Dietologė pataria: kaip atsikratyti svorio negrįžtamai? | icomos.lt

Norite numesti svorio ir priprasti

Dauguma galvoja, kad sveika mityba — tai tik kruopos bei įvairūs daržovių patiekalai.

norite numesti svorio ir priprasti

Tačiau privaloma valgyti ir mėsą, ir žuvį. Dar vienas stereotipas, kad sveika mityba yra brangi.

TEMA Archyvas Šiomis dienomis žmonės nori greitų rezultatų — tai tiesiog normalus šiuolaikinio žmogaus smegenų veikimo mechanizmas.

Studentai taip pat teisinasi, jog negali sveikai maitintis, nes tiesiog neturi daug pinigų. Rekomenduoju visiems tiesiog žiūrėti į produktų sudėtį. Dauguma produktų be pridėtinių elementų iš tiesų nėra brangūs.

norite numesti svorio ir priprasti

KTU trenerė Aušra Jansonienė pripažįsta, jog nemažai sportuojančių atsipalaiduoja, nes mano, jog treniruotėse sudegina daug kalorijų, tad grįžę iš sporto salės be sąžinės graužaties prisikerta įvairaus ir dažnai ne paties sveikiausio maisto. Jeigu pradėsi sportuoti, bet valgysi tiek pat arba dar daugiau — veikiausiai norimų rezultatų nesulauksi. Turiu treniruotis kiekvieną dieną Dar vis yra manančių, jog intensyvus sportas kiekvieną dieną yra būtinas.

norite numesti svorio ir priprasti

Trenerė Loreta Šapokienė primena, kad mūsų kūnas turi atsigauti, ypač po labai įtemptų treniruočių. Jei treniruojamės salėje kasdien, didelė tikimybė, kad mūsų organizmą kankins nuovargis. Taip pat nespės atsistatyti raumenys.

Galbūt net ir blogiau, nes persistengimas veda prie persitreniravimo, organizmo nusilpimo ir liguistumo. Pernelyg intensyvus treniruočių grafikas gali duoti net priešingą rezultatą ir sukelti nuovargį, depresiją, sumažinti produktyvumą ir padidinti traumų riziką.

Susiję straipsniai

Svarbu įsidėmėti, kad poilsis yra ne mažiau svarbus nei sportas. REKLAMA Darysiu daug pratimų ir turėsiu dailų pilvo presą Daugelis sportuojančių siekia turėti gražų pilvo norite numesti svorio ir priprasti, todėl kiekvieną dieną atlieka daugybę pratimų. Jeigu nesulaukiate norimų rezultatų, trenerė Ieva Blažienė skatina susimąstyti apie mitybą.

Norite numesti svorio? Pamirškite sporto klubą Tempimo pratimai Alfa.

Pasak jos, pilvo sritis labiau nei kita kūno dalis reaguoja į jūsų kasdienę mitybą. Jeigu valgysite nereguliariai ir nesveiką maistą, net ir intensyvios pilvo preso treniruotės nepadės.

Ar vaikščiojimas tikrai padės numesti svorio? | icomos.lt

Pradėjus fiziškai aktyviau gyventi raumeninė masė didėja, o riebalinė mažėja. Riebalinė masė mažėja, nes mūsų organizmas nebekaupia tiek riebalų, jų sankaupas sumažina.

Prieš treniruotę nevalgysiu, nes taip greičiau sudeginsiu riebalus Trenerė L. Šapokienė tikina, jog sportavimas nevalgius gali būti ne toks efektyvus dėl energijos trūkumo.

Pasak jos, vertėtų žinoti, kad po intensyvios treniruotės apetitas dažniausiai įsisiautėja ir suvalgome daugiau. Prieš treniruotę rekomenduojama suvalgyti bananą, skrebutį su medumi, morkų, avižinės košės, jogurto ar pan.

Sekite mus:

Kuo ilgiau treniruosiuosi — tuo geresnių rezultatų pasieksiu Trenerė A. Jansonienė pasakoja, jog dalis sportuojančių klaidingai supranta treniruotės trukmės ir rezultatų ryšį.

norite numesti svorio ir priprasti

Daugelis galvoja, jog gerų rezultatų pasieks, jeigu sportuos labai ilgai ir iš treniruočių salės išeis palikęs joje visas jėgas bei energiją. Optimali jėgos treniruotės trukmė yra apie 90 minučių.

  1. Nori numesti svorio? Įsigyk šunį! – icomos.lt
  2. Rinkdamiesi ką valgyti nepamirškite auksinės taisyklės: pusryčius suvalgyk pats, pietus pasidalink su draugu, o vakarienę atiduok priešui!
  3. Riebalų praradimas vartojant„ iodex“

Ši trukmė rekomenduojama su apšilimo ir atvėsimo pratimais. Maisto papildai vietoj maisto Dalis fiziškai aktyvių žmonių vartoja įvairius maisto papildus.

Blogiausia, norite numesti svorio ir priprasti trenerės I.

Nuorodos kopijavimas

Blažienės, kad dauguma galvoja, jog maisto papildai gali atstoti maistą. Tai netiesa! Maisto papildas yra tik koncentruotas aktyvių medžiagų, atliekančių skirtingas funkcijas, kompleksas, padedantis papildyti įprastinę dienos mitybą, bet jokiu būdu jos nepakeičiantis. Nepamirškite, kad pirmoje vietoje visuomet karaliaus mityba.

  • Norite numesti svorio? Štai, kokias esmines klaidas daro kiti | icomos.lt
  • 30 kg atsikratė be drastiškų bado dietų ir sekinančių treniruočių - DELFI FIT
  • Tekila gali padėti numesti svorio
  • Dietologė pataria: kaip atsikratyti svorio negrįžtamai? | icomos.lt
  • Rda riebalų nuostoliams

Atradote mitų, kuriuos anksčiau laikėte tiesa? O gal dvejojate, ar tai, ką darote, tikrai veiksminga? Nepatingėkite pasikonsultuoti su tikrais šios srities specialistais.

norite numesti svorio ir priprasti