Burn rasos ir palikite tuos meilės rankenos už

Prarasti riebalai per vidurį

Kalorijos, kalorijos, tiesa? Ne taip greitai. Prieš pradėdami, nustokite tikėti šiais kitais mitais apie riebalų deginimą ir raumenų kūrimą. Apie 50 proc. Moterų sako, kad per šešis mėnesius jie sugrąžina bet kokį svorį, kurį jie sugebėjo nusidėvėti.

Ir daugiau nei ketvirtadalis jau tiek daug kartų mitybė, kad prarado savo numerį. Taigi, kas su tavimi?

prarasti riebalai per vidurį

Kai einate į skalę, jūs ne tik matuojate riebalus. Jūsų bendras kūno svoris susideda iš septynių skirtingų dalykų: Raumenų kaulų organai Skysčiai įskaitant kraują Kūno riebalai Atliekos jūsų virškinamojo trakto viduje nepašalino Glikogenas angliavandenių forma, kurią kojos ir kepenų kepenys, kaip atsarginis kuras Dažniausiai, pasikeitus skaičiui skalėje, tai priklauso nuo vandens kiekio, glikogeno saugomų angliavandenių ir atliekų, esančių jūsų kūno, svyravimų, kurie keičiasi nuo valandos iki valandos ir kasdien.

Tikrasis kūno riebalų praradimas užtrunka ilgiau, nes vienintelis būdas riebalų pertekliui sudeginti yra kalorijų deficito susidarymas, ir tai gali būti daug sudėtingesnė nei atrodo.

Taigi mes patikrinome su geriausiais šios srities specialistais ir nuplaukėme naujausius tyrimus, kad galėtume pasiekti viską, ko reikia norint pasiekti svorio mažinimo tikslus ir likti ten. Laikykitės šių 10 ekspertų patvirtintų strategijų, kaip prarasti raumenis. Ir laikykite jį iš tikrųjų šį kartą. Kaip prarasti riebalus su riebalais.

Related Content

Rimtai: Jūsų riebalai gali padėti jums mesti svarus. Kaip ir maisto produktuose yra daugiau nei vienas riebalų tipas, jūsų kūno sudėtyje yra daugiau nei vienas tipas.

Share on Facebook Share on Twitter Gydymas ir pratybos, kad atsikratyti riebalų Jei nugaros riebalai jus nuliūdo, yra keletas dalykų, kuriuos galite padaryti. Nėra jokio būdo visiškai atsikratyti riebalų, bet jūs galite pakeisti savo viršutinės, vidurinės ir apatinės nugaros dalies išvaizdą. Laimei, riebalai jūsų nugaroje yra skirtingi nei riebalai kai kuriose kitose jūsų kūno srityse, todėl problemos sprendimas yra keletas skirtingų būdų. Tačiau prieš nusprendžiate, kaip geriausiai atsikratyti riebalų, pirmiausia nuspręskite, kokia jūsų kūno dalis turi būti nukreipta.

Baltas riebalas - tai blogas dalykas, kurį norėsite užtepti. Bet antroji rūšis, ruda riebalai, iš tikrųjų degina kalorijas. Aaronas M.

Naujas riebalų degintojas

Cypessas, medicinos docentas Joslin diabeto centre ir Harvardo medicinos mokykloje. Šis geras riebalas yra galingas, nes jis yra supakuotas su mitochondrais, ląstelių dalimis, kurios gamina šilumą. Aktyvavus, tik 2 uncijos rudųjų riebalų gali sudeginti net 20 procentų jūsų kūno kalorijų.

Pratimai yra vienas iš geriausių būdų gauti ruduosius riebalus. Prarasti riebalai per vidurį Harvardo Dana-Farber vėžio instituto mokslininkai nustatė, kad dirbant išleidžiamas hormonas irizinas, kuris baltus riebalus paverčia rudais. Paspauskite pusę valandos ne mažiau kaip penkias dienas per savaitę, kad galėtumėte užsidegti. Susiję: Štai kokia puikiai prarasti riebalai per vidurį treniruočių savaitė 2.

