Japoniška dieta, padės atsikratyti iki 8 kilogramų, vos per 2 savaites!

Japonų svorio metimo patarimai, Japonijos kalorijų svorio kritimas

Anot autorės, tik japonės moterys sugeba mažoje patiekalo porcijoje sukoncentruoti tiek gyvybiškai svarbios energijos, kurios turi tik geras, šviežias maistas. Toms, kurios niekada nesusidūrė su japonų virtuve, ji siūlo tiesiog daugiau valgyti šviežios žuvies, daržovių, vaisių; valgyti dažnai ir mažomis porcijomis; valgyti lėtai ir atidžiai; pridėti ryžių, tofu.

Japonijos kalorijų svorio kritimas

Pirmiausia apie japonų maitinimosi naudą. Dėl jų požiūrio į maistą, šios šalies vyrai ir moterys sulaukia daugiau metų ir išlieka sveikesni ilgiau nei kiti Žemės gyventojai.

Pasaulio sveikatos organizacijos duomenimis, japonų vidutinė gyvenimo trukmė siekia 75 metus, tačiau įdomiausia, Lane Norton numesti svorio tokio amžiaus daugelis jų nesiskundžia ligomis, nevarsto vaistinių durų ir nevartoja papildų.

Kuo skiriasi svorio metimas nuo riebalų deginimo

Naomi Moriyama paneigia daugelio nuomonę, jog gera išvaizda ir sveikata užkoduota japonų genuose: "Kai tik japonai ima maitintis kaip Vakarų šalių gyventojai, jie priauga svorio ypatingai greitai". Valgykite akimis. Japonų dietos magija - aukštos energetinės vertės produktai, porcijų kontrolė, gražiai pateiktas maistas mažuose induose.

svorio netekimas tustinas

Pastarasis būdas skatina valgyti lėtai, mėgautis maistu, todėl smegenys turi daugiau laiko suvokti, kad kūnas pasisotino.

Drastiškai "apkarpyti" kalorijų nereikėtų, tiesiog pirma atsisakyti itin kaloringų produktų, tokių kaip bulvių traškučiai, pyragėliai, riebi mėsa ir padažai. Juos keisti liesa mėsa, žuvimi, daržovėmis ir vaisiais.

Richmond va svorio netekimas

Bet kokį maistą reikia stengtis patiekti gražiai. Tradicinėse japonų šeimose kiekvienas maisto produktas patiekiamas atskirose lėkštėse ir dubenėliuose, o ne vienoje didelėje lėkštėje. Tyrimai rodo, kad žmogus stengiasi suvalgyti visą lėkštėje esantį maistą, nors ir nėra alkanas. Europiečiams, kuriems nepriimtina kiekvieną produktą patiekti atskirame inde, patariama dideles lėkštes keisti mažomis arba esamą maisto kiekį sumažinkite ir stenkitės jo niekada nebepadidinti.

Pagrindas - ryžiai.

Japoniška dieta, padės atsikratyti iki 8 kilogramų, vos per 2 savaites!

Japonai valgo šešis kartus daugiau ryžių nei Vakarų šalių gyventojai. Ryžiai Japonijoje valgomi net ir pusryčiams. Nereikėtų pamiršti, jog ryžiai negardinami aliejais ar sviestu. Raudonosios saldžiosios paprikos, šparaginės pupelės, cukinijos, baklažanai, svogūnai, varnalėša, pomidorai, žaliosios paprikos, salotų lapai, morkos, špinatai, bambukų ūgliai, runkeliai, lotoso šaknys, ropės, baltieji ridikai, grybai, saldžiosios bulvės, jūros dumbliai - visą tai užima itin svarbią vietą japonų mityboje.

Japonų dieta - lieknas kūnas ir ilga jaunystė

Daržovės dažnai valgomos ir pusryčiaujant. Pagrindiniai jų paruošimo būdai - garinimas, neilgas virimas vandenyje ar sultinyje, apkepinimas aliejuje.

Žuvis ir jūros gėrybės. Žuvys, ypač riebesnės: lašiša, skumbrė, sardinija, šviežias tunas yra puikūs omega-3 riebiųjų rūgščių šaltiniai, dėl kurių gerėja širdies darbas ir keliama nuotaika.

6 blogiausi svorio metimo patarimai

Sojų produktai. Jie vartoja nemodifikuotų sojų produktus. Tofu, pupelės gali pakeisti mėsą, nes turi daug japonų svorio metimo patarimai ir mažai arba išvis neturi riebalų.

  • Yra išrūgos, tinkamos riebalų netekimui
  • 6 blogiausi svorio metimo patarimai - DELFI FIT
  • Rimtai kaip numesti svorio
  • Svorio netekimas hampshire
  • Kuriuos valgyti norint numesti svorio
  • Japonijos kalorijų svorio kritimas - Sara Collins svorio netekimas

Patiekalai su soja gaminami kiekvieną dieną. Skanūs desertai. Japonams tipiškas desertas - dailiai ant lėkštės išdėlioti sezoniniai vaisiai. Jie mėgaujasi ir ledais ar pyragaičiais, tačiau saikingai ir jie būna subtilesnio japonų svorio metimo patarimai nei įprasta Vakaruose.

svorio netekimas jeffersonville į

Negardinami riebiomis grietinėlėmis, šokoladais, riešutais, dideliu cukraus kiekiu. Daugelis japonų pasisėdėjimą prie stalo baigia paprasčiausiu žaliosios arbatos puodeliu.

Mažiau druskos.

10 svarų svorio metimo iššūkis

Japonai vartoja itin mažai ir tik jūros druskos. Jei norisi sūriau - naudokite sojų padažą. Gražus maistas.

  • Kūno riebalų nuostolių rūšis
  • () Japoniška dieta: 5 pagrindiniai japoniškos dietos principai
  • Pf riebalų degintojas
  • Didėja medžiagų apykaita ir svorio metimas
  • 45 metų moteris negali numesti svorio
  • icomos.lt - Japonų dieta - lieknas kūnas ir ilga jaunystė

Japonai stengiasi, kad jų maistas atrodytų gražiai, viliotų ir žadintų apetitą. Niekada nevalgykite nemėgstamo maisto, nes valgymas bus atstumiantis, todėl norėsis čiupti nesveiko maisto ir juo kompensuoti nusivylimą pietumis ar vakariene.