Kaip priaugti svorio?

Statyti masę numesti svorio.

Lap 26, Žmogaus organizmui reikalingas subalansuotas ir pakankamai įvairus maistas. Pagrindinės maisto medžiagos yra baltymai, angliavandeniai bei riebalai, kurie, norint užtikrinti gerą sveikatą, turi būti vartojami tam tikromis proporcijomis.

Kaip priaugti svorio?

Šios proporcijos priklauso ir nuo žmogaus gyvenimo būdo: aktyvesnis gyvenimo būdas reiškia didesnį energijos sunaudojimą ir didesnį jos poreikį. Šią temą pasirinkau dėl to, kad noriu visus informuoti, kad yra pasaulyje ne tik nutukusių žmonių, bet ir tokių, kurių kūno masė yra žymiai mažesnė, nei normali, taip pat noriu atskleisti būdus, kaip spręsti šią problemą. Neteiktinas terminas — viršsvoris. Antsvoris kartais dar vadinamas nutukimu, nors nutukimu laikytinas didelis antsvoris ir riebalų susikaupimas organizme.

Nutunkama, kai su maistu gaunama daugiau kalorijų, negu jų išeikvojama energijai, ir maisto medžiagų perteklius virsta riebalais. Tad šiuo darbu noriu pateikti įvairią informaciją, o ypač, kaip kovoti su mažu svoriu.

Nustatyta, kad Lietuvoje dėl netinkamos mitybos beveik 60 proc. Deja, kartais net ir labai stengiantis atsikratyti papildomų kilogramų ir sveikai maitinantis, to padaryti nepavyksta. Tačiau ji ramina, kad tam yra sprendimo būdų. Vidutinio kūno sudėjimo asmenys žino, kaip numesti svorio, jie klauso mano nurodymų, skaičiuoja savo suvartojamas kalorijas, kasdien nueina po 10 tūkst.

Lieso žmogaus akimis žiūrint, priaugti svorio labai sudėtinga, nes reikia valgyti daug ir dažnai. Jei norite svorį sėkmingai padidinti, reikia valgyti tiek, kad balansuotumėte tarp persivalgymo ir sotumo jausmo.

gali naršyti gali numesti svorio

Galbūt kai kuriems tai atrodo nesudėtinga priežastis, bet daugeliui lieknų žmonių tai atrodo praktiškai neįgyvendinama. Todėl tie, kurie fiziškai negali suvalgyti tiek maisto, kiek reikia, turi vartoti specialius papildomo maitinimo gėrimus, vadinamąjį medicininį maistą. Šis skysto pavidalo maistas, prisotintas reikalingų medžiagų, vartojamas tarp įprastų valgymų.

Tik nesavivaliaukite — juos jums turi rekomenduoti profesionalus mitybos specialistas. Vienas iš tokių pavyzdžių yra tvirtinimas, kad antsvoris trumpina gyvenimą. Tačiau ar taip yra iš tikrųjų? Apie antsvorio žalą sveikatai kalba visi, tačiau argi nuo to mums tampa aiškiau, kuo jis iš tiesų toks pavojingas?

Jeigu bandytume sužinoti daugiau, išgirstume netikėtų atsakymų. Pasirodo, nedidelis antsvoris nėra toks pavojingas, kaip įprasta manyti. Maža to, kartais jis gali statyti masę numesti svorio netgi naudingas. Žinoma, turimas omeny ne nutukimas, o keli papildomi, dažnai netgi menami, kilogramai. Milijonai moterų su jais kariauja nė nesusimąstydamos, kad tai gali pakenkti jų sveikatai. Mirtingumo kreivės ir kūno masės indeksas kinta pagal U formą.

Ir svorio perteklius, t. Tačiau pernelyg mažas svoris yra pavojingesnis sveikatai nei didelis. O juk, kalbant apie antsvorį, širdies ligos minimos pirmiausiai. Šias netikėtas išvadas patvirtino vokiečių ir šveicarų mokslininkai, kurie taip pat pastebėjo, kad statyti masę numesti svorio antsvorio pacientai miokardo infarktu perserga lengviau nei žmonės, galintys pasigirti idealiu svoriu.

Nuo ko tai priklauso? Be reikalo liesėti, vadinasi, sirgti?

Šiuo klausimu tyrėjų nuomonė vieninga: nors akivaizdžiai matyti, kad jums reikėtų numesti kelis kilogramus, tačiau jeigu jie jums nesukelia sveikatos problemų žinoma, tuo įsitikinti reikėtų atlikus išsamius tyrimusneverta vaikytis nustatytų standartų. Tačiau su specialistais, bet kokiu atveju būtina pasitarti. Dietų laikymasis per prievartą sukelia įvairių psichologinių sutrikimų. Įrodyta, kad nuolat besilaikantys dietų žmonės beveik visada yra prastos nuotaikos.

