalų, sumažinę angliavandenių ar baltymų kiekį. Nebijokite angliavandenių Angliavandeniai nėra priešas. Kaip yra blogi ir geri riebalai, lygiai taip pat yra geri ir blogi angliavandeniai.

kaip padidinti medžiagų apykaitą ir deginti riebalus riebalų nuostolių informacija

Tinkamų angliavandenių pasirinkimas yra puikus įrankis metabolizmui kontroliuoti. Pavyzdžiui, jūs išeikvosite daugiau energijos suvalgę 20 gramų angliavandenių iš juodos duonos, nei kad suvalgę 20 gramų angliavandenių iš cukraus.

Balti miltai, balta duona, balti ryžiai- visa tai organizmas apdoroja labai greitai. Neperdirbtų kruopų, grūdų produktai-tokių grūdų duona, rudi ryžiai arba avižų dribsniai tik ne 1 minutės ir ne tirpstantys įsisavinami žymiai kaip padidinti medžiagų apykaitą ir deginti riebalus.

kaip padidinti medžiagų apykaitą ir deginti riebalus patarimai dėl svorio metimo Warwickshire

Rinkitės daug ląstelienos bei žemą glikeminį indeksą turinčius angliavandenius. Kalorijų kaitaliojimus Kalorijų kaitaliojimas yra vienas iš efektyviausių metabolizmą greitinančių būdų. Homeostazė apibūdina įvairių organizmo biocheminių bei fiziologinių konstantų tam tikrą dinaminį pastovumą. Sakykim jūsų paros energijos poreikis yra kcal.

Vieną diena suvartokite kcal, o kitą dieną kcal. Kitas variantas, vieną ar dvi savaites suvartokite mažiau kalorijų, o kitą — daugiau.

Kaip paskatinti metabolizmą?

Padidinkite baltymų suvartojimą Pats virškinimo procesas taip pat reikalauja energijos. Energijos kiekis, reikalingas bet kurios maistinės medžiagos baltymų, riebalų, angliavandenių skaidymui, vadinamas termogeniniu efektu. Termogeninis efektas yra rodiklis, parodantis, kiek kalorijų organizmas turi sudeginti perdirbdamas suvalgytą maistą.