Kaip sugriežtinti kūną, kurti raumenis, atsikratyti riebalų: pagrindiniai principai

Mano viršutinė kūno dalis nepraras svorio

Krūtinė įdubusi Viršutinė nugaros dalis išgaubta Apatinė nugaros dalis išsilenkusi; dubuo ir viršutinė šlaunų dalis atsikišusi į priekį; viršutinė kūno dalis atlošta atgal, kad išlaikytų pusiausvyrą.

Taisyklinga laikysena Gera laikysena - kai stovima, einama ir sėdima taip, kad atraminiams raumenims ir raiščiams tektų mažiausias krūvis. Tinkama laikysena padeda kaulams ir sąnariams išlikti savo vietoje, taigi raumenys naudojami teisingai.

Kuris yra lengviau riebalai ar raumenys. Kas sunkiau - riebalai ar raumenys

Be to, tinkama laikysena susijusi su grožiu. Pusę kūno svorio turi išlaikyti kojos ir pėdos.

mano viršutinė kūno dalis nepraras svorio

Dubuo turi būti šiek tiek atsikišęs į priekį, kad apatinėje dubens dalyje jaustumėte nedidelį įlinkį. Klubų sąnariai turi būti šiek tiek aukščiau už kelius.

mano viršutinė kūno dalis nepraras svorio

Kampas tarp šlaunų ir liemens turi sudaryti daugiau nei 90 laipsnių. Atpalaiduokite sugniaužtą plaštaką spustelėję pelės klavišą ar paleiskite vairąkad atslūgtų nuolatinė įtampa rankose, alkūnėse, pečiuose ir kakle.

mano viršutinė kūno dalis nepraras svorio

Nugarkaulis tiesus, galva pakelta. Smakras lygiagretus su grindimis ar žeme. Kakle yra nedidelis linkis, užbaigiantis nugaros liniją - kitus du linkius nugaros apačioje ir viduryje.

mano viršutinė kūno dalis nepraras svorio

Esant taisyklingai laikysenai išlieka visi trys linkiai, taip išvengiama papildomos įtampos ir per didelio krūvio paskirstant kūno svorį. Pečiai lygūs.

mano viršutinė kūno dalis nepraras svorio