Blog Navigation

Tandemas maitinant svorio. Tandemas Krūtų maitinimas naujagimiui ir naujagimiui

Kodėl žindant norisi saldumynų Vitos Jurevičienės nuotr. Mįslės įminimas — žindanti mama ir kūdikis. Tai, ką suvalgo mama, tenka ir jai, ir vaikučiui, todėl negalima valgyti bet ko, o juo labiau — valgyti nepakankamai.

Konsultuoja gydytoja endokrinologė  Lina Orlovskaja. Nėštumo metu daugumos moterų organizmas sukaupia 2—4 kg riebalų, kad užtikrintų papildomą energijos poreikį žindant. Tačiau to nepakanka, todėl žindymo metu jums reikės maždaug papildomų kcal per dieną. Kad mityba būtų suderinta, paros energijos poreikiui patenkinti turėtumėte suvartoti apie 50—65 proc. Pieno kaloringumas ir mitybinė vertė nepriklauso nuo mamos valgomo maisto, tačiau nuo to labai priklauso mamos savijauta ir sveikata.

Po gimdymo dažnai moterys per keletą mėnesių netenka gana daug svorio be jokių papildomų tandemas maitinant svorio. Tai įvyksta todėl, kad tiek gimdymas, tiek žindymas tandemas maitinant svorio organizmui yra sunkus darbas, reikalaujantis daug energijos.

Toks staigus svorio kritimas yra didelis stresas organizmui.

  • Svorio metimo bendruomenės programos
  • Kalahari dykumos svorio metimas
  • Žindyti nėštumo metu — gal pavojinga?
  • Numesti svorio dabar paklausk manęs, kaip
  • Ar mesti svorį, jei maitini? - Mamos Žurnalas

Staiga mažėjant svoriui dėl tandemas maitinant svorio medžiagų apykaitos iš riebalinio audinio, raumenų, kitų organizmo audinių į kraują patenka įvairių toksinių medžiagų, šlakai, dalis jų gali patekti ir į pieną. Todėl pirmiausia reikėtų pasistengti koreguoti savo svorį iki planuojamo nėštumo, antra — nėštumo metu nepriaugti daugiau svorio nei rekomenduojama, trečia — žindant stengtis nenumesti daugiau nei 5 proc.

Žindymas tandemu

Jei žindymo metu svoris vis dėlto auga, reikia valgyti daugiau šviežių, termiškai neapdorotų sezoninių daržovių bei pilno grūdo produktų, nepervirtų kruopų, mažinti racione angliavandenių kiekį tai saldumynai, miltiniai patiekalai, šviesi duona, batonas, saldūs vaisiai, sultys, kompotai, gazuoti saldūs vaisvandeniai. Saldumynų poreikis.

Žindančios moterys pastebi, kad padidėja noras valgyti saldžiai. Taip gali būti dėl kelių priežasčių: dėl svyruojančios hormonų koncentracijos kraujyje; dėl padidėjusio energijos poreikio žindant jei suvartojate nepakankamai kalorijų per dieną ; dėl pogimdyminės depresijos. Saldus maistas greitai nuramina, pakelia nuotaiką, nes valgant saldumynus smegenyse išsiskiria serotonino — cheminės medžiagos, kuri malšina stresą. Deja, blogybių saldėsiai sukelia gerokai daugiau.

Gaminant daugumą saldžių kepinių, šokoladą ir kitus saldumynus naudojami hidrini riebalai, kurie skatina vėžines ligas. Tos cheminės medžiagos veikia žmogaus smegenis. Šokolado sudėtyje yra narkotinių medžiagų — kofeino, teobromino theobrominekurias kepenys turi detoksikuoti ir išfiltruoti. Šios medžiagos kenkia kepenims, sukelia pripratimą. Tiems, kurie mano, kad šokoladas tandemas maitinant svorio vertingas produktas nes turi antioksidantų, vertėtų žinoti: taip, tandemas maitinant svorio kakavos pupelės ar iš jų pagaminti gabaliukai turi antioksidantų bei magnio, tačiau jų skonis yra gana tandemas maitinant svorio, todėl neapdorotos jos maistui nevartojamos, o perdirbant prarandama didžioji dalis vertingų savybių bei pridedama daug sveikatai kenksmingų medžiagų.