Kaip prarasti riebalus su vitaminu D. Šio vitamino vartojimas kasdien gali padėti jums nuleisti svarus. Minesotos universitete atliktas tyrimas parodė, kad žmonės, pradėję svorio netekimo programą, turinčią didesnį D lygį, prarado daugiau svorio nei tie, kurie neturėjo pakankamai maistinių medžiagų. Kiti tyrimai parodė, kad vitaminas D, atrodo, didina leptino, hormono, signalizuojančio apie smegenis, efektyvumą. Kadangi sunku gauti D iš maisto, Shalamar Sibley, M. Daugelis ekspertų kasdien rekomenduoja tarptautinių vienetų TV.

Kaip prarasti riebalus valdant savo emocijas. Jūs tikrai nenorite desertų, bet jūsų draugai turi tam tikrą dalį, ir jie ragina jus prisijungti prie jų. Taigi duokite ir užsakykite tiramisu gabalėlį. Atsiprašau pasakyti, bet jūs tiesiog prisiėmėte sociotropiją, dar žinomą kaip malonus-elgesys, kuris gali priversti jus priaugti svorio.

prarasti riebalai per vidurį

Neseniai atliktame tyrime moterys ir vyrai, kurie reguliariai patyrė neigiamų emocijų, tokių kaip kaltė, nerimas ir pyktis, buvo impulsyvūs ir neorganizuoti, buvo linkę būti sunkesni už tuos, kurie buvo lygesni.

Susiję: 1 mitas apie emocinę valgyti visiems reikia žinoti Kitaip tariant, mes linkę eiti kartu su likusia grupės dalimi, o tai reiškia, kad po vakarienės kasti į tiramisą.

Laikykite savo žemę ir tavo draugai gaus arba, geriau, juos priims į laivą: komandavimas su draugu gali padėti jums sėkmingiau pasiekti savo svorio mažinimo tikslus. Kaip prarasti riebalus pasipriešinant splurgams.

Neigiami glikemijos indekso dietos aspektai

Taip yra dėl to, kad mokslininkai kviečia licenciją, o tai atsitinka, kai mes manome, kad įgijo teisę būti savanaudiškiems. Dauguma žmonių turi tendenciją subalansuoti dalykus, sako Kathleen Vohs, doktorantė, Minnesota universiteto Carlson vadybos mokyklos docentė.

Taigi, kai svorio plytelės darome vieną dalyką, kuris yra geras mūsų sveikatai, kuri dažnai reikalauja daug drausmės ir savikontrolės, mes norėtume sekti jį su kažkuo, kas leidžia mums mėgautis sau. Taigi, kaip jūs galite gauti savo norą švaistytis? Būkite atsargūs, kad geras pasirinkimas gali sukelti blogą elgesį.

penkiasdešimt

Kitą kartą, kai pagundai, pagalvokite apie praeitį, kai nepavyko atsispirti; neseniai atlikti tyrimai parodė, kad norite prarasti riebalai per vidurį savo ankstesnius rezultatus. Riebalai degins prarasti riebalus kramtant lėčiau.

Daugelis iš mūsų greitai valgo, kramtydami kiekvieną įkandimą tik kelis kartus, o prarasti riebalai per vidurį reiškia, kad vartojame daugiau maisto nei suvokiame.

  • 10 Mokslo remiamų strategijų prarasti riebalus ir išlaikyti jį išjungtą - Sportas
  • Kaip greitai numesti svorio – sulieknėti? Riebalų degintojas
  • Jei valgysite tinkamą natūralią medžiagą, ji tikrai padės jums prarasti riebalus greičiau.
  • Yra dideli numeriai svorio programas galima iš ten, kad žada pateikti rezultatuskai jūs gaunate keletą iš jų reikalauja, kad būtų galima valgyti labai mažai arba galbūt praleisti maitinimą, kuris yra labai nesveika ilgainiui organizme kaip numesti svorio nuo klubu.
  • Burn rasos ir palikite tuos meilės rankenos už
  • Korėjos mityba numesti svorio Neigiami glikemijos indekso dietos aspektai Statistika sako, kad beveik visos moterys yra įvairaus nepatenkinti jų skaičių.
  • 3 geriausius būdus prarasti riebalų