Tačiau svarbiausia, kad svorio metimas per prievartą gali sutrikdyti viso organizmo sistemų veiklą. Pirmiausia, sumažėjus kūno masei, susilpnėja imunitetas. Kad ir kaip būtų keista, ir antsvoris, ir per statyti masę numesti svorio svoris turi vienodos įtakos naujų navikų atsiradimui. Pavyzdžiui, storosios žarnos arba inkstų vėžys gali atsirasti nuo ilgalaikių dietų su padidintu baltymų kiekiu laikymosi. Tad būtinai apie tai pamąstykite.

Koks organas ir kada sunegaluos, sunku pasakyti, tačiau tai, be abejonės, kada nors gali įvykti. Jei jūsų liesumas nesusijęs su jokia konkrečia statyti masę numesti svorio ar psichologine liga ir esate toks iš prigimties, statyti masę numesti svorio būdas priaugti svorio iki normos — valgyti dažnai ir normaliomis porcijomis.

Dietologai pabrėžia, kad toks svorio priaugimo būdas nėra paprastas, nes liesi žmonės įpratę valgyti retai ir mažomis porcijomis.

Taip pat liesiems žmonėms nesunku ilgai nevalgyti, o vėliau jie gali to kalorijų trūkumo ir nekompensuoti. Jei pilnesnis žmogus nepavalgys reikiamu metu, jis vėliau pavalgys daugiau ir taip kompensuos trūkumą. Apskritai liesų žmonių yra gerokai mažiau nei apkūnių. Gydytojai sako, kad liesi žmonės sudaro tik apie 5 proc. Nors įprasta manyti, kad svoris auga tiems, statyti masę numesti svorio daug valgo vakarais ir mažai juda, taip manyti neteisinga. Dietologai pataria įsidėmėti, kurie maisto produktai yra kaloringi, o kurie — ne, ir nekaloringų produktų statyti masę numesti svorio tik tiek, kiek reikia.

Pavyzdžiui, daržovės nėra kaloringas maistas ir jų reikėtų valgyti tik tiek, keik reikia organizmui — — g per dieną.

Taip pat neturėtumėte manyti, kad norėdami priaugti gali padėti man numesti svorio turite nesportuoti, o tik valgyti.

Juk nenorite, kad priaugti kilogramai būtų tik riebalinis audinys? Tačiau neturėtumėte pamiršti, kad visas išsportuotas kalorijas turite susigrąžinti su maistu.

Skubantiems

Yra geras būdas apsiskaičiuoti savo liesumą. Svarbiausia, kad jaustumėtės ir gyventumėte sveikai, bet jei abejojate, ar sveriate pakankamai, pasitikrinkite, ar jūsų kūno masės indeksas KMI pakankamas t. Kuo mažesnis mažiau nei 18 KMI, tuo didesnė grėsmė jūsų sveikatai. Nors, atrodo, valgau viską ir apetitu nesiskundžiu, niekaip negaliu perlipti 42 kg ribos. Padidinti svorį dažnai sunkiau negu jį numesti, dėl to reikia nustatyti mažo svorio atsiradimo priežastį ir tik po to imtis kokių nors veiksmų.

Atsakykite sau į keletą paprastų klausimų: ar svoris sumažėjo po ūmios arba lėtinės ligos? Sumažėjo greitai? Išlieka geras apetitas? Valgote kaip įprastai?

Tobulas mitybos planas auginantiems liesą raumeninę masę

Maistas kelia pykinimą ir norą vemti? Skauda pilvą? Yra kitų blogos savijautos simptomų, pvz. Tokiu atveju patarčiau padidinto kaloringumo dietą ir papildomus vitaminus. Daugiau riebalų ir baltymų: kiaušinių, sojos, riebaus pieno, varškės, sūrio. Sportininkams skirti papildai su aminorūgštimis ir vitaminais. Galima pateikti keletą patarimų kūdiems žmonėms: Svorių treniruotė Svorių treniruotė apima įrangą, kuri įgalina įvairiausius pasipriešinimus.

nuimkite riebalines košeles

Bet kuris, norintis užsiauginti raumenų masės privalo atlikti keletą dalykų. Pirma, treniruotis su dideliais svoriais. Dideliais svoriais, tai nereiškia, kad tai būtent jums, tiesiog reikia prisitaikyti sau.

Aš nebenoriu numesti svorio

Masei priaugti tai yra per daug. Naudojant tinkamus svorius, turėtum atlikti pakartojimus.

riebalų nuostoliai 1 mėn

Ir tai viskas! Šis stresas įtraukia ir stimuliuoja raumenų skaidulas, priversdamas raumenis greitai augti.

Maksimaliam raumenų augimui, daugiausiai įtakos daro laisvųjų svorių pratimai. Ne treniruokliai ar kūno svorio pratimai, tačiau tai nėra blogai, bet jie neturėtų būti dėmesio centre tavo treniruotėje.