Saldumynuose dažnai būna daug palmių riebalų, kurie skatina cholesterolio didėjimą, ir genetiškai modifikuotų medžiagų, pavyzdžiui, sojų.

tandemas maitinant svorio

Saldumynuose beveik visada yra sintetinės medžiagos vanilino, kurio didesnis kiekis gali provokuoti alerginę reakciją, pasireiškiančią įvairiais bėrimais, galvos skausmu ir svaigimu, virškinamojo trakto sutrikimais. Dažnas gliukozės vartojimas kaip galima sudeginti pilvo riebalus dantų ėduonies atsiradimą.

  1. Kodėl žindant norisi saldumynų - Mamos Žurnalas
  2. Žindymas tandemu | MAMA ir vaikas

Valgydamos sveikus produktus apsaugosite ir savo vaikučių sveikatą. Mokslininkai įrodė, kad moterų, kurios nėštumo ir žindymo metu valgė sveikus maisto produktus ir įvairų maistą, vaikų skonis, išrankumas maistui, įpročiai valgyti sveikus ar nesveikus produktus, polinkis nutukti tandemas maitinant svorio jau šiame ankstyvame gyvenimo nuostolių riebalų gėrimas. Jei yra nenumaldomas noras valgyti saldumynus, vertėtų rinktis vaisius, uogas, daržoves ar medų, kuriuose yra paprastojo angliavandenio, natūralaus monosacharido — fruktozės.

Galima valgyti džiovintus vaisius, tik nepadauginkite, juose yra nemažai vaisių cukraus. Valgykite riešutus, saulėgrąžas, įvairias sėklas. Jeigu vis tiek norisi saldumynų, pirkite juos ekologiškose parduotuvėse arba gaminkite pačios. Nevalgykite saldumynų būdamos alkanos, juos galima valgyti tik po pagrindinių valgymų.

Susikurkite saldumynų vartojimo taisykles, kurios apsaugotų jus nuo pernelyg didelio piktnaudžiavimo: pavyzdžiui, valgau saldumynus tik po vakarienės, du kartus per savaitę, trečiadieniais ir sekmadieniais, kitomis dienomis pakeičiu juos vaisiais. Lengvai pasisavinamų angliavandenių neturėtume suvartoti daugiau kaip 60 g per dieną ir jie neturėtų viršyti 10 pro. Vitos Jurevičienės nuotr. Žindant skysčių poreikis gerokai padidėja, apie tai jus neišvengiamai perspės troškulys.

Jeigu gersite nepakankamai skysčių, gali sumažėti pieno kiekis. Rekomenduotinas skysčių kiekis žindymo metu — apie 2,3—2,5 litro, tiksliai jis nėra nustatytas, kiekvienos moters poreikis individualus.

tandemas maitinant svorio

Jei jūsų šlapimas tamsiai geltonas ir stipraus kvapo arba įtariate, kad galėjo sumažėti pieno, vadinasi, geriate per mažai. Kūdikiui pučia pilvuką.

Mama vis dar žindo savo kūdikį ir staiga sužino, kad laukiasi. Ką daryti? Paprastai pirmoji į galvą šovusi mintis — kuo skubiau nujunkyti pirmąjį vaiką. Kartais tai — išties geras sprendimas, bet daugumoje atvejų niekur skubėti nereikia. Pirmoji situacija: amžiaus skirtumas tarp vaikų nedidelis Kai gims antrasis kūdikis, pirmajam bus vos metai su trupučiu.

