Motyvacija prarasti svorį, tinkamos motyvacijos pavyzdžiai - Autizmas May

Numesti svorio tikslų pavyzdžiai

Nubėkite km ir atlikite 35 jėgos treniruotes. Medituok bent 50 kartų. Imkitės 14 dienų atostogų be kaltės, atsiribodami nuo visko. Tai buvo patys svarbiausi tikslai. Atminkite, kad jie visi yra konkretūs ir išmatuojami. Žinojau, kad man reikia juos sumažinti numesti svorio tikslų pavyzdžiai vieno ir į tai žiūrėti rimtai.

Griežtai tariant, nėra teisingo atsakymo; nė vienas iš jų nebuvo geresnis ar blogesnis už likusius. Sprendimas, kuriame pagrindinės pastangos atneš didžiausią grąžą, buvo mano nuožiūra. Atspėk, kurį tikslą pasirinkau? Pati figūra nieko jums nepasakytų, tačiau aprašysiu savo samprotavimo eigą. Įvykdęs pardavimo planą, būčiau gavęs pajamų ir užtikrinęs skolos grąžinimą.

Kaip numesti svorio? -10kg per 15 min dėka šio triuko.

Pasiekti tikslai taip pat leistų rasti laiko atostogoms. O koks ryšys su treniruotėmis ir meditacija? Žinojau, kad fizinės, psichinės ir dvasinės sveikatos palaikymas suteiks man reikalingos energijos. Taigi visi šie tikslai yra susiję. Jei pagrindinės pastangos nukreiptos į pagrindinį tikslą, pasąmonės protas iš tikrųjų imamasi visų šių tikslų ir jų pasiekimo tikimybė žymiai padidėja.

Ar lieknėjimo tinkas Kitas jūsų žingsnis yra tai padaryti siekiant savo tikslų: nustatyti, kuris yra raktas į likusius dalykus.

  • Namai Butas Sėkmės technika: intelektualių tikslų nustatymas.
  • Tačiau tai ne vienintelė tiesa, kurią būtina žinoti norint sėkmingai sulieknėti.
  • Рука заставляет химические молекулы становится все хуже и хуже.
  • Teisingi tikslai: kaip išsikelti tikslą? Kaip išsikelti tikslus: įgūdžiai ir strategija
  • Лет.
  • 7 psichologinio lieknėjimo etapai | icomos.lt

Jei dar neskyrėte, tada rinkitės lėtai. Prieš judėdami įsitikinkite, kad esate įsitikinę savo pagrindiniu tikslu.

numesti svorio tikslų pavyzdžiai

Patvirtinkite priežastį Dabar, kai turite vieną tikslą, į kurį reikia sutelkti dėmesį, laikas atsakyti į svarbiausią klausimą: kodėl? Kodėl tau svarbu tai pasiekti? Atsakymas gali pasiūlyti intuiciją. Kartais žvaigždės nusilenkia taip, kad ant tavęs aušta. Niekada nejaučiau tokio entuziazmo, nekantrauju kovoti!

Tiesiog užsirašykite mintis kaip vadovą. Jei neįžvalgos nepavyko, pamėginkite paskatinti savo mąstymą šiais klausimais: Kodėl aš noriu to pasiekti?

Motyvacija prarasti svorį, tinkamos motyvacijos pavyzdžiai

Kas man duos šio tikslo pasiekimą? Ką aš jausiu įgyvendinęs šį tikslą?

Sportas: nuo 6 savaitės, po 3 kartus. Nuo 9 savaitės, pratimai raumenims. Monika kreipėsi į mane norėdama numesti svorio, tačiau ji nei sportavo, nei sveikai maitinosi.

Pasitikėjimas savimi? Kaip šio tikslo įgyvendinimas padės man tapti geresniu ar stipresniu? Ką man reikia užaugti? Ką dar galiu padaryti su tokiu rezultatu?

Kuo daugiau turite, tuo geriau. Iki šiol visi jūsų veiksmai buvo siejami su planų rengimu. Dauguma net nepatenka į šį etapą, atsižvelgdami į savo tikslus, kad jūs jau tapote lyderiais. Bet vis tiek galite padaryti daug, kad paspartintumėte procesą.

Valdžioje jūsų pasąmonė yra milijardus kartų pranašesnė už sąmonę. Tai galvoja ir veikia įvairiai. Kaip jau minėjome, vienas svarbus pasąmonės raktas yra suprasti, kad ji veikia su vaizdais. Sąmonė kontroliuoja sujungtas linijines mintis, kurios seka viena po kitos kurios tavo galvoje net skamba kaip sakiniaio pasąmonė iš tikrųjų tiesiog mato paveikslėlius ir atkakliai jų siekia. Pasinaudokite tuo: leisk savo smegenims turėti ką pamatyti!

