Svorio mažinimo patarimai (1 dalis) | Mitybos patarimai | Kūno tobulinimas

Sudeginti riebalų perteklių per 1 savaitę. 7 būdai, kaip efektyviai atsikratyti riebalų nuo veido

  • Senatvė numesti svorio
  • Riebalų deginimas: protingiausias straipsnis Lietuvoje - icomos.lt
  • Kaip numesti svorio? kg per 15 min dėka šio triuko - icomos.lt
  • Tu privalai suvartoti mažiau kcal, negu tavo kūnas sunaudoja, norint efektyviai mesti svorį.

Štai 11 būdų, kurie padės papildomai ištirpinti vieną kita kilogramą riebalų. Į savo treniruotes įtraukite aukšto intensyvumo treniruotes — HIIT angl.

sudeginti riebalų perteklių per 1 savaitę

Aukšto intensyvumo treniruotės yra puikus būdas deginti papildomas kalorijas. Šios treniruotės susideda iš laiko intervalų, kuomet dirbama visu pajėgumu, ir trumpų pertraukėlių tarp šių intervalų.

Bet kuris pratimas gali būti atliekamas aukšto intensyvumo treniruočių metu, o šios treniruotės itin suaktyviną kalorijų deginimą ir poilsio po treniruotės metu.

Padidinkite svorius, su kuriais atliekate pratimus. Sporto medicinos mokslininkai tyrimais nustatė, jog atliekant pakartojimus su didesniais svoriais organizmas sudegina žymiai daugiau kalorijų poilsio metu.

Svorio mažinimo patarimai (1 dalis) | Mitybos patarimai | Kūno tobulinimas

Atlikdami kardio pratimus naudokite vis kitą inventorių. Išveskite savo organizmą iš komforto zonos kaskart naudodami vis kitą inventorių — atlikite šuoliukus šokdyne, naudokite svarmenis, TRX diržus, gimnastikos kamuolį ar kitą papildomą įrangą.

Kiekvieną savaitę išbandykite naują treniruotę ir neleiskite organizmui priprasti prie krūvių. Poilsiui tarp sporto skirkite daugiausiai 1 dieną. Jeigu darysite ilgus tarpus tarp treniruočių, jūsų metabolizmas sulėtės, ir organizmas kalorijų perteklių kaups atsargai.

Treniruokitės mažiausiai keturis kartus per savaitę, o jeigu nėra jėgų atlikti treniruotę, vietoj to, kad praleistumėte treniruotę, geriau atlikite trumpą pusvalandžio trukmės kardio, tokiu būdu jūsų organizmas išlaikys aukštą metabolizmo lygį. Ilgas treniruotes padalinkite pusiau — atlikite dvi trumpas treniruotes per dieną. Ilgos treniruotės sekina organizmą, jis pradeda išskirti streso hormoną kortizolį, kuris trukdo riebalų deginimui.

sudeginti riebalų perteklių per 1 savaitę

Vietoj vienos ilgos treniruotės pabandykite atlikti dvi trumpas, pavyzdžiui vieną ryte, o kitą po darbo. Jeigu treniruosites trumpiau, turėsite daugiau energijos bei galėsite treniruotis intensyviau ir tokiu būdu sudeginti daugiau kalorijų.

Maistą gardinkite aštriais prieskoniais. Aštrūs prieskoniai pakelia kūno temperatūrą ir taip natūraliai pagreitinamas organizmo metabolizmas. Gardinkite savo patiekalus Kajeno pipirais, aitriųjų paprikų dribsniais — jie suteiks pikantiško skonio valgomam maistui bei suaktyvins virškinimo sistemą. Sekite, kiek kalorijų suvartojate.

Nuorodos kopijavimas

Deja, nėra kito būdo ištirpinti nereikalingus kilogramus kaip tik sumažinti suvartojamų kalorijų kiekį. Skirkite šiek tiek laiko, išsiaiškinkite, kiek kalorijų turi jūsų valgomi produktai, taip pat atidžiai sekite suvartojamų per dieną baltymų kiekį ir netrukus pradėsite matyti rezultatus.

Atsisakykite saldžių gėrimų. Vietoj saldžių gaiviųjų sudeginti riebalų perteklių per 1 savaitę ar vaisių sulčių, kurie turi daugybę nereikalingų tuščių kalorijų ir didina išskiriamo insulino kiekius, gerkite vandenį, paskanintą citrina, arbatą arba kavą. Atsisakykite angliavandenių vakarienės metu.

sudeginti riebalų perteklių per 1 savaitę

Angliavandeniai yra labai svarbi mitybos sudedamoji dalis, suteikianti energijos aktyviai dienai bei treniruotės metu, tačiau antroje dienos pusėje energijos reikia vis mažiau, todėl reikėtų mažinti angliavandenių kiekį. Didelis angliavandenių kiekis padidina gliukozės kiekį kraujyje, organizmas išskiria didelius kiekius insulino, kuris trukdo siekti lieknėjimo tikslų. Vartokite natūralių organizmo stimuliatorių.

Čia rasite viską ko Jums reikia, norint tapti ypač liekniems, keliolikos taisyklių pagalba. Be jokių abejonių, tam kad veiksmingai būtų deginami riebalai, privaloma stengtis nuolatos, ir tam, kad išlaikyti greitą medžiagų apykaitą, reikia valgyti kas valandas, kiekvieną dieną. Norint paspartinti savo medžiagų apykaitą ir būti arčiau tikslo turėti ryškius pilvo raumenukus, privalote rinktis tinkamą mitybą, tinkamais kiekiais.

Pagreitinti metabolizmą ir suteikti trūkstamos energijos gali suteikti žalioji ar juodoji arbata, sudeginti riebalų perteklių per 1 savaitę pat kava. Gaivieji gėrimai ir šokoladas taip pat suteikia energijos, tačiau jums tikrai nereikia papildomų kalorijų, o žaliojoje arbatoje taip pat gausu antioksidantų. Įsigykite aukštos kokybės riebalus deginančių papildų.

  • Naujas tyrimas dėl riebalų nuostolių
  • Greičiau sudeginti riebalus padės ir viena gudrybė
  • 14 geriausių būdų greitai sudeginti riebalus - DELFI Sveikata
  • Svorio mažinimo patarimai 1 dalis Svorio mažinimas riebalų deginimas yra be galo plati tema, nes čia yra daugybė faktorių, kurie gali įtakoti rezultatus.

Nepirkite pirmų pasitaikiusių papildų, skirkite šiek tiek laiko ir išsirinkite galbūt šiek tiek brangesnius, tačiau tikrai efektyvius papildus, tuomet investuoti pinigai nenueis veltui.