Pilvuko pūtimai paprastai pradeda varginti 2—3 savaičių kūdikius ir savaime praeina apie 12 gyvenimo savaitę. Mamai tuo metu reikėtų vengti sunkiai virškinamo maisto, miltinių produktų, raugintų produktų, ankštinių produktų, kai kurių saldžių vaisių. Žindančiai mamai nerekomenduojama valgyti daug svogūnų, porų, česnakų, raugintų agurkų ar kopūstų, brokolių, kalafiorų, pekininių ar briuselininių kopūstų, ropių, ridikų, gražgarsčių, krienų, batono, sausainių, pyragų, žirnių, pupų, lęšių, vynuogių, arbūzų, obuolių, grybų.

Žindymas ir darbas

Reikia vengti ir kavos, juodosios ir žaliosios arbatos, kakavos, energetinių gėrimų, šokolado ir kitų kofeino turinčių gėrimų ir produktų, dėl kurių kūdikis gali tapti neramus, prastai miegoti. Kartais kūdikius pilvuko pūtimas vargina dėl alergijos karvės pieno baltymams esantiems adaptuotuose mišiniuose arba patenkantiems į motinos pieną, jei ji vartoja daug pieno produktų, taip pat ir dėl laktozės pieno cukraus netoleravimo.

  • Geriausias natūralus riebalų deginimo gėrimas
  • Lieknėjimas jean capris
  • Prisiminkime: jeigu 1 kūdikis vien tik žindomas negauna jokio kitokio maisto taip dažnai kaip jis nori, 2 jam yra ne daugiau kaip šeši mėnesiai amžiaus ir 3 mamai po gimdymo dar nebuvo mėnesinių, tai jos pastojimo tikimybė yra labai maža — tik iki 2 procentų.
  • Zonisamido svorio netekimas
  • Tandemas Krūtų maitinimas naujagimiui ir naujagimiui

Tuomet patartina atsisakyti karvės pieno produktų. Jei kūdikiui pilvuko nepučia, minėtus produktus galima tandemas maitinant svorio, tik reikia jausti saiką, valgyti nedideliais kiekiais. Pieno skonis.

Žindymo konsultantės patarimai

Pieno skonis pakinta, kai mama valgo aitrius prieskonius, česnakus, svogūnus, imbierą ir pan. Itin aštraus ar aitraus maisto valgyti nepatartina, tačiau česnakuose ir svogūnuose yra daug sveikatai naudingų vitaminų, biologiškai aktyvių medžiagų.

Dauguma prieskonių irgi sveikatai naudingi, pasižymi virškinimą reguliuojančiomis, antikancerogeninėmis, kraujotaką gerinančiomis ir kitokiomis savybėmis, tandemas maitinant svorio jų vengti nereikėtų. Kūdikis, ragaudamas įvairaus skonio pieno, taip pratinamas ateityje vartoti įvairesnius maisto produktus, būti mažiau išrankus. Jei vaikučiui kuris nors skonis nepatiks, tai labai greitai suprasite ir galėsite atsisakyti tik to konkretaus produkto, nereikalingai neskurdindamos savo mitybos. Pieno gausinimas.

Priemonės laktacijai skatinti yra labai paprastos ir su maistu nesusijusios.

Tandemas Krūtų maitinimas naujagimiui ir naujagimiui

Pieną gausina: 1 mamos nusiteikimas, noras žindyti; 2 taisyklinga žindymo technika; 3 išgertas pakankamas skysčių kiekis. Chalva, graikiški riešutai, įvairios arbatos ir visi kiti produktai tikrai neskatina laktacijos. Netiesiogiai šie produktai gali sumažinti motinos nerimą, atpalaiduoti raumenų įtampą, pagerinti pieno tekėjimą. Tai, kad moteris, gerianti daug karvės pieno, pati turės daugiau pieno, irgi yra mitas.