Lėtinkite ir stenkitės valgyti daugiau dėmesio: Tyrime žmonės, kurie kramtė kiekvieną kartą, 40 kartų valgė beveik 12 procentų mažiau nei tie, kurie kramtėsi tik 15 kartų. Kai kramtome ilgiau, mūsų kūnai gamina mažiau grelino, hormono, kuris padidina apetitą, ir daugiau peptidinių hormonų, kurie, svorio praradimo patarimai rytiniams manoma, pažabina alkį.

Atraskite penkis būdus, kaip jūsų hormonai gali jaustis su apetitu. Be to, kuo daugiau kramtysite, tuo nuodugniau suskaidysite maistą, kuris gali greičiau išleisti maistines medžiagas į kraują ir suteikti savo smegenų laikui užregistruoti, kad esate pilnas. Nuo šiol sutelkite dėmesį į lėtą maitinimą kiekvieną valgį.

Nuplėškite šakutę tarp įkandimų ir dirbkite iki 40 kramtomųjų maisto produktų. Kaip prarasti riebalus sumažinant apetitą. Negalima prarasti riebalai per vidurį savo šokolado troškimo dėl valios trūkumo.

prarasti riebalai per vidurį

Pasirodo, yra fiziologinių priežasčių ledai, bulvytės, ir cupcakes yra taip sunku atsispirti: Mūsų kūnai yra laidžiami, kad trokšti turtingą maistą. Tyrimai parodė, kad riebalų skonis gali mums suteikti munchies, sukeldamas cheminių medžiagų, panašių į narkomanų patiriamas medžiagas, išsiskyrimą. Triukas, skirtas išlaikyti apetitą patikrinime, vengia maisto produktų, kurie jus praranda.

Tai sunku daryti, kai jūs visur, kur jūs einate, supa burnos valymo pasirinkimai, tačiau Stice sako, kad technika, vadinama protingu pasipriešinimu, gali padėti.

prarasti riebalai per vidurį

Jūs taip pat galėsite geriau atsispirti potraukiui, kai užkandžiate maistingus pasirinkimus, tokius kaip vaisiai ir daržovės, mažai riebalų turintis jogurtas ir visa grūdų duona, papildyta mažu žemės riešutų sviestu, pagal neseniai atliktą tyrimą, kuris parodė, kad valgymas nuolat padeda mums kontroliuoti mūsų impulsus. Laikui bėgant, šie maži, nuoseklūs sveiki pasirinkimai bus tai, kaip prarasti riebalus ir išlaikyti ją. Kaip prarasti riebalus, įtraukiant gamtą.

Labiau tikėtina, kad pasiliksite sveiką svorį, jei jūsų lango vaizde yra kalvų, prarasti riebalai per vidurį, parko ar gatvės, kuri veda į vieną iš šių dalykų. Prarasti riebalai per vidurį parodė, kad apskrityse, kuriuose yra daugiau natūralių patogumų, įskaitant kalnus ir ežerus, buvo mažesnis nutukimo lygis. Ir tai yra gamtos naudos sveikatai pradžia.

Mityba ir sveikieji riebalai

Pavyzdžiui, tyrimai parodė, kad žmonės linkę būti laimingesni vaikščioti lauke nei viduje. Jie taip pat sparčiau važiuoja, tačiau jaučiasi mažesni krūviai, nei jie veikia ant Kierat.

Ne tik tai, kad jį užkabina už apatinių troškimų, bet ir kalorijų: Tyrime reguliarūs šokoladiniai valgytojai, kurie ėmėsi ryškių 15 minučių pasivaikščiojimo, suvartojo apie pusę savo mėgstamos patiekalų, nei tie, kurie nevaikščiojo.