Mitybos specialistė V. Kurpienė: norint sulieknėti reikia valgyti 5 kartus per dieną

Ko galima imtis norint numesti svorio, Patarimai neturintiems laiko mesti svorį

Nuoroda nukopijuota aA Mūsų sveikatą lemia tai, ką mes valgome. Tai yra žinomas faktas, svarbus faktas ir dažniausiai — ignoruojamas. Visi žinome apie galimas prastos mitybos pasekmes, tačiau niekada į tai nekreipiame dėmesio — kol nesusergame ar nepriaugame nepageidaujamo svorio. KMI intervale 18, yra normalus, jei jis yra mažesnis nei 18,5, tai vertinama kaip svorio trūkumo problema, didesnis nei 25 KMI reiškia viršsvorį, o didesnis nei 30 — nutukimą. Didelis KMI reiškia, kad jums skubiai reikalinga dietologo ir mitybos specialisto pagalba.

Greitas svorio metimas kaip greitai sulieknėti Greitas svorio metimas kaip greitai sulieknėti Tikriausiai kiekviena moteris bent kartą gyvenime susiduria su situacija, kuomet pastebi, jog priaugo papildomų kilogramų, o ne už ilgo artėjant iškilmingai šventei pastebi, kad nebegali įtilpti į savo mėgstamiausią proginę suknelę.

Tuomet iškyla didžiausia problema - ką daryti ir kokių priemonių griebtis, kad greitai numesti svorio?

pooping padaryti jums numesti svorio

Dabar internete galima rasti begalę patarimų, kaip greitai, per kelias dienas atsikratyti kelių kilogramų ir taip sumažinti savo kūno apimtis, tačiau ne visi patarimai yra teisingi ir veiksmingi.

Visų pirma reikėtų pradėti nuo to, kad norint greitai atsikratyti nereikalingų kilogramų, vien sportas nepadės, būtina laikytis griežto mitybos plano, su konkrečiu nustatytu kalorijų kiekiu.

O tiksliai nustatyti kiek kalorijų reikia gauti, kad numesti atitinkamai kilogramų, galima apskaičiuoti pagal savo kūno masės indeksą — KMI.

kaip galima numesti svorio per 2 savaites

Štai keletas patarimų, ko reikėtų imtis norint greitai atsikratyti nereikalingo papildomo svorio. Nevalgykite prieš miegą, kadangi taip leisite svoriui ne kristi, o augti. Susiplanuokite dienotvarkę taip, kad paskutinis jūsų valgymas būtų mažiausiai 4 valandos iki ėjimo miegoti.

3 UŽTIKRINTI BŪDAI KAIP SĖKMINGAI PRADĖTI MESTI SVORĮ

Kasdien valgykite daug įvairių daržovių, jos turi sudaryti didžiąją dalį dienos mitybos. Atsisakykite bet kokių saldumynų ir įvairių produktų kuriuose gausu cukraus.

svorio metimo makaronai

Ribokite riebaus maisto kiekį, o geriausia išvis jo atsisakykite. Ko galima imtis norint numesti svorio bet kokius saldintus gėrimus, sultis ir limonadus. Jeigu pasiryžote per trumpą laiko tarpą numesti nereikalingus kelis kilogramus, pagrindinis vartojamas skystis turėtų būti — vanduo.

svorio metimo tikslai ir pažangos lapas

Be to vandens reikėtų gerti daug daugiau nei esate įpratę. Žinoma įvairios arbatos ir kava taip pat leidžiama, tik reikia prisiminti, kad tuomet šie gėrimai turi būti griežtai geriami be jokių saldiklių ar cukraus. Valgykite garuose paruoštą maistą, o porcijų dydį šiek tiek sumažinkite, kad gautumėte mažiau kalorijų nei įprastai.

meilė ir hip- hop svorio metimas

Norint greitai numesti svorio, tobulai tiks garuose paruoštos daržovės. Namie nelaikykite jokių nesveikų užkandžių ar saldumynų atsargų, kad nebūtų jokių pagundų nusižengti nusistatytam tikslui. Vis dėl to greitas svorio metimas negali užtikrinti to, kad svoris visada išliks stabilus, tačiau norint tam tikrai progai numesti kelis kilogramus, tai nėra labai blogai, o svarbiausia nepersistengti, ir laikantis dietos atsižvelgti į savo kūno siunčiamus signalus, nes bet kokiu atveju — laikydamiesi bet kokių dietų turime jaustis sveikai ir puikiai.

Vilniaus dietologijos centro kvalifikuoti gydytojai dietologai, išsiaiškinę individualius kiekvieno organizmo poreikius, įvertinę sveikatos būklę, sudarys tinkamiausią jums, sveikos mitybos planą, kuris leis saugiai ir su malonumu siekti užsibrėžtų tikslų.

natūraliai geriausias būdas numesti svorio