Geriausi kramtymai, norint numesti svorio:

Kaip mesti svorį nuo apykaklės kaulų

Kaip greitai numesti svorio – sulieknėti? Riebalų degintojas

Mityba » Suolas suolelio presui. Spaudimas stende: kaulai, sąnariai ir raumenys, kurie vaidina svarbiausią vaidmenį spaudžiant svorį. Bench Press: Akimirkos Suolas suolelio presui. Bench Press: Akimirkos Ar tai tu? Ir tai mes, labas!

Turėdami šį užrašą atidarome naują straipsnių seriją. Jos rėmuose mes priartėsime prie pratybų iš vektorinės jėgos pusės, t.

Ir pirmasis pratimas iš eilės yra suoliukas. Taigi, mes užimame vietas auditorijoje, mes pradedame. Melas, esantis stende: vektoriai, jėgos, akimirkos Techniškai sunkiausi pratimai jėgos sporte buvo ir visada bus, ir stendas. Paprastai pažintis su jais prasideda nuo pratimo atlikimo technikos studijų, t. Ką tu sakai, ar aš teisus? Tai yra aukštesnio lygio darbas su pratimais ir procesų esmės supratimas.

Na, toliau sužinosime.

Avižinių dribsnių dieta, norint numesti svorio

Pastaba: Norint geriau įsisavinti medžiagą, visas tolesnis pasakojimas bus padalintas į skyrius. Jėga turi tokią savybę kaip tiesiškumas - ji apibūdina dalykus, kurie ištempia ar stumia tiesia linija.

Apsvarstykite pavyzdį. Jūs nusprendėte sukrėsti kaip mesti svorį nuo apykaklės kaulų   kg - tai masės jėgos komponentas. Gravitacijos kryptis žemyn. Panašiai, kai mūsų raumenys susitraukia, jie veikia jėgą, tempiančią vieną raumens galą tiesiai į kitą galą.

Taikymo jėga padauginta iš atstumo nuo ašies, statmenos jėgos taikymo krypčiai.

Kol jėga linijinė, momentas sukasi sukimo momentas. Jūs nusprendėte pakelti hantelį 20   kg bicepsui. Žasto dalis statmena grindims, o dilbis ilgis 30   žiūrėk, sąlygiškai   jį lygiagrečiai. Vidiniai momentai apskaičiuojami taip pat, kaip ir išoriniai. Jėgos komponentas yra raumenų susitraukimo jėga, o rankos momentas yra raumens pritvirtinimo atstumas nuo sąnario, kurį jis juda, centro sukimosi ašies.

kaip mesti svorį nuo apykaklės kaulų svorio metimas menopauzės metu

Norėdami atlikti judesį, raumenys susitraukia. Spaudinio stende atveju pirmiausia bandote alkūnėje sukurti prailginimo tašką   rankos tiesinimas   ir lenkimas, taip pat horizontalus lenkimo momentas petyje, kuris yra pranašesnis už priešingas jėgas, veikiančias strypą.

Geriausi kramtymai, norint greitai numesti svorio namuose!

Jei tai galite padaryti, tai yra, panaudodami jėgas strypui, viršydami juostos stiprumą ant savo kūno, atliksite sėkmingą suoliuko spaudimą. Apibendrindami visa tai, kas buvo pasakyta, gauname keletą galios pozicijų stende: strypas sukuria žemyn nukreiptą jėgą, kuri išorinį lenkimo momentą daro ant alkūnių, o išorinį lenkimo momentą ir horizontalų lenkimo momentą - ant pečių; išorinio lenkimo momento, kurį turite įveikti, kad pakeltumėte svorį, dydis priklauso nuo dviejų veiksnių: pačios apkrovos ir rankos ilgio.

Paprastai žmonės su trumpomis galūnėmis progresuoja svorio stende paspaudžia greičiau nei jų kolegos iš ilgų galūnių; yra tik du veiksniai, lemiantys, ar jūsų raumenys gali sukurti pakankamai didelius vidinius pratęsimo momentus, kad pakeltų apkrovą - tai raumenų tvirtinimo taškai ir jėga, su kuria jie gali susitraukti.

kaip mesti svorį nuo apykaklės kaulų riebalų nuostolių mentalitetas

Pastaba: Tvirtinimo taškai vaidina labai svarbų vaidmenį, nes raumenys dažniausiai prisitvirtina gana arti sąnario, kuriuo juda, todėl maži svyravimai gali būti lemiami. Jūs negalite pakeisti raumenų tvirtinimo taškų, todėl vienintelis jūsų turimas veiksnys yra padidėjęs sutraukimo stiprumas.

kaip mesti svorį nuo apykaklės kaulų svorio metimo wowcher

Pečių ašmenys Tai yra trikampiai, palyginti plokšti kaulai, esantys greta krūtinės ląstos. Jie suteikia tvirtinimo taškus daugeliui pečių juostos raumenų, įskaitant: deltas, trapecijos, romboidą, rotatoriaus rankogalį, priekinę danties dalį, bicepsą ir vieną iš tricepso galvučių. Spaudimo ant stendo požiūriu, mentės atlieka atramos funkciją ir sukuria tam tikrą stabilumo plokštumą atlikdamos judesį. Apykakle Jie tęsiasi nuo krūtinkaulio iki viršutinės peties dalies, per raiščius sujungdami akromioną ir korakoido procesą.

