Patarimai riebalų deginimui

Valgyk daugiau riebalų sudegink daugiau riebalų. 6 nežinomi (nepopuliarūs) būdai, kaip atsikratyti riebalų! | Ašicomos.lt

Pamirškite dietas: raktas į lieknėjimą - medžiagų apykaitos spartinimas

Tavo pirmoji dieta Dorian Yates Įvairūs Man atrodo neteisinga kai yra sakoma, kad kultūrizmą sudaro 70 procentų dietos ir 30 procentų treniruočių. Reikalas netgi ne konkrečiuose skaičiuose. Kiekvienas iš trijų aspektų yra labai svarbus, jeigu nors vieną praleisime — visa konstrukcija sugrius. Dabar aš norėčiau pasišnekėti apie mitybos svarbą.

Nuorodos kopijavimas

Daugelis žmonių pradėję užsiiminėti kulturizmu labai daug dėmesio skiria treniruotėms. Apie mitybą jie masto labai mažai, nesuprasdami, kad kaip stipriai besitreniruotų, jei neturės gerai sudarytos dietos — viskas nueis šuniui ant uodegos. Jei salėje dirbsi puse jėgos, paskui perskaitysi pora sporto žurnalų — didelės naudos iš to tikrai nebus. Tam kad pasiektum rezultatą tau reikės tvirtai nuspresti ko tu iš savęs nori. Tau reikalingas aiškus planas, jo tau reikia laikytis nuosekliai valgyk daugiau riebalų sudegink daugiau riebalų kantriai.

Pamirškite dietas: raktas į lieknėjimą - medžiagų apykaitos spartinimas

Be to didelės pastangos bus reikalingos, kad galėtum sau pasakyti: "Man nepatinka mano rezultatai. Man reikia padaryti daugiau, o tam man reikia peržiurėti ir pagerinti savo dietą".

Pradžia Jei tu jau susimastei, tai pirma, ka tau reiks padaryti — paskaičiuoti kiek energijos tu išeikvoji, ir nustatyti savo kalorijų normą. Jei tavo svoris nesikeičią jau ilgą laiką, vadinasi tu sunaudoji vidutiniškai tiek kalorijų kiek gauni. Jei tavo svoris kyla, vadinasi sudegini mažiau, o jei svoris krinta, vadinasi sudegini daugiau nei gauni.

super kūno plonas kontūras

Pirmiausia reikia susitvarkyti su šia problema, o po to jau perskaičiuoti savo dietą. Penkių dienų laikotarpyje tau reikia susirašyti viską ką tu valgai ir geri, po to suskaičiuoti bendrą kalorijų skaičių, gautą rezultatą padalink iš 5 ir gausi vidutinišką dienos kalorijų skaičių.

Kai tai darysi, svarbiausia nekeisti savo mitybos įpročių, tada rezultatas bus arčiau tiesos. Šiuo periodu nekeisk nieko savo mityboje, tam dar turėsi laiko. Isivaizduok, kad tavo svoris pastovus, taigi tu nusistatatei savo kasdieną gaunamų kalorijų skaičių.

1. Sportuokite nevalgę (tuščiu skrandžiu)

Sakykim tu sužinojai kad tavo sudeginamų kalorijų skaičiusbet tu norėtum priaugti dar truputi raumeninės masės, prie dienos normos pridėk dar kalorijų.

Jei nori numesti — atimk tą patį skaičių. Tegu tai būna tavo atskaitos tašku. Jei tu perdieną sueikvoji kcal, vadinasi kalorijos iš angliavandenių turi sudaryti kcal gramaiiš baltymų - kalorijų gramų ir riebalų - kalorijų 54 gramai.

8 dažniausiai girdimi teiginiai apie sveiką gyvenseną – tiesa ar melas?

Proteino turėtų išeiti daugiau nei du gramai vienam kūno kilogramui. Dieta Tau būtina savo maistą dienos metu pasiskirstyti taip, kad kiekvienas maitinimasis būtų kas 3 valandos. Tai turėtų išeiti maitinimaisi per dieną. Maitinimusi laikomas netgi bandelės su proteino kokteiliu suvalgymas. Savo kalorijas tau reikia pasisikirstyti lygiomis dalimis kiekvienam maitinimuisi.

