20 maisto produktų, kuriuos reikia valgyti metant svorį

Mesti svorį vilnos

Turinys

    10 svorio praradimo privalumų sveikatai

    Rudeninė dieta: grožiui, sveikatai ir imunitetui — Ką rekomenduotumėte rinktis pusryčiams, pietums ir vakarienei žiemą, kad nepriaugtume svorio? Žiemos mityba turi atitikti sveikos mitybos principus — būti įvairi, kupina naudingų maistinių medžiagų, mineralų, vitaminų. Žiemą gali keistis tik vaisių, daržovių ar uogų pasirinkimas.

    maišykite kepti svorio metimas

    Tačiau jų porcijos per dieną neturėtų mažėti. Čia geru pagalbininku gali tapti glotnučiai, kurie puikiai papildo mitybą naudingomis medžiagomis, yra sveikas užkandis ir tikras energijos užtaisas. Jais derėtų keisti saldžius užkandžius, kurių taip norisi žiemą.

    svorio netekimas vartojant t25

    Patartina jas valgyti kasdien, po — gramų. Daržovės ir vaisiai mažina apetitą, todėl jais užkandžiaujant mažiau persivalgoma.

    Netinkamai užkandžiaujant atsikratyti svorio sunkiau, todėl susidaro įspūdis, kad net sportuojant žiemą svoris nemažėja. Daržovėse gausu geležies, jos suteikia sotumo pojūtį.

    Nedaug kalorijų yra ir glotnučiuose, mat ES direktyvomis uždrausta parduodamus glotnučius gardinti cukrumi, gliukoze, fruktozės sirupu ar kitais saldikliais.

    kaip mesti svorį mėnesinėmis

    Maždaug ml mesti svorį vilnos ar glotnučių gali pakeisti vieną dienos daržovių ar vaisių porciją. Glotnutis gali atstoti ir dubenėlį salotų. Maža to, ilgiau laikytos daržovės ir vaisiai po truputį praranda vitaminus, pirmiausia, ima mažėti vitamino C kiekis.

    riebalų nuostolių džinas

    Svarbu nepamiršti, kad žiemą mesti svorį vilnos ir sezoninių daržovių — morkų, moliūgų, cukinijų, kopūstų. Šaldytos daržovės ir vaisiai taip pat labai naudingi.

    Ar galite numesti svorio per vieną mėnesį