Sužinokite Jums rekomenduojamą kalorijų dienos normą.

Kcal norint numesti riebalus

Nuorodos kopijavimas

Todėl, kad dažniausiai lieknėjame neteisingai — laikomės pačių įvairiausių dietų, neleidžiame sau valgyti tam tikrų produktų ir t. Bet visa tai trunka tik tol, kol pasiekiame norimų rezultatų, o tuomet ir vėl grįžtame prie senų įpročių.

ar uti priversti mesti svorį

Pabandykime paskaičiuoti, kiek kalorijų turėtum suvartoti kiekvieną dieną, jei nori numesti, tarkim, 5 kilogramus. Visų pirma norime tave įspėti, kad nepriklausomai nuo to, kiek daug svorio tau reikia numesti, per dieną tavo organizmas turi gauti MAŽIAUSIAI kilokalorijų ir tai jau būtų labai ekstremalu.

Išbandžiau ir aš: namų gamybos receptas, kuris padės deginti pilvo riebalus

Jei nori, kad lieknėjimas būtų sveikas, o rezultatai ilgalaikiai — per savaitę reikėtų numesti 0,5 kg. Kad tai pavyktų, kiekvienos dienos raciono kaloringumą turi sumažinti kilokalorijų. Idealiausias sprendimas — kcal.

prarasti riebalų apibrėžimą

Nesunku pasiskaičiuoti, per kiek laiko numestum 5 kcal norint numesti riebalus. Kiek kalorijų per dieną tau reikėtų suvartoti? Jei nori sulieknėti, privalai įvertinti du aspektus — kiek kalorijų per dieną tu suvartoji įprastai ir kiek jų sudegini.

Šis mitybos specialistės Anitos Bean bestseleris naudingas visiems sportuojantiems ir besirūpinantiems savo sveikata. Čia gausu ne tik moksliniais tyrimais grįstų patarimų, valgiaraščių planų, bet ir paprastų, gardžių bei maistingų patiekalų receptųkurie suteiks energijos, padės subalansuoti mitybą ir skatins gyventi sveikiau. Su COSMO skaitytojomis dalinamės Anitos patarimais, kaip apskaičiuoti tau būtinų dienos kilokalorijų normą ir kaip išsiaiškinti, kiek jų turėtum suvartoti, jeigu tavo tikslas - numesti arba priaugti svorio. Energijos gauname iš trijų sudedamųjų maisto dalių - angliavandenių, baltymų ir riebalų. Įvairūs biocheminiai procesai šią energiją kūne suskaido ir paverčia adenozino trifosfatu ATP.

Kiek kalorijų suvartoji — tikriausiai nutuoki jei ne, internete paieškok produktų kaloringumo lentelėso kiek jų sudegini gali pasiskaičiuoti pagal žemiau pateiktą formulę. Tavo tikslas — sudeginti daugiau kalorijų nei jų pasisavina organizmas. Atkreipk dėmesį, kad net ir nieko neveikiant, per dieną susidegina tam tikras kalorijų skaičius.

Skaičiavimui reikės: tavo ūgio, svorio, amžiaus ir aktyvumo indekso.

Sveiki, ar turėtumėte klausimų live video apie mitybą ir sportą?

Tarkim, kad tau 25 metai, sveri 75 kilogramus, tavo ūgis — centimetrai ir tu visai nesportuoji. Kad sužinotum aktyvumo indeksą, pasirink savo aktyvumo lygį: 1,2 — labai mažas.

svorio netekimas Phuket

Tu nesportuoji, dažniausiai sėdi, beveik nevaikštai pėsčiomis. Kartais pasivaikštai, kartus per kcal norint numesti riebalus pasportuoji.

rimtai kaip numesti svorio

Reguliariai sportuoji kartus per savaitę, pakankamai aktyviai leidi laisvalaikį. Sportuoji bent 5 kartus per savaitę, fizinės apkrovos nemažos. Profesionaliai sportuoji, treniruotės būna daugiau nei kartą per dieną. Kiek kilokalorijų sudegina tavo organizmas?

svorio metimo apkabos

Tarkim, kad tavo aktyvumas — labai mažas, taigi indeksas — 1,2. O dabar įsivaizduokime, kad tu per dieną suvartoji kcal. Tai yra ~ daugiau, nei jų sudegini, taigi svoris tau po truputėlį auga.

Kad jis kristų, tau reikėtų suvartoti kcal. Taigi akivaizdu, kad šiuo atveju svarbiausias dalykas — padidinti fizinio aktyvumo lygį, kad sudeginamų kalorijų skaičius būtų didesnis ir tau nereikėtų taip stipriai varžyti savo mitybos.

Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį. Tu privalai suvartoti daugiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai auginti svorį. Jeigu paskirsi laiko ištyrinėti pastarojo amžiaus mokslinius tyrimus, susijusius su kūno svorio manipuliacija svorio metimas ar svorio auginimasrasi, jog visi vieningai sutinka su aukščiau minėtomis sąlygomis svorio kontrolei.