Moterys jai lenkiasi: tobulas užpakaliukas ne pritūpimų dėka | icomos.lt

Svorio metimo pritūpimo rutina, Svorio metimo programa vyrams

Sveikata Alinančios dietos bei sporto programos Kamilei nepadėjo, tad beliko rinktis lėtą, bet užtikrintą gyvenimo būdo keitimą mažais žingsneliais. Pažiūrėkime, kaip jai sekėsi? Kamile, kaip ir kodėl Tavo gyvenime atsirado sporto klubas?

Svorio metimo programa vyrams Į svorio metimo programą vyrams privalo įeiti pratimai, kurie  suderintų ir sustiprintų viršutinę ir apatinę kūno dalis, taip pat ir širdies raumenis. Širdis yra pats svarbiausias žmogaus raumuo, kuriam reikia ypatingo dėmesio, norit sureguliuoti ir subalansuoti sveiką treniruočių rutiną. Šie pratimai turėtų susidėti iš: vaikščiojimo, bėgiojimo, irklavimo ir plaukimo. Pratimai priverčiantys jūsų širdį plakti intensyviau, nei įprastai lemia tikrąjį svorio numetimą, nes darant juos yra naudojami visi kūno raumenys. Deja, šios treniruotės neišvengiamai sumažins jūsų raumenų masę, dėl ugdomos ištvermės.

Sporto klubo duris varstau jau nuo paauglystės, o priežastis labai paprasta — mane neramino staiga pradėjęs augti svoris. Su juo kovoju be sustojimo jau daugiau nei 12 metų.

Moterys jai lenkiasi: tobulas užpakaliukas ne pritūpimų dėka

Buvo laikotarpių, kai aš įveikdavau jį, buvo ir tokių — kai jis mane. Taip ir pykomės abu. Galiausiai, prieš dvejus metus pastebėjau, kad be solidaus užgyventų kilogramų bagažo pradėjo šlubuoti sveikata, atsirado itin stiprūs nugaros ir kaklo skausmai. Tad nutariau užbaigtį tą nuolatinį galynėjimąsi su svoriu, o tuo pačiu ir netinkamo gyvenimo ritmo propagavimą.

Mano sprendimas buvo keistis po truputį. Būtent po truputį! Jau buvau išbandžius įvairiausias dietas, alinau save treniruočių metu, bet supratau, kad kraštutinumai ankščiau ar vėliau atsibosta, išsekina ir kova, deja, būna pralaimėta.

Mano nuomone, jis buvo pripratęs gyventi pernelyg patogiu ritmu. Pirmiausia man patiko ir tiko tai, kad jis greta namų, man tai itin svarbu, kaip ir visiems nuolat skubantiems šiuolaikiniams žmonėms. Taip pat tenkina kokybės ir kainos santykis. O svarbiausia — vertinu požiūrį į žmogų, kuris yra suformuotas klubo šeimininko bei jame dirbančių trenerių.

Kamilės sėkmės istorija: sportas mažais žingsneliais – garantuotas rezultatas

Jiems svarbus kiekvienas sportuojantis žmogus bei misija išmokyti kiekvieną judėti taisyklingai. Klube svorio metimo pritūpimo rutina labai skirtingų, tačiau profesionalių trenerių ir  kiekvienas iš jų turi savo sportinę viziją bei požiūrį.

Ar galite numesti svorio dėl valio?

Tuo gali pasigirti retas sporto klubas. Ar mankštiniesi individualiai? Kas Tau svarbiausia renkantis trenerį?

slim down laimėk 10

Esu išbandžius nemažai sporto klubų, jų grupinių treniruočių, o taip pat ir individualų darbą su treneriu, tad galiu pasakyti, kad jei tik turite galimybę — išbandykite individualias treniruotes, bent kelias savaites. Profesionalus treneris jus išmokys, atrodytų labai elementarių, bet esminių taisyklių, kurios yra pamatas sportuojančiam žmogui. Netinkamai atliekant pratimus sportas netenka svorio metimo pritūpimo rutina prasmės.

Svorio metimo programa vyrams

Sportuojame keliese, tad dėmesio gauname į valias. Taip pat dar lankau funkcines treniruotes, tad sportinio krūvio gaunu tikrai pakankamai. Nors nesportuoju individualiai, tačiau savo treneriu laikau būtent Žygimantą.

Pati jo nesirinkau, greičiau jis pasirinko mane, priėjo pataisė darant pratimą, pabendravom ir dabar, jei tik išeina, 6 kartus per savaitę sportuojam drauge.

Jis žino mano silpnąsias ir stipriąsias vietas, jaučia, kada reikia pabarti, o kada pagirti, kada duoti sunkesnį pratimą ar priešingai, leisti atsikvėpti.

Man labai smagu dirbti su žmogumi, kuriam rūpi jo darbas ir yra noras drauge siekti rezultatų. Kokie užsibrėžti tikslai vertė neapleisti sporto?

pašalintas riebalų degintojų šalutinis poveikis

Prioritetiniai tikslai — pataisyti, sustiprinti sveikatą, sustiprėti visapusiškai. Žinoma, kad tai padaryčiau, reikėjo atsikratyti užgyventų kilogramų. Kokia buvo pokyčių pradžia? Kaip keitei mitybos ir fizinės veiklos įpročius? Kokie jie šiandien? Svorio metimo kelią pradėjau palengva susitvarkius mitybą: sumažinau porcijas, pradėjau sekti ką valgau, kiek valgau. Išmokau kontroliuoti maistą, stebėti jo sudėtį, nes metant svorį tai pagrindinis veiksnys norint pasiekti rezultatų.

