6 nežinomi (nepopuliarūs) būdai, kaip atsikratyti riebalų!

Nežinomi būdai mesti svorį

1. Sportuokite nevalgę (tuščiu skrandžiu)

Tai netiesa — duona yra būtinas angliavandenių šaltinis, kurio nerekomenduočiau atsisakyti. Rimantas Stukas. Jeigu kada nors laikėtės dietos, žinote, kad duona neretai atsiduria draudžiamų produktų sąrašo viršuje.

Pavyzdžiui Atkinso dieta, žadanti greitus svorio pokyčius, siūlo valgyti daug baltymų ir riebalų, tačiau beveik atsisakyti angliavandenių.

Anot profesoriaus R. Stuko, gali būti ir atvirkščiai.

Sekite mus:

Tačiau krentantis svoris yra ne riebalai, o vanduo. Tai tikrai nėra naudinga žmogaus organizmui.

prarasti riebalai nugaros viduryje ant jo riebalų degintojas

Be to, yra moksliškai įrodyta, kad tie žmonės, kurie nuolat vartoja tokius grūdinius produktus kaip duona, turi net mažesnę riziką priaugti svorio.

Kokią duoną rinktis? Anot profesoriaus, palankiausia žmogaus sveikatai — ruginė duona su viso grūdo miltais.

Ar galima numesti svorio nesportuojant

Skaidulinės medžiagos, esančios ruginėje duonoje, turi daug naudingų savybių. Ši duona, dėl sudėtyje esančių skaidulų, padeda reguliuoti virškinimo trakto veiklą. Ruginėje duonoje yra daug vitaminų B ir Nežinomi būdai mesti svorį, fosforo, cinko, magnio.

Anot VU Medicinos fakulteto atstovo, grūdiniuose produktuose esančios skaidulinės medžiagos labai gerai jungiasi su vandens molekulėmis, kurios padeda užpildyti skrandį ir mes greičiau pajaučiame sotumo jausmą. Tai padeda apsisaugoti nuo persivalgymo ir nepageidaujamo svorio augimo.

numesti svorio remiantis kūno formomis suaugusiųjų svorio metimo stovyklos Albertoje

Šiandien siūloma didelė gausa duonos produktų, skirtų sveiką gyvenseną propaguojantiems žmonėms. Pavyzdžiui, specialiai sportuojantiems skirta duona, kuri praturtinta rugių dribsniais, avižų skaidulomis ir moliūgų sėklomis.

Duonos gamintojai teigia, kad besirūpinantys kūno linijomis ir kontroliuojantys savo svorį, šiandien parduotuvių lentynose gali surasti ne vieną tinkamą duonos rūšį. Duonos sudėtyje atsiranda ir tokie ingredientai kaip daržovės ar vaisiai, kurie suteikia natūralaus saldumo, praturtina duoną baltymais bei sumažina pridėtinio cukraus kiekį.

Su kuo duoną valgyti? Anot dr.

Nuorodos kopijavimas

Stuko, jeigu kontroliuojate savo svorį, vis tiek galite mėgautis duona su kiekvienu savo suvalgomu patiekalu, tačiau turite neperžengti savo nustatytos kalorijų ribos. Kadangi duona turi nuo 70 iki kilokalorijų vienoje riekelėje — tai puikiai gali tilpti į jūsų suvartojamų kalorijų normą. Tačiau gabalėlis sviesto 50 kcaltepamas ant jos, ar šaukštelis majonezo kcal padidina kalorijų kiekį.

karštas kūno lieknėjimo gelis svorio metimo šūkiai 2020 m

Dažnai ji yra poruojama su itin nesveikais produktais, tokiais kaip majonezas prarasti riebalus Nashville franklin kiti riebūs padažai.

Galbūt tuomet tie kaloringi maisto produktai, kurie yra dedami ant duonos, ir yra problema. Todėl svarbiausia mąstyti kūrybiškai: pakeiskite majonezą į humusą, jogurtą arba maltas pupeles.

iq riebalų degintojas valgyti mėsainius numesti svorio

Duona sportuojantiems? Duona — tai puikus maistinių medžiagų šaltinis, tinkantis ir aktyviai ar net profesionaliai sportuojantiems. Joje esantys mažo glikeminio indekso angliavandeniai aprūpina kūną pakankamu energijos kiekiu visos treniruotės metu, bet kartu išlaiko baltymų kiekį, kuris yra būtinas raumenų augimui.

Pasidalink

Dažnam treniruočių metu, ypač jų pabaigoje, pritrūksta energijos. Profesorius pataria, kad renkantis duonos produktus prieš ir po treniruotės, vertėtų rinktis skirtingas sudedamąsias dalis.

Vienas nežinomi būdai mesti svorį geresnių užkandžių prieš sportą yra skrebutis su riešutų sviestu ir bananu. Jis aprūpins kūną dviejų rūšių angliavandeniais, kurie yra lengvai suvirškinami.

Nutukimo gydymo būdai

Toks užkandis puikiai tiks ir bėgikams. Rinkdamiesi užkandį po treniruotės, rinkitės maistą, kuriame yra ne tik angliavandenių, bet ir pakankamai baltymų, tapsiančių jūsų raumenų statybine medžiaga.

Pavyzdžiui, vienas arba du apkepti kiaušiniai ant rupios kviečių duonos.

  • 14 būdų sulieknėti: jokių dietų ir sporto - DELFI Sveikata
  • Nutukimo gydymo būdai - Nutukimas - icomos.lt
  • Suvartokite daugiau vitamino D Kai kurie tyrimai rodo, kad tie žmonės, kurių kraujyje yra mažai vitamino D, yra labiau linkę į nutukimą ir mažiau sportuoja.
  • 6 nežinomi (nepopuliarūs) būdai, kaip atsikratyti riebalų! | Ašicomos.lt