Kaip susidaryti mitybos planą svoriui mesti: nuo A iki Z

Numesti svorio dėl valio

1. Kalorijos

Avižiniai dribsniai ir pilno grūdo produktai Sojos produktai Visgi, išsiversti galima ir be gyvulinės kilmės baltymų. Plačiau: Ar turėtume atsisakyti mėsos?

Kodėl baltymai svarbu metant svorį Baltymai yra pati sočiausia maistinė medžiaga iš baltymų, riebalų ir angliavandenių. Taip pat, jai suvirškinti iš visų maistinių medžiagų reikia daugiausiai energijos kalorijų. Be to, didesnis baltymų kiekis padeda išlaikyti daugiau raumenų masės, kas yra labai svarbu, norint numetus svorio, neatrodyti kaip išgręžtai kempinei.

Kiek daugiau? Apie 1. Vis dėlto, metant svorį, svarbiau ne bendras baltymų kiekis, o tolygus jų paskirstymas per visus valgius.

Kaip numesti svorio? NeBadavimas 8-9 dienos. Mano rezultatai -5,7 kg. Ką valgau?

Tad norint išspausti maksimumą iš kiekvieno numesti svorio dėl valio mažiau kalorijų, daugiau sotumodidžiąją dalį kiekvieno valgio turėtų sudaryti baltymai apie g per valgį. Kaip baltymus įterpti į bendrą kalorijų kiekį Kai jau žinome, kiek baltymų per dieną turime suvartoti, norėdami numesti svorio, kitas žingsnis juos įterpti į bendrą kalorijų kiekį.

numesti svorio dėl valio ksenadrino riebalų deginimo šalutinis poveikis

Tai labai paprasta. Sakykime, sveriame 75 kg.

numesti svorio dėl valio 8 svarų svorio skirtumas

Vadinasi, metant svorį mums reikės suvartoti Taip pat, 1 gramas baltymų turi 4 kalorijas, todėl Jeigu kol kas šie skaičiavimai nelabai aiškūs, nesijaudink, netrukus puzlė susidėlios ir viskas taps kur kas aiškiau. Riebalai Riebalai atlieka svarbią rolę tam tikrų hormonų susidaryme, riebaluose tirpių vitaminų A, D, E, K pasisavinime, yra antras pagal svarbumą organizmo energijos šaltinis.

Šie riebalai neturi jokių naudingų savybių, o didelis jų kiekis netgi kenkia sveikatai asociacijos su širdies ligomistodėl hidrintų riebalų rekomenduojama vartoti minimaliai. Mononesotieji riebalai — riebalai, dažniausiai randami augalinės kilmės maiste riešutai, riešutų sviestas, alyvuogių aliejai, linų sėmenų aliejai, avokadai ir t.

Nuorodos kopijavimas

Polinesotieji riebalai — pagrindinis Omega-3 riebi žuvis, žuvų taukai ir pan. Šių rūgščių mūsų organizmas pats pasigaminti negali, todėl jas būtina gauti su maistu.

Skirtingi maisto produktai organizme įveikia skirtingus medžiagų apykaitos kelius. Jie gali skirtingai paveikti alkį, hormonus ir tai, kaip mes deginame kalorijas.

Dažniausiai mūsų mitybose gausu Omega-6 riebiųjų rūgščių, bet smarkiai trūksta Omega Rekomenduojamas jų santykis —o paprastai jis yra net Sotieji riebalai — riebalai, dažniausiai randami gyvulinės kilmės maiste riebi mėsa, pienas ir jo produktai, kiaušiniai ir t. Vis dėlto, pastaraisiais metais pasirodė nemažai tyrimų, tai paneigiančių.

Pasirodo, sotieji riebalai, vartojant su saiku, sveikam ir aktyviam žmogui veikiausiai visai nekenkia, o neigiamos įtakos padaryti gali tik didelis jų kiekis.

20 maisto produktų, kuriuos reikia valgyti metant svorį

Visgi, dažniausiai vis tiek vertėtų rinktis liesą mėsą ir pieno produktus, kadangi sočiųjų riebalų poveikis sveikatai iki galo vis dar neištirtas bet perdėjai jų bijoti taip pat nereikėtųbe to, liesi gyvulinės kilmės produktai turi mažiau kalorijų, kas, metant svorį, mums yra labai svarbu. Kaip riebalus įterpti į bendrą kalorijų kiekį Savo kalorijų deficitą  pavyzdžio atveju dauginame iš 0.

numesti svorio dėl valio kaip lieknėti per dvi savaites

Angliavandeniai Paskutinė maistinė medžiaga — angliavandeniai, svarbiausias organizmo energijos šaltinis. Visgi, angliavandeniai nėra būtini mūsų organizmui, kaip baltymai ar riebalai, kurie mums suteikia maistinių medžiagų amino rūgščių ir riebiųjų rūgščiųkurių organizmas pats pasigaminti negali.

numesti svorio dėl valio skysti aminai svorio metimui

Tad nenuostabu, kad internete pilna informacijos, bandančios sumenkinti angliavandenių svarbą. Angliavandenių ribojimu paremta nrf2 svorio metimas dietų  kategoninė dieta, Atkinso dieta, Kūno lieknėjimas sg dieta ir pan. Kalbant apie svorio metimą, angliavandeniai susivirškina greičiau už baltymus ir riebalus, todėl nėra tokie sotūs kaip šios maistinės medžiagos.

Tad velniop angliavandenius?

numesti svorio dėl valio 38 metų moters svorio metimas

Ne visai. Daugelis žmonių pasieks geresnius ilgalaikius rezultatus nepamiršk, mūsų pagrindinis tikslas yra ne tik numesti svorio, bet ir jo nesusigrąžinti vartodami vidutinį kiekį angliavandenių.

Be to, didžioji dalis maisto, kurį labai mėgstame, yra sudarytas daugiausia iš… angliavandenių!

Štai 5 svorio metimo klaidos, kurias pats dariau, kai pradėjau mesti svorį: 1. Nesekdavau suvartojamų kcal kiekio. Jeigu svoris nekrinta turbūt valgote daugiau kcal negu jums reikia.

Be to, sukti galvos dėl tokių dalykų, kaip glikejimos indeksas nereikia. Tiesiog rinktis neperdirbtus angliavandenius daržovės, vaisiai, pilno grūdo produktai, ankštiniai ir pan.

Numesti svorio dėl valio angliavadenius įterpti į bendrą kalorijų kiekį Jau esame susiskaičiavę, kiek kalorijų turėtume surinkti iš baltymų ir riebalų pavyzdžio atveju iš abiejų.

numesti svorio dėl valio deginimas riebalų meme

Tad likusį kalorijų kiekį turėtų sudaryti angliavandeniai. Apibendrinant maistines medžiagas Taigi, maistinių medžiagų gairės svoriui mesti: Apie 1. Taip, sveikas maistas yra be galo svarbu mūsų sveikatai, ilgaamžiškumui bei savijautai o tai kur kas svarbiau už išvaizdą.