Žmogaus ir karvės piene tiek baltymai, tiek visos kitos jame esančios medžiagos yra visiškai skirtingos. Dar vienas mitas, kad pieno pagausės, jei mama išgers alaus. Alus ir bet koks kitas alkoholis laktacijos negerina, be to, išgėrus alkoholio, kraujyje jis išlieka ganėtinai ilgai tandemas maitinant svorio nei parątodėl patenka į pieną ir nuodija kūdikio organizmą.

tandemas maitinant svorio

Net ir nedidelis kiekis alkoholio kenkia kūdikio smegenims. Vegetarinė mityba.

Ką reikia žinoti apie žindymą tandemu?

Su vegetarizmu ir žaliavalgyste žindymas suderinamas, tačiau reikėtų bent kartą per 2—3 mėnesius pasitarti su savo gydytoju, atlikti paprastą kraujo tyrimą bei feritino tyrimą, įsitikinti, ar netrūksta geležies, B grupės vitaminų, folio rūgšties, cinko, vario, omega riebiųjų rūgščių.

Vegetarizmas nerekomenduotinas toms moterims, kurios nėštumo metu sirgo nėščiųjų mažakraujyste, sunkiai gimdė ir gimdymo metu neteko daugiau kraujo, toms, kurios serga bet kokiomis virškinamojo trakto ligomis, dėl kurių galėtų būti sumažėjęs maisto medžiagų ir vitaminų pasisavinimas. Nerekomenduočiau ir toms moterims, kurios nelabai išmano apie vegetarizmą ir žaliavalgystę ir užsiima tandemas maitinant svorio mėgėjiškai. Žindymo ir nėštumo tandemas maitinant svorio jums gali pritrūkti maistingųjų medžiagų, ypač jei gimdymas buvo sunkesnis, netekote daugiau kraujo.

Jūsų organizmas, žinoma, viską, kas geriausia, stengsis paimti iš jūsų ir atiduoti vaikučiui su pienuku. Geriausia mityba žindymo metu yra žaliavalgystės, vegetarizmo ir ekologiškos mėsos žuvies bei kitų baltymų šaltinių derinys.

Tada, kai turite naują kūdikį, galite nuspręsti ir toliau slaugyti savo kūdikį kartu su naujagimiu. Kai jūs maitinate krūtimi brolius ir seseris, kurie nėra dvynukai, tai vadinama tandemu slauga. Jūs galite nuspręsti slaugyti savo mažylią kartu su savo naujagimis Po to, kai pagimdėte savo vyresnįjį vaiką, vėl greitai pastojote, o jūsų vyresnis vaikas yra jaunesnis nei vienerių metų. Jūs tikėtumėte, kad vaikas yra nujunkęs. Jūs norite ir toliau teikti savo bamblys emocinę ir psichologinę naudą, kurią suteikia maitinimas krūtimi.

Taisyklės turėtų būti tokios: Vitos Jurevičienės nuotr. Sunkiaisiais metalais neužterštą žuvį tai Lietuvos upių ir ežerų tandemas maitinant svorio arba smulkiosios žuvelės — kilkės, sardinės ir kt. Aliejų vartokite įvairių — linų sėmenų, judros aliejuose gausu omega riebiųjų rūgščių; moliūgų sėklų aliejuje — geležies; erškėtrožių aliejuje — vitamino C.

Gamindamos maistą nepervirkite kruopų ir daržovių, taip išlieka daugiau vitaminų ir maistingųjų medžiagų. Vaisių valgykite visą, nespauskite iš jo sulčių, nes su išspaudomis išmetate skaidulas ir kitas vertingas medžiagas, be to, spaudžiant sultis oksiduojas dalis vitaminų. Kuo daugiau laiko praeina, kol jas išgeriate, tuo mažiau vitaminų jose lieka. Venkite tik itin aštrių prieskonių, nes vaikutis gali atsisakyti žįsti krūtį.