Duokite jam darbo atvaizdus. Kartais klientams siūlau saugoti vaizdus užrašų knygelėje ar aplanke. Kartais - sukurkite svajonių lentą ir pakabinkite ją darbo vietoje, kad pamatytumėte visus vaizdus vienu metu.

Daugelis mano klientų savo tikslų vaizdus deda ant kortelių kartu su teiginiais. Yra daugybė būdų, kaip vizualizuoti savo tikslus. Eksperimentuokite ir išsirinkite tai, kas jums numesti svorio tikslų pavyzdžiai tinka.

Sukurkite pagalbinius ritualus Jums nereikia giedoti himnų ar aukoti ėriuko.

Teisingi tikslai: kaip išsikelti tikslą? Kaip išsikelti tikslus: įgūdžiai ir strategija

Norėdami sukurti ritualą, sąmoningai sukursite keletą automatinių elgesio modelių, kurie taps nuoroda į jūsų tikslus. Tai nėra tik mano sugalvotas prietaisas. Štai trys knygos, kurios įtikinamai įrodė numesti svorio tikslų pavyzdžiai jos pranašumus: Pirmosios dvi knygos padėjo man suprasti mokslinį įpročių pagrindimą, o trečioji padėjo man sudaryti nuoseklią programą, kuri dabar labai naudinga man ir mano klientams.

numesti svorio tikslų pavyzdžiai

Ar numesti svorio tikslų pavyzdžiai, kad dauguma jūsų minčių yra jūsų įpročiai? Veiksmus lemia mintys, ir daugelis jų - darbe, atsižvelgiant į sveikatą, finansus - atliekami įpročio jėga. Jie patraukiami automatizmui. Prisiminkite, ką darote ryte nuo to laiko, kai atsibundate į darbą: kaip dažnai vienas rytas atrodo kitas? Jūs paguldote kojas ant grindų, neaiškiai atsikeliate, išsivalote dantis, prausiatės po dušu, geriate kavą, apsirengiate, valgote pusryčius galbūtdar kartą geriate kavą, dar kartą patikrinate savo el.

Paštą, vėl išgeriate kavos, pažadinate vaikus, pagaunate juos pusryčiams, vėl išgerkite kavos ir išeinate. Stebėkite savo rytinę veiklą kelioms dienoms, ir tai gali jus nustebinti, kaip viena diena yra kita.

Taigi, jūs jau turite automatinius elgesio modelius; Aš patariu kurį laiką juos vykdyti sąmoningai, o vėliau pakeisti naujais. Per dieną yra du laikotarpiai, kai tai reikės padaryti.

numesti svorio tikslų pavyzdžiai

Pirmasis yra kai tik prabundi ryte. Pirma valanda, tiksliau, pirmosios kelios minutės, yra labai geras laikas užprogramuoti savo smegenis sėkmei.

  • Nebūkite pikti bei egoistiški.
  • Laikykitės mitybos, fiziškai įkelkite save, bet norint pasiekti geriausią figūrą, kažko trūksta?
  • Sportas » Kaip numesti svorio patarimai, kaip numesti svorio.
  • Klientų pasiekimai - Motyvuoti atletai
  • Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį.
  • Motyvacija prarasti svorį, tinkamos motyvacijos pavyzdžiai - Autizmas May

Ar pastebėjote, kaip pirmosios minutės po pabudimo gali nustatyti toną visai dienai? Ar kada atsitiko, kad atsikėlėte neteisinga koja?

Būkite atsargūs ir pradėsite matyti praktinius ryšius tarp efektyvaus ryto pradžios ir jūsų rezultatų per dieną. Labiausiai praleidžiame šią galimybę: ryte arba nerviname įvairiomis progomis, arba judame per rūką, iki galo nesuprasdami, kas vyksta.

Ir daugelis sėkmingų žmonių tikslingai naudoja dienos pradžią, norėdami sutelkti savo mintis ir sutelkti dėmesį į savo svajones bei tikslus. Antrasis laikotarpis, kai reikia patiems užprogramuoti, yra paskutinės dienos minutės. Jie yra svarbūs daugeliu aspektų dėl tų pačių priežasčių, kaip ir pirmoji pabudimo valanda: tai yra pereinamasis smegenų etapas. Paskutinę valandą prieš miegą suraskite galimybę dar kartą pakartoti savo tikslus ir keletą teiginių vaizdų pavidalu, tada išreikšti dėkingumą už visą gėrį, nutikusį dienos metu.

Jie reiškia, kad mūsų tikslas turėtų būti: Specifinis. Aiškiai nurodoma, koks rezultatas turėtų būti pasiektas; Matuojama.