Pagrindinė priežastis tam yra stabilizuojančių ir kartu sąveikaujančių raumenų nevystimas. Laisvųjų svorių pratimai, kaip suoliuko spaudimas, reikalauja daug stabilizuojančių ir kartu sąveikaujančių raumenų pagalbos atlikti šį pratimą.

Kitaip tariant, fiksuotas suoliuko spaudimas beveik neįtrauks stabilizuojančių raumenų į darbą. Valgyk daugiau kalorijų Svarbiausias dalykas, kurį reikia paminėti, kad reikia valgyti taip, kaip dar nesate niekada valgę anksčiau. Norint užauginti raumenis, privalote valgyti daugiau kalorijų nei jūsų kūnas sudegina, sukuriant kas yra vadinama — kalorijų perteklius.

Auginant masę, turėtumėt stengtis suvalgyt maždaug kartų daugiau savo kūno svorio kalorijomis. Ekstra kalorijos bus naudojamos sutaisyti raumens audiniui, kuris sužalojamas per sunkias treniruotes ir statyti naujus raumenynus.

Sakant, kad valgykite, statyti masę numesti svorio nereikia suprasti, kad bet ką reikia valgyti.

ar tren enanthate degina riebalus?

Visos kalorijos nėra sukurtos identiškai. Kitaip statyti masę numesti svorio, kai kurios kalorijos nėra tokios pačios svarbos auginant raumenyną. Pavyzdžiui, jeigu as pasakysiu kad tau reikia suvalgyti 2, kalorijų per vieną dieną, kad priaugtum svorio ir tu suvalgysi 4 pakelius bulvių traškučių kasdien, ar tu tikrai manai, kad augs raumenynas?

Nemanau, didžioji dauguma tavo svorio būtų riebalai. Toks maistas neteikia kalorijų reikalingų raumens augimui. Valgyk daugiau baltymų Be baltymų jūsų kūnas paprasčiausiai negalės statyti raumenyno. Prieš daug metų, angliavandenių ir neriebaus maisto dieta buvo paskutinis mados klyksmas, rekomenduojamas profesionalių kultūristų ir trenerių.

Jie tvirtino, kad tai vienintelis būdas norint užauginti raumenis. Nelaimei, vieninteliai žmones, kurie laikėsi tos dietos ir sugebėdavo užsiauginti raumenis buvo genetiškai apdovanoti. Kiti tiesiog sustorėdavo. Angliavandeniai tarnauja suteikdami energija žmogaus kūnui, tuo tarpu baltymai aprūpina amino rūgštimis, reikalingomis raumenų statybai ir taisymui.

Nuorodos kopijavimas

Raumenų augimui angliavandeniai neturi tiek reikšmės, kiek baltymai ir riebalai. Aukštos kokybės baltymai, kuriuos organizmas suskaido į amino rūgštis, turėtų būti valgymų pagrindas. Buvo atlikta daug tyrimų, kurie įrodė, kad intensyvūs pratimai padidina amino rūgščių poreikį, kurios stato ir taiso raumenyną. Norit užauginti raumenis, turetum gauti mažiausiai 2,2g baltymo vienam kūno kilogramui.

Reikia patikėti, kad baltyminės dietos augina daugiau raumenų, kai jų laikomasi sportuojant intensyviai. Mažo baltymingumo dietos — NE!

svorio netekimas osteoporozė

Tik baltymai gali statyti raumens audinį. Angliavandeniai ir riebalai to negali. Valgyk dažniau Norit priaugti svorio, reikia valgysi didelius kiekius kalorijų.

Deja, žmogaus kūnas gali absorbuoti tik tam tikra kiekį kalorijų vienu valgymu. Todel valgyti 3 kartus per dieną nenaudinga.

Jeigu reikia suvalgyti 3, kalorijų per dieną, tai suvalgysti po 1, kiekvieno valgymo metu. Eilinis žmogus gali pasisavinti tik dalį tų kalorijų. Perteklius bus sukauptas kaip riebalai arba pašalintas iš kūno. Priversti kūną tikrai pasisavinti ir panaudoti 3, kalorijų, kurias nuryjama privalote sumažinti vieno valgymo dydį ir padidinti valgymų skaičių. Suskirstymas kalorijų į mažesnes, bet dažnesnes porcijas pagerins maisto pasisavinimą ir panaudojimą.

Valgyk daugiau riebalų Jeigu nori priaugti raumenyno masės privalai statyti masę numesti svorio pakankamai riebalų. Riebalai vaidina statyti masę numesti svorio rolę hormonų gamyboje, kurie yra atsakingi dėl augimo ir jėgos.

Tiesa apie masės auginimą

Yra asmenų, kurie nepriauga raumenų laikydamasis mažo riebalingumo dietos, tačiau daug žmonių vis dar tiki, kad riebalų valgymas pavers juos į storulius. Čia yra visiška nesąmonė. Sviestas, kiauliena ir kiti riebus maisto produktai yra toje dietoje. Nors ir skamba keistai, ši dieta tikrai veikia.