Supratau, kad sporto tikrai negana. Kadangi esu smaližė atsisakyti saldumynų buvo itin sunku, net ir dabar juos labai stipriai sumažinus, noras pasmaližiauti nedingo. Tiesiog labai gaila tai, ką pasiekiau, iškeisti net ir į itin gardų pyragą. Dabar kasdien renkuosi kuo sveikesnį maistą, jei leidžiu sau pasmaližiauti, tai saikingai ir dažniausiai pačios gamintais saldumynais, noriu tiksliai žinoti kepinio sudėtį.

Pačioje svorio metimo pritūpimo rutina nesportavau itin intensyviai, nes su turimais kilogramais buvo sunku. Dirbau iš lėto, daugiau dėmesio skyriau kardio treniruotėms salėje. Pradėjus kristi svoriui jau galėjau atlikti kaskart sudėtingesnius pratimus.

numerologinis svorio metimas

Šiandien sportas — mano laisvalaikis. Po darbo skubu ne namo, o į treniruotę, savaitgalio be sporto ar judresnio užsiėmimo taip pat jau nebeįsivaizduoju. Tiesiog pavyko pergudrauti save, pasikeitė visa rutina ir požiūris į gyvenseną. Kaip manai, koks buvo pagrindinis sėkmingų pokyčių receptas?

VK Daug žmonių svajoja atsikratyti antsvorio, bet tik dalis jų atranda vidinių jėgų ir stiprybės, kad svorio metimo pritūpimo rutina pasiekti. Jeigu kažkokie iš žemiau pateiktų pokyčių, jūsų manymu yra labai radikalūs — rekomenduoju prieš juos bandant, pirmiausiai pasikonsultuoti su jūsų gydytoju ir apie tai gerai apsišviesti. Jūsų sąmonė kuria realybę Labai dažnai pakanka vien jos, kad viskas pavyktų, net kalbant ne vien apie liekną kūną. Tam paprastai pirmoje eilėje reikia pakeisti įsitikinimų sistemą, požiūrį į save, savo gyvenimą, ką gal lengviausiai padaryti patyrus stresą, kas efektyviausiai skatina pokyčius. Į tai įeina viskas: Motyvacija — noras kažko siekti, keistis; Nusistatymas — gyventi kitaip, nes kaip žmogus iki šiol gyveno — jam tapo nepriimtinu dalyku; Valgymo įpročiai — tas liečia ir juos, pakeitus nusistatymą, jums tiesiog tampa nepriimtina nesveikai maitintis, kas numesti svorio ibuprofenas ne vien svorį, bet ir jūsų sveikatą ; Fizinė veikla — darbas ar sportas — be kitų privalumų, stiprina pasitikėjimą savimi ir imuninę sistemą.

Kokie rezultatai Tave labiausiai džiugina? Aš džiaugiuosi, kad gyventi tapo lengviau, esu žvalesnė ir sveikesnė, nebekankina kaklo ir nugaros skausmai.

Tačiau sėkmės recepto įvardinti negalėčiau. Tokio net nėra… Jei jis egzistuotų, visi vaikščiotų su raumenų pagalvėlėmis ant pilvo ir žmonės neturėtų antsvorio. Valstybinio lygmens paslapties čia taip pat nėra — tik saikinga mityba ir aistra judėjimui.

Kaip atrodо mano valgymo savaitė po badavimo. Svoris krenta valgant :) Valio

Tai du veiksniai, kuriuos žino kiekvienas, bet tingint svorio metimo pritūpimo rutina laikytis, tenka ieškoti laimės trumpalaikėje ryžių, grikių, oro ar kitoje dietoje, o kartais net ir maisto papilduose, skirtuose lieknėjimui.

Pati tai išbandžiau ir galiu drąsiai visiems pasakyti — kokia laikina dieta, toks laikinas ir rezultatas. Su kokiais sunkumais susidūrei? Kas labiausiai motyvuodavo?

Didžiausias sunkumas — mano lėtai tirpstantis svoris. Kadangi svorio metimui įtakos turi genetika bei medžiagų apykaita, man viskas vyksta lėčiau nei norėčiau, bet guodžia tai, kad progresas matyti. Motyvuoja, žinoma, rezultatai, jaučiu, kad tapau judresnė, sveikesnė, stipresnė, tiesiog dabar gyvenu kokybiškiau.

O kas toliau? Puikūs rezultatai — atiskratei antsvorio, sutvirtėjai, nugalėjai skausmus… Kokie nauji tikslai? Nesu iš tų merginų, svorio metimo pritūpimo rutina priaugtas gali mopsai numesti svorio tampa galvos skausmu, o papildomas centimetras aplink juosmenį sukelia kompleksų bangą.

Be to, vien tik pritūpimais gerų rezultatų nepasieksite. REKLAMA Tarp kitų moters patarimų ir apatiniams bei viršutiniams užpakaliuko raumenims stiprinti ir formuoti skirti judesiai, pavyzdžiui, pritūpimai, ilgi įtūpstai ir kojų kėlimas į aukštį, gulint ant šono.

Man svarbiausia — sveikas, pozityvus žmogus, gerai besijaučiantis ir pasitikintis savimi, gebantis kontroliuoti save, tad tikrai neturiu tikslo dar numesti tam tikrą skaičių kilogramų, tiesiog norėčiau sustiprinti kūną ir išmokti prisitraukti kabant ant žiedų. Tik tiek… Ko palinkėtum visiems plušantiems sporto salėse vardan tobulesnio kūno?