Przeczytaj opinie osób, które wyrzeźbiły swoje ciało i rozwinęły muskulaturę dzięki GH Balance:

Juostelės turi lieknėjimo efektą, Kokie yra kombinuoti diržai?

Augalinis aliejus - 3 šaukštai.

Žalieji - dekoravimui Virti vanduo - ml. Mano daržovės. Iš pomidorų nuimame žievelę, dėl to pomidorą supjaustome kryžminiu būdu ir sekundžių užpilkite verdančiu vandeniu. Oda lengvai pašalinama. Iškirpkite visas daržoves numesti svorio terapeutas kokiu būdu.

Papildykite savo valgiaraštį čia maisto produktų, ir netrukus pasijusite lieknesni ir sveikesni.

Į keptuvės apačią įpilkite augalinį aliejų. Pridėti grietinėlės gabalėlį. Dengiamos sudedamosios dalys: pirmieji morkos, tada bulvės, svogūnai, kopūstai, agurkai, pomidorai ir paprikos. Po to uždenkite keptuvę dangčiu. Uždėkite daržoves, kad truputį užsidegtumėte 30 minučių, kartais maišydami.

juostelės turi lieknėjimo efektą

Po 30 minučių įpilkite verdančio vandens, druskos ir virkite dar vieną minutę. Patiekite sriubą, pagardintą žolelėmis ir grietine. Dieta daržovių sriuboje svorio netekimui Daržovės - puikus šaltinis mineralinėms ir vitamininėms juostelės turi lieknėjimo efektą su maža energija.

Riebalų deginimo salierų sriubos dietos receptas. Liekanti sriuba

Tačiau ne visi mitybos maisto mylėtojai traukia ištisų dienų žalias daržoves, kurios labai erzina. Tačiau net ir čia, mitybos specialistai sugebėjo rasti kelią - tai dieta daržovių sriuboje. Galite paruošti sriubas, kurios džiugins ne tik malonų jūsų mėgstamų daržovių skonį, bet ir turtingą sultinį.

juostelės turi lieknėjimo efektą

Malonus šios svorio praradimo bruožas yra tai, kad kuo daugiau valgote daržovių sriubą, tuo plonesnė juosmens linija. Šis stebėtinai malonus paradoksas nesibaigia, nes rengiant pagrindinę dietos dalį galite naudoti prieskonius ir net druską.

juostelės turi lieknėjimo efektą

Dietinė daržovių sriuba yra svarbi Pevzner gydymo lentelės N5 sudedamoji dalis. Dietos esmė Daržovių sriubos dieta gali trukti nuo vienos iki kelių savaičių. Tokiu būdu numesti svorio galima prarasti keletą papildomų svarų ir nevalgius. Per septynias dienas dietos eina iki penkių svarų svorio, ir jūs galite jį pakartoti iki kelių kartų per metus.

Labai svarbu visada ir bet kokiomis sąlygomis laikytis trijų pagrindinių šios dietos taisyklių dėl greito svorio netekimo: Griežtas meniu laikymasis; Bet kokios formos alkoholio atsisakymas; Neleiskite bado pojūčio.

Jei sekate pagrindines meniu taisykles ir valgykite pagal šios sistemos įstatymus, tada bus galima rasti gražią figūrą ne tik greitai, bet ir skaniai, ir, svarbiausia, įvairią. Be to, svorio netekimo rezultatai džiugins jo stabilumą ir ilgaamžiškumą. Nenuostabu, kad šios dietos meniu septynias dienas yra daržovių sriuba. Faktas yra tai, kad šis konkretus maisto produktas pasižymi ne tik savo teigiamomis savybėmis vitamino-mineralinio komplekso atžvilgiu, bet ir riebalų deginimo savybėmis.

