Ačiū, kad užsiregistravote!

Xfit svorio netekimas. 5 geriausi maisto papildai CrossFit treniruotėms – Siekiant Tobulumo! – icomos.lt

xfit svorio netekimas

Ar CrossFit geras svorio netekimui? Per 2 savaites - minus 10 kg Balandis Ar bandėte "CrossFit" svorio mažinimo programą?

Pagrindiniai svorio metimo principai

Daugelis dalyvių prisiekia programos sugebėjimu sudeginti kalorijas, raumenis ir pakeisti savo gyvenimą. Įsipareigojimo intensyvumas gali atrodyti kultiškas. Bet ar protingai naudoti "CrossFit", kad prarasti svorį? Keletas tyrimų buvo atskleistos populiarios svorio programos programos privalumai ir trūkumai.

CrossFit programos - Atletišicomos.lt

Ir ekspertai, tokie kaip Greg Zuffelato, Manau, svorio netekimas taip pat turi tvirtas nuomones. Gregas yra buvęs "CrossFit" treneris ir pasididžiausias "CrossFit" dalyvis.

xfit svorio netekimas

Šiuo metu jis naudoja kitokį požiūrį, kad žmonės galėtų prarasti svorį ir pasiekti savo fitneso tikslus. Kas yra CrossFit?

Pirmieji sužinokite apie naujausius įrašus

CrossFit yra treniruotės programa, kultūra ir bendruomenė. Misija "CrossFit" yra "sukurti programą, kuri geriausiai paruoštų stažuotojus bet kokiam fiziniam įvykiui - ne tik nežinomam, bet ir nežinomam". CrossFit klasės "CrossFit" dalyviai užbaigia dienos treniruotę WOD solo arba su treneriu ir grupių treniruoklius per paskirtą "Crossfit" treniruoklį, taip pat vadinamą "dėžute". Treniruotės paprastai būna trumpos, itin intensyvios ir užsiima viso kūnokarinio stiliaus pratimai.

Angliavandenių, 30 riebalų deginimo ergometras. Baltymų, 30 proc.

Tikriausiai jau pastebėjote, kad dauguma atletų propaguojančių CrossFit treniruotes, tobulėja itin greitai. Viso pasaulio sportininkai ruošiasi ųjų CrossFit varžyboms ir demonstruoja itin gerus rezultatus. Kaip neatsilikti ir pasiekti tokius pat įspūdingus rezultatus?

Riebalų arba naudoti "Paleo Diet" jų efektyvumą ir kūno riebalų tikslus. Programos privalumai yra šie: "CrossFit" degina kalorijas: Kai atliekami tinkamai, labai intensyvūs treniruotės, pvz. Amerikos taryba pratimų ACE praneša, kad vyrai gali deginti kalorijų per minutę, o moterys gali sudeginti kalorijų per minutę, atliekant treniruotes.

xfit svorio netekimas

Be to, dalyviai, dirbantys dideliu intensyvumu, visą dieną su EPOC sušildo daugiau kalorijų. Gregas sako, kad didžiausias pokytis, kurį jis pamatė pradėdamas naudoti "CrossFit", buvo jo kūno riebalų ir raumenų masės pokytis. Patobulinta kūno sudėtis xfit svorio netekimas tik padeda jūsų kūnui atrodyti laneresniam xfit svorio netekimas griežtesniam, bet ir padeda išlaikyti sveiką medžiagų apykaitą.

Pagrindinis "CrossFit" programos elementas yra dalijimasis WOD rezultatais internete arba su kitais jūsų bendruomenės nariais. Daugeliui žmonių, kurie bando numesti svorį, šis dalijimosi elementas gali padėti pagerinti atskaitomybę ir nuoseklumą. Treniruotės yra prieinamos visiems.

Kas yra CrossFit?