Pasidalink

Nebūtina stengtis sunaudoti idealiai lygų valgyk daugiau riebalų sudegink daugiau riebalų skaičių kiekvieno maitinimosi metu, bet ir stiprių šuolių bei duobių būti neturėtų. Pagrindinė dienos mityba - pusryčiai, kadangi iki jų tu keletą valandų nieko nevalgei. Taigi per pirmajį maitinimasi tau reikia suvalgyti daugiau kalorijų ne per kitus kartus.

geriausias skonio kokteilis svorio metimui

Tai liečia ir potreniruotinį maitinimasi, šiuo periodu organizmui reikia daugiau kalorijų bei maistinių medžiagų nei įprastai. Tokiu būdu pirmas ir penktas maitinimaisi  žiurėti lentelėje yra kiek prioritetiniai nei kiti, bet kitiems reikia irgi skirti pakankamai laiko.

ar kava padeda ar trukdo mesti svorį

Prisimink, mityba — tai visuma ir kiekvienas maitinimasis yra svarbus. Kiekviename maitinimesi turi būti pakankamas kiekis aukštos kokybės baltymų — ka nors tokio, ko sudėtyje yra svarbių amino rūgščių, pavyzdžiui kiaušiniai, vištiena, jautiena, baltyminiai kokteiliai, pieno produktai.

Nepamiršk kiekvieną maitinimasi pasiskaičiuoti taip, kad baltymų sunaudojimas būtų pastovus. Tau taip pat prireiks angliavandenių.

Riebalų deginimas

Man atrodo, kad proteinas ir angliavandeniai yra sinergistai. Tam, kad amino rūgštys iš proteino būtų išskaidytos ir perneštos į raumenis, tau reikia insulino, kuris išsiskiria tada kai į organizmą patenka angliavandeniai.

Ne išimtis ir sveikos gyvensenos sritis.

Jei tu naudoji riebalus geriau rinkis neprisotintuosius riebalus, pavyzdžiui šaukštą linų sėmenų aliejaus per dieną. Be to, aš rekomenduoju naudoti žuvų taukus, jie padeda kontroliuoti cholesterolio lygį, bei padaro kūną jautresnį insulinui. Aš valgau nedaug vaisių, bet stengiuosi save riboti, kadangi vaisiuose daug paprastūjų angliavandenių, stimuliuojančių riebalų kaupimasi.

sunkvežimis numesti svorio

Todėl vaisius aš valgau vieną, du kartus per dieną. Taip pat labai svarbu suvalgyti bent pora porcijų daržovių, kurie taip pat didžiaja dalimi susideda iš angliavandenių bet sudėtinių be valgyk daugiau riebalų sudegink daugiau riebalų juose gausu skaidulų bei fermentų padedančių suvirškinti didelius baltymų kiekius.

  • Protarpinis badavimas: GERIAUSIAS GIDAS INTERNETE - icomos.lt
  • Perskaitęs šį straipsnį tiksliai žinosi, kas yra intermittent fasting protarpinis badavimaskaip tai veikia, ar tai sveika ir ar tai efektyvu metant svorį bei auginant raumenų masę.
  • Koh samui svorio metimas
  • Patarimai riebalų deginimui
  • Mitas nr.
  • Tavo pirmoji dieta (Dorian Yates) | icomos.lt
  • 8 dažniausiai girdimi teiginiai apie sveiką gyvenseną – tiesa ar melas? - LRT
  • Yra begalės būtų greitai numesti svorį.

Aš labiausiai mėgstu brokolius, spalvotuosius kopūstus bei špinatus. Negalima pamiršti apie vitaminų bei mineralų papildus. Jei tu treniruojiesi su dideliais svoriais, tavo organizmas patiria didžiulį stresą, todėl reikia naudotis multivitaminų kompleksais.

Prenumeruokite naujienlaiškį

Tyrimai parodė, kad vitaminas C mažina kortizolį, tuo pačiu yra antikatabolikas. Tokuos mikroelementus reikia naudoti nuolatos. Taip pat reikėtų pabandyti naudoti kreatiną ir glutaminą keleto savaičių laikotarpyje, tuo pačiu pažiūrėti kaip jie tave veikia.

numesti svorio atsisakyti alaus

Nebandykite suvalgyti daug per vieną kartą. Eksperimentuok su kiekvienu elementu atskirai ir žiūrėk kaip jie tave veikia.

Be to Aš stengiuosi, kad atsipalaidavimas man netaptų įpročiu.

Tačiau didžiausias siurprizas man buvo tai, kad šiuo laimės kūdikiu kolegos laiko mane, www. Juk dar prieš ketverius metus tikrai nebuvau tas žmogus. Nors nuolat laikiausi dietų, svėriau 7 kg daugiau ir vilkėjau vienu dydžiu didesnius drabužius.

Bet jei aš noriu picos ar hamburgerio, aš be sąžinės graužimo juos valgau. Tai venkite cukraus svorio ne pasaulio pabaiga, tai tavęs nenužudys. Jei per daug save kontroliuosi — dieta taps veržiančiu antkakliu ir žiūrint iš psichologinio taško — nieko gero neduos.