Dietos taisyklės

Štai kodėl šio svorio praradimo metodo veiksmingumas septynias dienas priklauso nuo to, kiek maisto galite pakeisti daržovių sriuba. Visus valgius patartina valgyti sriubą, taip pat atsisakyti sau naudoti kavą, kuri lėtina svorio praradimą. Leidžiama gerti vandenį geriamąjį ir arba mineralinįtaip pat žaliosios arbatos neribotą kiekį.

Paskutinis gėrimas gali būti šiek tiek saldintas cukrumi ar fruktoze. Produktų sąrašas Per mitybą daržovių sriuba, numesti svorio siūloma atsisakyti maksimalios sumos jūsų mėgstamiausia, bet žalingas maistas.

Todėl nėra jokių griežtų apribojimų šiai elektros energijos tiekimo sistemai. Svorio praradimo rezultato efektyvumas priklausys nuo to, kiek svorio gali keisti dieta. Iš gėrimų, laikydamiesi šios sistemos mitybos taisyklių dėl greito ir efektyvaus svorio netekimo, visa savaitė yra draudžiama ir arba apsiribojama valgymu: Alkoholis visomis formomis ir forma griežtas draudimas ; Soda; Kava ir arba juoda arbata pageidautina apriboti naudojimą ; Ir taip toliau.

Visų pirma, sūdytame vandenyje virkite vištienos krūtinėlį su kapotų svogūnų. Kai sultinys yra paruoštas, jis turi būti nusausintas.

Kepimo daržovių sriuba, kuri yra šios maisto sistemos meniu per savaitę, galima iš šių produktų - žemiau pateikiamame sąraše pateikiami rekomenduojami šakniavaisiai ir jų kalorijų kiekis gramų: Morkos 32 kcal - puikus karotino, geležies ir juostelės turi lieknėjimo efektą riebalų degiklio šaltinis; Ropės 30 kcal - net senovės Rusijos laikais buvo puikus bulvių pakaitalas ne tik skonis, bet ir maistinė vertė ; Pasternak 47 kcal - ne tik normalizuoja medžiagų apykaitą, kuri yra labai svarbi veiksmingam ir greitam svorio kritimui, bet ir prisideda prie bendro organizmo valymo ir gijimo; Petražolių šaknis 49 kcal yra puikus askorbo rūgšties juostelės turi lieknėjimo efektą antioksidantų šaltinis, kuris nepraranda naudingų savybių nei ilgalaikio terminio apdorojimo, nei gilaus užšalimo metu; Ridikėlis 19 kcal - vitaminų ir mineralų šaltinis, labai naudingas ne tik kovojant su nutukimu, bet ir širdies ligomis; Cukriniai runkeliai 40 kcal - naudingi siekiant užtikrinti, kad skystis nepastovėtų organizme, taip pat yra puikus vitamino C šaltinis.

Ridikėlis 35 kcal yra puikus vitaminų ir mineralų šaltinis; Kopūstai: Baltasis kopūstas 28 kcal yra tikras svoris, nes jis turi puikius riebalų deginimo gebėjimus; Raudonieji kopūstai 22 kcal - be riebalų deginimo savybių, turi gerų vitaminų ir mineralų atsargų, ypač dideliais kiekiais geležies; Žiediniai kopūstai 29 kcal - riebalų deginimo savybės, vitaminai; Briuselio kopūstai 41 kcal - riebalų deginimo savybės ir maistinės medžiagos; Brokolių kopūstai 34 juostelės turi lieknėjimo efektą - maistinės medžiagos, vitaminai ir mineralai, taip pat puikios riebalų deginimo savybės; Kohrabi kopūstai 45 kcal yra vienas iš maistingiausių kopūstų atstovų, kurie jokiu būdu nėra prastesni, skiriasi nuo riebalų deginimo ir maistinių medžiagų komplekso.

