Klimato pokyčių poveikis moters figūros būklei

Kaip mesti svorį per perimenopauzę

Įėjimas į menopauzę yra nerimą keliantis laikas kiekvienai moteriai. Be daugelio vidinio fizinio diskomforto pasireiškimo, menopauzė yra kupina nepageidaujamų pasekmių moteriai, pavyzdžiui, svorio padidėjimui.

Patarimai brandžioms moterims, norinčioms sulieknėti Menopauzė - kaip ją įveikti? Šalia kitų su menopauze susijusių problemų, viena opiausių moterims dažniausiai tampa vis didėjantis svoris, pastebi Telegraph.

Vyrų klimaksas: kaip jį palengvinti? Statistikos duomenimis, m.

Medžiagų apykaita sulėtėja, o papildomi kilogramai dažniausiai ima kaip mesti svorį per perimenopauzę liemens srityje. Tai paskatina moterų nepasitikėjimą savimi, o taip pat, gali padidinti ir tam tikrų ligų riziką.

Marilyn Glenville moterims siūlo vengti griežtų bei alinančių dietų ir teigia, kad riebaus maisto taipogi nevertėtų atsisakyti.

kaip mesti svorį per perimenopauzę

Veikiau, Glenville rekomenduoja sumažinti suvartojamų angliavandenių kiekį ir keisti gyvenimo ritmą. Štai 10 taisyklių, kuriomis Glenville siūlo vadovautis, jei norite išlaikyti normalų kūno svorį.

Pusryčiai — privalomi Rinkitės tai, kas jums suteiks daug energijos ir vitaminų.

kaip mesti svorį per perimenopauzę

Tai gali būti košė, vaisiai, kiaušiniai ar jogurtas. Daug miego Ne paslaptis, kad per mažai miegant, svoris ima augti. Svarbu išsimiegoti val.

  • Svorio netekimas 30 svarų per 4 mėnesius
  • Valgykite, kad neprarastumėte svorio
  • Sudeginkite daugiau riebalų šilumoje
  • Kokiame amžiuje jau galime tikėtis prasidedančios menopauzės ir kokie pagrindiniai veiksniai tai nulemia?

Reguliari mityba Stenkitės valgyti po truputį, tačiau dažnai. Visuomet po ranka turėkite sveikų užkandžių, pavyzdžiui, riešutų, razinų ar vaisių. Stipriau pavalgykite tris kartus dienoje, o užkandžiaukite — du kartus per dieną. Kantrybė Neskubėkite numesti daug svorio per trumpą laiką, nes jis sugrįš su kaupu.

Ką daryti, kad būtų išvengta svorio padidėjimo menopauzės metu?

Per savaitę reikėtų numesti ne daugiau nei 0, kg. Daržovės ir vaisiai — geriausi draugai Juose gausu vitaminų ir mineralų, kurie padeda sureguliuoti medžiagų apykaitą.

kaip mesti svorį per perimenopauzę

Ir sveika, ir skanu, ir naudinga. Fizinė veikla Kasdien reikėtų skirti bent 30 min.

Dietos ir sveika mityba Ekologija ir sveikata Grožis ir sveikata. Menstruacijų funkcijos pabaiga yra natūrali ir fiziologinė, todėl ji neturėtų būti susijusi su patologija. Perimenopauzė nėra atskiras menopauzės. Kitas dažnai pasitaikantis atvejis, kai sutrinka ar visai išnyksta mėnesinės, — dietos.

Retkarčiais — pasilepinimas Daugelis dietų yra neįveikiamos, nes jų laikantis tenka atsisakyti visko, kas žmogui skaniausia. Glenville siūlo šiek tiek sau panuolaidžiauti: 80 proc.

Gėrimai tokie pat svarbūs kaip ir maistas Gerkite kuo daugiau vandens, nes tai sumažins apetitą, be to, mažiau išgersite daug kalorijų turinčių gėrimų: sulčių, kavos ar saldintos arbatos. Štai stiklinėje apelsinų sulčių gali būti net 8 apelsinų sultys, tad galite įsivaizduoti, kiek cukraus jūs suvartotumėte.

Jums gali patikti

Sultis geriausia skiesti ir jų kiekį riboti. Supaprastinta maisto gamyba Būtinai įsigykite aliejaus purkštuką, kuris leis taupiai dozuoti aliejų, todėl patiekalai skaniai apskrus, tačiau nemirks aliejuje. Taip sumažinsite suvartojamų kalorijų kiekį. Virimas garuose Ar žinojote, kad net kaip mesti svorį per perimenopauzę proc. Virimas garuose padeda išsaugoti visus vitaminus ir natūralią daržovių spalvą.

kaip mesti svorį per perimenopauzę

Rodyti komentarus.