Kaip prarandu svorį namuose

Trys maisto produktai, padėsiantys pasitikti vasarą sveikiems ir sulieknėti

Nuoroda nukopijuota aA Kaip norisi būti gražiai ir grakščiai! Tačiau kartais aplinkybės neleidžia lankytis treniruoklių salėje, reguliariai sportuoti ir griežtai laikytis dietos. Kaip atsikratyti antsvorio, neišeinant iš namų ir užsiimant kasdieniais buities reikalais? Štai kelios taisyklės, kurios padės sulieknėti! Laikykitės dienos ir maitinimosi režimo Pirmoji taisyklė, kuri paklos pamatus jūsų lieknėjimui, yra dienos režimas.

kaip prarandu svorį namuose Hz dažnis svorio netekimui

Suskirstykiye dieną pagal valandas mama liepia numesti svorio laiką kėlimuisi, vandens procedūroms, pusryčiams, pietums, buities darbams, vakarienei ir t. Valgymus suskirstykite į penkis kartus per dieną su vienodais intervalais — pusryčius, priešpiečius, pietus, pavakarius ir vakarienę.

kaip prarandu svorį namuose yam naudinga svorio metimui

Paanalizuokite dienos planus: kada turėsite galimybę skirti sau nors 15 min.? Pageidautina, kad tai būtų prieš pusryčius, ar vidurdienį pavyzdžiui, kai miega vaikas.

Autorius: Žmonės. O jai artėjant ir drabužiams lengvėjant, natūraliai kyla noras atsikratyti žiemą neretai priaugtų kelių kilogramų. Kaip tai padaryti nesikankinant ir nealinant savęs pataria mitybos specialistė Deimantė Rapalytė, kuri teigia, jog raktas į puikią figūrą bei sveikatą yra paprastesnis nei daugelis mano — tereikia šiek tiek pakoreguoti mitybą. Dar vienas klaidingas įsitikinimas, su kuriuo mitybos specialistė savo praktikoje susiduria, yra tas, kad norintys numesti svorio žmonės iš savo raciono eliminuoja riebalus.

Šias 15 minučių skirkite mankštai — pakaks kelių pritūpimų ar pratimų presui bei klubams. Jie suteiks jums žvalumo ir ilgainiui taps įpročiu. Susiję straipsniai G.

kaip prarandu svorį namuose per kiek laiko prarasti 5 kūno riebalai

Šatalovos dieta ir gydo, ir jaunina   28 2. Atsisakykite alkoholio Net jei alkoholinius gėrimus vartojate retai, norint sulieknėti, alkoholio geriau visai atsisakyti. Alus, vynas, brendis ir kiti alkoholiniai gėrimai turi nemažai kalorijų, be to, išgėrus atsiranda noras ko nors užkąsti. Neverta pamiršti ir to, kad šalimais alkoholinių gėrimų visada atsiranda užkandžių: keptos duonos, žuvies, sūrio, saldumynų Vargu ar gurkšnodamos alų, užsikąsite obuoliu ir atsisakysite kelių gabaliukų keptos duonos.

Tačiau jei savęs neprovokuosite, papildomų kilogramų išvengsite. Sukite lanką ir šokinėkite su šokdyne Malonus ir lengvas lanko sukimas padės jums išsaugoti gerą formą.

Nuorodos kopijavimas

Tokiam sportui reikia skirti tik 10 minučių per dieną, o rezultatai išryškės jau po savaitės. Lanką ant juosmens galite sukti žiūrėdama televizorių ar laukdama, kol sustos skalbimo mašina. Jeigu jūsų butas pakankamai erdvus, šį pratimą galite kaitalioti su šuoliukais per šokdynę.

Norint išsaugoti gražią figūrą, pakanka 30 kaip prarandu svorį namuose per dieną.

kaip prarandu svorį namuose svorio netekimo kaukolė

Pakeiskite indus Tai psichologinis triukas, kuris, kaip nekeista, yra veiksmingas! Įprastą savo lėkštę pakeiskite mažesne lėkšte ir jūsų suvalgomo maisto kiekis sumažės.

Nekraukite maisto į vieną kaip prarandu svorį namuose tą pačią lėkštę: pagrindiniam patiekalui naudokite vieną lėkštutę, salotoms — atskirą dubenėlį taip pat nedidelį.

Ir venkite juos papildyti!

Svorio metimas sulaukus 40-ies: lieknėti niekada nevėlu!

Rašykite dienoraštį Kad būtų paprasčiau stebėti rezultatą, pačią pirmąją dieną pasisverkite ir pasižymėkite savo svorį specialiame sąsiuvinyje. Kiekvienai dienai ar savaitei sudarykite užduočių planą ir vėliau pliusais pažymėkite, ką įgyvendinote, o minusais — ko neįvykdėte.

Pasižymėkite, kokius produktus valgėte, kiek cigarečių surūkėte jei rūkote. Jei ketinate atsikratyti šio žalingo įpročio, pasižymėkite, kiek dienų ištvėrėte nerūkiusi. Vakarais pasisverkite. Kai tik pastebėsite, kad svoris pradėjo kristi, pajusite dar daugiau motyvacijos laikytis savo plano.

kaip prarandu svorį namuose sveiko svorio metimas per 20 savaičių

Buities darbus darykite tarsi pratimus Grindų plovimas, lyginimas, namų tvarkymas Visus buities darbus stenkitės paversti sportu. Jei einate į parduotuvę, leiskitės žemyn laiptais, o ne naudokitės liftu.

Atsikratyk celiulito ir suplonink šlaunis

Jei pirkinių krepšiai nėra labai sunkūs, grįžtant namo taip pat lipkite laiptais.