Bulbous: Svogūnai 41 kcal - pagreitina medžiagų apykaitą, taip pat turi aliejų, kurie gerokai pagerina sriubų skonį; Česnakai 14 kcal - žymiai pagreitina medžiagų apykaitą, suteikia sriubos aromatą, apsaugo nuo svorio imuniteto. Solanaceae: Pomidorai 20 kcal - geras mineralų ir metalų tiekimas, be to, šis produktas suteiks sriubos aromatą ir turtingumą Pipirai 27 kcal yra ne tik daugelio vitaminų juostelės turi lieknėjimo efektą mineralų, bet ir pluošto šaltinis, kuris visada yra tų, kurie nori statyti; Salierai 20 kcal - maistinės medžiagos ir didžiulis riebalų deginimo potencialas - salierai gali būti naudojami kaip ginklas prieš viršsvorį.

Moliūgų: Moliūgas 28 kcal - didžiulis vitaminų ir mineralinių medžiagų šaltinis, be to, šis produktas žymiai pagreitina medžiagų apykaitą; Cukinijos 25 kcal - savo savybėse nėra prastesnės už moliūgų, tačiau organizme jis yra daug greičiau ir lengviau virškinamas; Skvošas arba indų moliūgas 19 kcal - didžiulis pluošto kiekis, kuris padeda ne tik pagreitinti medžiagų apykaitą, bet ir normalizuoja vandens lygį organizme.

Meniu kiekvieną dieną Idealiu atveju tiems, kurie nori per savaitę numesti svorio su daržovių sriubomis, turėtų atsisakyti kitų maisto produktų. Receptai, kurie gali būti labai skirtingi.

Nauja lieknėjimo mantra

Visos daržovės iš meniu turi būti nuluptos, plaunamos ir supjaustytos bet kokiu būdu. Po to viskas išsiunčiama į keptuvę, pripildyta vandens ir pripildoma druska ir pipirais. Pirmoji dešimt minučių turėtų būti virinama per didelę ugnį, tada jį pasukite ir toliau ruoškite, kol bus paruoštas.

Sriubos pasirengimas tikrinamas kopūstais - jei jis jau yra minkštas, tada sriuba yra paruošta. Nukrypti nuo klasikinės kepimo versijos, naudojant kitus receptus ir jų variantus, yra ne tik įmanoma, bet ir būtina!

Kaip išsirinkti kelnes?

Laikui bėgant rasite mėgstamus receptus. Galite pridėti sezoninių daržovių ir arba mėgstamų maisto produktų. Būkite laimingi eksperimentuodami su skoniais ir spalvomis. Kasdien jūsų savaitės meniu susideda iš daržovių sriubų, vandens ir žaliosios arbatos.

Tiems, kurie pakankamai sunku drastiškai keisti savo maisto kultūrą, mitybos specialistai sukūrė supaprastintą sistemą, kuri vis dar žada efektyvumą ir rezultato ilgaamžiškumą. Ką pasakyti apie tai, kaip įvairūs receptai juostelės turi lieknėjimo efektą 1 diena: Daržovių sriuba ir vaisiai, taip pat juodos duonos gabalas.

Vaisiai gali valgyti bet kokias, išskyrus vynuoges ir bananus, kuriuose cukraus kiekis yra juostelės turi lieknėjimo efektą didelis. Rytui pageidautina naudoti duonos gabalėlį. Išimtis leidžiama gerti puodelį kavos. Kiekviename valginyje turi būti mažiausiai sriuba sriuba. Salotos gali būti gaminamos iš daržovių ir lapinių žalumynų, pagardintų vienu arbatiniu šaukšteliu augalinio aliejaus.

Išimties tvarka galite gerti puodelį kavos. Kiekvienas maistas yra sriuba.

