Subalansuota mityba efektyviam lieknėjimui

Yra avižos, geros norint numesti svorio, Kaip numesti svorio?

Daugelis košių nekaloringos, pavyzdžiui, 1 puodelis vandenyje virtų avižų turi kalorijas ir 3.

tiesiog svorio metimas roanoke va

Košę galima pagardinti druska ar cukrumi, sviestu, bet tai per daug nepakels kalorijų skaičiaus. Laikantis košių dietos kiekvieno valgymo metu rekomenduojama suvartoti po ½ puodelio avižų košės, mitybą papildant geros norint numesti svorio, daržovėmis ir liesa mėsa.

kaip prarasti riebalinius vokus

Avižų košės dietos laikomasi ne tik norint numesti, bet ir priaugti svorio. Auginant svorį košę rekomenduojama valgyti su medumi, įvairiomis sėklomis, jogurtu, džiovintais vaisiais ir uogomis, netgi aliejumi.

Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų

Verdant košę, vietoj vandens patariama įpilti pieno. Pienas suteiks ne tik papildomų kalorijų, bet ir kalcio bei vitamino D.

rezultatai, kaip gerai numesti svorio

Ne tik košė, bet ir desertas Kas nežino klasikinių avižinių sausainių. Tiesa, jei norite numesti svorio, jais mėgautis reikėtų saikingiau, nes sudėtyje yra miltų, kiaušinių, razinų arba džiovintų vaisių, sviesto ir cukraus.

Jei norite priaugti svorio, į namuose gaminamus avižinius sausainius papildomai galite įdėti lazdyno riešutų, aplieti sausainius šokoladu.

Kodėl sveika?

riebalų deginimo vieta

Avižų košę valgyti sveika, nes joje yra skaidulų gerinančių virškinimą, medžiagų, reguliuojančių cholesterolio kiekį kraujyje ir padedančių išvengti širdies ligų. Avižų košės sudėtinės medžiagos — yra avižos baltymai, cinkas, geležis, magnis, antioksidantai, vitaminas B, vitaminas E.

Naudingų medžiagų pliūpsnis organizme padeda gerinti imuninę sistemą ir kovoti su infekcijomis.

austrės numeta svorio

Be viso to, košės padeda reguliuoti cukraus kiekį kraujyje, sumažina riziką susirgti II tipo diabetu. Košėje esančios skaidulos lėtina cukraus pasisavinimą į kraują, kas padeda reguliuoti gliukozės kiekį kraujyje, todėl avižų košę rekomenduojama valgyti diabetu sergantiems asmenims.

Kraujo gliukozės kontrolė sumažina inkstų bei širdies ligų riziką.

prarasti pilvo riebalus virš 40

Laikantis avižų košės dietos rekomenduojama valgyti keturis arba penkis kartus per dieną. Pusryčiams ir vakarienei patartina valgyti vandenyje virtą avižų košę be priedų, pietums liesos mėsos su daržovėmis, užkandžiams renkantis mėgstamus vaisius arba daržoves.

Skirtingi maisto produktai organizme įveikia skirtingus medžiagų apykaitos kelius. Jie gali skirtingai paveikti alkį, hormonus ir tai, kaip mes deginame kalorijas. Dvidešimt svorio metimui palankiausių maisto produktų — ir tai pagrįsta mokslu — pristato Independent. Visas kiaušinis Kadaise baimintasi dėl juose esančio nemažo cholesterolio kiekio, tačiau dabar kiaušiniai išgyvena tikrą renesansą. Naujausi tyrimai rodo, kad šis produktas nedaro neigiamos įtakos kraujyje esančiam cholesteroliui ir nesukelia širdies smūgių.