Svarbiausias raktikaulio aspektas yra tas, kad jie suteikia kai kurių raumenų skaidulų tvirtinimo tašką: krūtinės ląstos viršutinė dalis yra raktikaulio galva.

Skaičius 3. Žastikaulis, spindulys ir ulna: Skirtingiems žmonėms ji žastikaulis yra skirtingo ilgio ir tai sąlyginai reikšmingai prisideda prie svorio laikymo, kai asmuo yra horizontalioje padėtyje, t.

kaip mesti svorį nuo apykaklės kaulų japonų patarimai, kaip numesti svorio

Žmonėms su ilgais žastikauliais bus žymiai sunkiau išsiugdyti svorį stende, palyginti su tais, kurių klubai kaip mesti svorį nuo apykaklės kaulų. Kitas viršutinės pečių juostos kaulas, ulnaras, svarbiausias, dirbant su strypo svoriu, iš dviejų dilbio kaulų.

Spaudžiant juostą, pečiai atlieka du judesius - lenkimą ir horizontalų lenkimą. Taip pat svarbu pagrobimas - galūnių judėjimas nukreiptas nuo kūno centrinės ašies ir pakankamas deltos sukimosi diapazonas.

Jei nesustiprinate pečių, ypač priekinės deltos, ir nesijaudinkite, kad padidinsite peties rotatoriaus rankogalių mobilumą ir stiprumą, tuomet galite pamiršti apie suoliuko įrašus. Paprastas sąnarys, kuris lenkiasi ir plečiasi.

Spaudžiant ir keliant svorį alkūnės atlieka ekstensyvinį darbą. Jie, kaip ir pečiai, pasiekę reikšmingą svorį, pradeda skristi. Todėl svarbu per dieną neperkrauti alkūnių jokiu papildomu krūviu. Skaičius 4.

Naujas riebalų degintojas

Riešai Riešų tvirtumas lemia kaklo sulaikymo patikimumą. Dabar eik per raumenis. Raumenys: Nr.

Raumenų srities raumeninės skaidulos paprastai yra klasifikuojamos kaip krūtinės viršutinė dalis, krūtinkaulio skyriaus skaidulos - apačioje. Atliekant suoliuko spaudimą horizontalioje padėtyje, didžiąją dalį apkrovos turi krūtinės ląstos, ypač krūtinės ląstos. Tricepsas Tai yra alkūnės sąnario prailgintuvai, susidedantys iš 3 galvos.

Spaudimo metu snri svorio netekimas galva aktyviausiai dirba keliant svorį aukštyn. Dažnai atsitinka, kad svoris neina galutinė dogma nevyksta   dėl silpno triicepso.

Bench Press: Viršutinių galūnių raumenų EMG Sutikite, būtų įdomu sužinoti, kaip elgiasi viršutinės pečių juostos raumenys, koks elektrinis aktyvumas atsiranda atliekant suoliuko spaudimą.

Jie sako ir parodo taip MSMK sportininkas, štangos svoris   kg. Išvados iš diagramos: strypo pagreičio fazėje, kai jis nuleidžiamas ant krūtinės, aiškiai aktyvūs tricepsai ir pectoralis major; deltinių raumenų aktyvumas padidėja, kai strypas nuleidžiamas iki krūtinės ir prieš kėlimo fazę parodo dideles vertes; bicepso vaidmuo stende yra labai mažas.

Dabar mes aiškiai išanalizuosime suolą pagal jėgas ir maksimalią jų sinergiją. Stalinis presas: jėgų geometrija Gravitacija visada atitrauks juostą žemyn, tačiau, kai pridedate šonines šonines jėgas, gaunamas vektorius produktas 2  pajėgos skirtingomis kryptimis   nebus nukreiptas tiesiai žemyn.

kaip mesti svorį nuo apykaklės kaulų svorio metimo stovykla Misūris

Išorinis jėgos mentė yra statmenas atstumas tarp paveikto sąnario ir kodėl aš niekada neprarandu svorio vektoriaus. Gautas jėgos vektorius, atsižvelgiant į šonines jėgas, eina daug arčiau peties nei jėgos vektorius, veikiantis tik gravitaciją, veikiantis juostą.

Tai reiškia, kad gautas pečių stiprumas horizontaliam lenkimui yra trumpesnis, todėl lengviau pakelti krūtinės raumenis.

kaip mesti svorį nuo apykaklės kaulų svorio metimo kokteilių rinkiniai