LOJALUMO PROGRAMA

Visi receptai su šiais produktais bus pirmieji pagalbininkai. Be sriubos, galite sau leisti gerti keletą stiklinių riebalinio pieno visą dieną. Receptai gali būti panašūs į pirmąją dietos dieną išskyrus juodos duonos gabalėlį. Verta pažymėti, kad tokia maisto programa yra gana sudėtinga, nepaisant to, kad apžvalgos apie tai yra labai teigiamos nors receptai su jų įvairove ir užkariautine visi gali jį atlaikyti. Jei sulaužėte, tiesiog toliau valgykite daržovių sriubas ir nepamirškite, kad gera nuotaika ir veikla yra raktas į greitą ir malonų svorio netekimą.

Dieta daržovių sriuboje svorio netekimui Mitybos sistemos, kurių tikslas yra detoksikuoti kūną ir svorio netekimas, yra labai paplitę ir populiarūs pastaruoju metu. Valymo dieta daržovių sriuboje - vienas iš jų. Šis metodas idealiai tinka beveik visiems žmonėms - yra daug pagrindinių patiekalų receptų kiekvienam skoniui ir bet kokiai sveikatos būklei.

Daržovių sriubos dietos esmė Šios dietos esmė - kiekvieną dieną galite valgyti tik tų daržovių sriubą, kuri turi neigiamą kalorijų kiekį.

Kaip virėjas dietos sriuba

Tuo pačiu metu valgio laikas ir patiekalų dydis visai nesvarbu - bet kuriuo atveju šis patiekalas yra saugus figūrai. Remiantis atsiliepimais, per savaitę ši dieta gali prarasti iki 8 kg.

Be to, kad daržovės yra mažai kaloringos ir gerai išvalo žarnyną, jos prisotina kūną labai naudingais mikroelementais ir vitaminais. Kepimo daržovių sriuba principas Pagrindinis principas, kai daržovių sriuba virsta svorio netekimas, yra virti patys, naudodami šviežiąsias daržoves, pageidautina sezonines, ir jokiu būdu nepridėkite.

Svarbus vaidmuo tenka produktų kokybei, nes patiekalo vertė ne tik mažo kaloringumo, bet ir sudedamųjų dalių sudėtyje. Papildomi principai, juostelės turi lieknėjimo efektą padaryti daržovių sriubą kuo veiksmingesniam numesti svorio: Negalima virškinti - bet koks daržovių, net runkelių jei jis yra smulkiai supjaustytas ar tarkuotas pakanka 20 minučių virti. Ilgesnis terminis apdorojimas lemia tai, kad produktuose lieka mažiausiai naudingų medžiagų.

Į galutinį patiekalą įpilkite žaliavinių žalumynų - daug žmonių mėgsta virti krapus, petražoles, salotas su daržovėmis. Tačiau žalias žalumynai turi papildomą vidurių efektą, maitina juostelės turi lieknėjimo efektą ir gerina sriubos skonį. Naudokite sausas žoleles - jie suteikia unikalų skonį ir gerina patiekalo skonį. Išmeskite druską. Jei tu negali tai padaryti, galite palaipsniui sumažinti prieskonių kiekį.

Druska yra ne kalorijų, tačiau ji prisideda prie kūno skysčių sulaikymo, atsisakymas iš jo padės pašalinti litrus vandens ir pašalins pūtimą, kuris turės įtakos svoriui. Siekiant padidinti valymo efektą, į indą galima įpilti sauso pluošto. Kiek kalorijų daržovių sriuba?

Rekomenduojama

Kiekvienos daržovių sriubos kalorijų kiekis priklauso nuo pridėtų ingredientų skaičiaus ir tipų, rekomenduojama jį atskirai apskaičiuoti. Tačiau visiems patiekalams, paruoštiems laikantis pagrindinių principų, juostelės turi lieknėjimo efektą neigiamas kalorijų kiekis - tai reiškia, kad žmogui reikia daugiau energijos, kad tokį maistą virškintų, nei gauna juostelės turi lieknėjimo efektą jo.

juostelės turi lieknėjimo efektą

Vidutiniškai gramų gatavo patiekalo yra 43—70 kalorijų.