Pasak jų xfit svorio netekimas, "CrossFit" gali naudotis "visi, turintys interneto ryšį, norą, smalsumą ir drąsą jį išbandyti". Dalyviai gali dirbti savarankiškai, naudodami WOD paskelbtą svetainėje, arba jie gali kreiptis į vietinį "CrossFit" dėžė. Daugelyje miestų išlaidos dėžutei yra mažesnės nei prisijungiant prie pilno aptarnavimo klubo.

Treniruotes yra greitas ir efektyvus. Sveikiems žmonėms, kurie jau žino, kaip atlikti įprastus CrossFit pratimus, numatytos xfit svorio netekimas yra greitos ir veiksmingos.

5 geriausi maisto papildai CrossFit treniruotėms – Siekiant Tobulumo! – icomos.lt

Jei esate užsiėmęs žmogus, kuris stengiasi numesti svorį su pratimais, trumpos treniruotės gali padėti išlaikyti savo pratimų programą. Zuffelato patyrė sužalojimus, trukdančius jo programai. Daugelis ekspertų mano, kad jo patirtis nėra unikali. Trūkumai bandant numesti svorį naudojant "CrossFit" apima: ar galima numesti svorio atliekant svorius pasitraukimo norma yra didelė.

xfit svorio netekimas

CrossFit yra per intensyvus daugeliui žmonių. Pasak Zuffelato, "dėl didelės fizinės paklausos CrossFit rinkoje yra didelė apyvarta".

Pagrindiniai svorio metimo principai 4. Galimi tik du variantai — arba priimti save toks koks esate, arba išmokstate kaip tinkamai juo atsikratyti. Kaip numesti svorio?

Be to, ACE ekspertai taip pat pripažįsta, kad galite atsisakyti, nes tai yra per sunku. Jei svorio netekimas yra jūsų tikslas, tada jums reikia rasti programą, kurią galite laikytis ilgą laiką.

Didelis pavojus sužaloti. Kai kartu su spaudimu konkuruoti su laikrodžiu ar kitais sportininkais, pratybose daugelis dalyvių gali patirti žalą.

Account Options

Zuffelato buvo chroniškai sužeistas ir jo sužalojimai priskiriami intensyviai programai. Jis visiškai nesugebėjo atsigauti, kol nepasitvirtino ir savo kūnui leido daugiau atsigavimo laiko. Intensyvi kultūra neveikia visiems.

  • 15 kg per 3 mėnesius: prisijungė prie Lietuvoje populiarėjančio užsiėmimo - DELFI Sveikata
  • „CrossFit“ treneris: merginos nori būti stiprios, ne tik lieknos – GENERAL FINANCING tinklaraštis
  • Kas yra CrossFit?
  • Jokio masto svorio netekimas

CrossFit mokymų konkurencingumas kai kuriems treniruokliams gali būti nepaprastai svarbus, ypač tiems, kurie dar gali naudotis.

Jei esate pernelyg bauginami, kad galėtumėte visapusiškai dalyvauti reguliariai, tikriausiai nematysite tvarių rezultatų. Pakeitimai gali užtrukti ilgiau mokytis. Žmonės, kurie yra nauji fiziniai pratimai, kurie ilgą laiką nenaudojo arba traumuodavo, turės xfit svorio netekimas pratimus, kad būtumėte saugūs ir sveiki.

Tai gali būti pernelyg daug laiko. Nors kas nors gali daryk CrossFit, ne visi turėtų xfit svorio netekimas CrossFit. Jei CrossFit kruopščiai ir tinkamai modifikuojate, tikriausiai pamatysite teigiamus jūsų kūno pokyčius.

xfit svorio netekimas

Bet jei norite numesti svorio, jums reikia sujungti savo pratimų programą, nesvarbu, kas tai yra - su geru mitybos pagrindu. Jie matys nedidelį kūno riebalų pasikeitimą, bet, kaip ir bet kurią kitą treniruočių programą, jei tinkamai mityba nėra plano dalis, rezultatai bus nusivylę.

Bet jei tai neapibūdina jūsų, yra tikimybė, kad galite prarasti daugiau svorio, jei derinsite sveiką mitybą su vidutinio sunkumo pratybų programa, kuri yra tvari.