Klientų pasiekimai

Yra kriterijai, rodantys tikslo įvykdymą; Pasiekiama. Iš tikrųjų įvertinę savo galimybes, jūs padarote išvadą, kad galite tai pasiekti; Realistinis. Jį gali pasiekti kažkas kitas nei tu; Apibrėžta pagal laiką. Tikslui pasiekti turėtų būti nustatyti laiko apribojimai; Norint pasiekti tikslą, visų pirma, reikia atlikti skilimą, tai yra padalijimą į mažesnius subogonus.

Net jei jūsų užduotis nėra per didelė, ją vis tiek galima suskaidyti į mažesnius komponentus, kurie palengvins rezultatą. Būtina apsvarstyti, kuriuos iš mažų tikslų galima duoti delegavimui, ir parašyti žmonių, kurie bus atsakingi už šią užduotį, skaičių.

Rūšiuokite užduotis pagal prioritetus. Pabandykite pradėti įgyvendinti svarbiausius tikslus, o tada pereikite prie nereikšmingesnių - tai padės nepraleisti pagrindinio dalyko. Nuolat stebėkite procesą, tvarkykite įrašus ir vertinkite efektyvumą, tada rezultato gavimas neužtruks. Jūsų tikslai bus įgyvendinti greičiau ir teisingiau, jei išmoksite juos teisingai numesti svorio tikslų pavyzdžiai patys. Nepakanka žinoti, ko nori. Jūs turite išsamiai išdėstyti savo prašymą visatai.

Naudojimo instrukcija Nuspręskite, kurią jūsų gyvenimo sritį labiausiai reikia tobulinti.

numesti svorio tikslų pavyzdžiai

Žinoma, jūs galite nustatyti kelis tikslus tuo pačiu metu ir juos pasiekti lygiagrečiai, tačiau lengviau bus pradėti nuo vieno dalyko, pagrindinio. Pagalvokite apie tai, kas šiuo metu jus tenkina mažiausiai, pavyzdžiui, savijautą, profesinį augimą, santykius su priešinga lytimi, sveikatą, išvaizdą ar dar ką nors. Dabar jūs turėtumėte suprasti, kokią užduotį išsikelti sau, kad pagerintumėte savo reikalų būklę. Atminkite, kad jūsų tikslas turėtų būti gana drąsus, bet tikras. Nebijokite įsibėgėti ties kažkuo daugiau, nebijokite ir nenori, kad neįmanoma.

Gyvenimo užduotys yra reikalingos norint jas pasiekti, o ne tada, kad turėtumėte svajonę per visą egzistavimo laikotarpį. Jei jums sunku nustatyti ribą, kur baigiasi jūsų realios galimybės ir prasideda fantazija, remkitės savo ankstesne patirtimi. Niekas tavęs nepažįsta geriau už save. Taip pat galite perskaityti atitinkamą statistiką internete arba studijuoti specializuotą literatūrą. Atminkite, kad jūsų tikslas turėtų būti labai konkretus.

Neaiškūs apibrėžimai atitolina jus nuo tos dienos, kai jūsų planas išsipildys. Jei jūsų sėkmė ateityje gali numesti svorio tikslų pavyzdžiai kažkaip įvertinta, nustatykite konkrečius skaičius kaip juostą. Be to, turite nustatyti datą, kada galite tikėtis užduoties įvykdymo. Jei nepasirinksite savo numesti svorio tikslų pavyzdžiai termino, nebus galima žinoti, ar pasiektas norimas rezultatas.

Jei yra kokių nors niuansų, kuriuos reikia išsiaiškinti, darykite tai. Tavo tikslas turėtų būti aiškus. Padalinkite didelį taikinį į mažesnes užduotis. Veikdami etapais, jums bus lengviau stebėti progresą. Kiekvieno laikotarpio sėkmė turėtų būti lygiai taip pat lengvai nustatoma skaičiais, datomis ar numesti svorio tikslų pavyzdžiai parametrais, kaip ir bendras rezultatas. Kraštutiniais atvejais galite pakoreguoti savo tikslą, nes nenumatytų situacijų galimybė nebuvo atšaukta.

Pasibaigus kiekvienam etapui, būtinai apdovanokite save. Net jei tai vyko ne gana sklandžiai ir ne šimtu procentų sėkmingai, tolimesniems pasiekimams reikia savitvardos.

Patikėkite, kad jums pasiseks. Pasitikėjimas savimi padės nukreipti visus savo vidinius išteklius savo tikslo link. Jei esate iš anksto sukonfigūravę nesėkmę, nėra prasmės kažko pradėti.

Prisiminkite, kaip pasikeis jūsų gyvenimas pasibaigus šiam sudėtingam keliui. Jūs pats taip pat tapsite geresnis, stipresnis, išmintingesnis.

Asmuo, pasiekęs savo planą, padidina pasitikėjimą savimi, pasitikėjimą savimi.