Plintovičiaus sistema - kas tai?

Trigubas riebalų degintojas tinka 4 gyvenimo laikotarpiams

Kalbant apie glutaminą, jis dėl savo antikatabolinių savybių padės išlaikyti raumenų masę esant kalorijų trūkumui ir treniruotėms su pertrauka. Papildomi pranašumai: Glutaminas, be kita ko, stiprina imuninę sistemą ir teigiamai veikia virškinimo traktą. Veiksmų planas: 1 savaitė: gerkite multivitaminų tabletę su mineralais kartą per dieną. Išgerkite 3 gramus glutamino 3 kartus per dieną tarp valgymų.

Numatomas kalorijų nuostolis:. Net neįmanoma pateikti net apytikslių skaičių. Ši priemonė skirta paremti visas kitas jūsų pastangas kovojant su riebalų pertekliumi, todėl konkretūs skaičiavimai čia netinkami.

trigubas riebalų degintojas tinka 4 gyvenimo laikotarpiams

Taigi ryte geriau nuspėti tokių angliavandenių suvartojimą, kurių organizmas nėra taip lengvai virškinamas. Mes kalbame apie angliavandenius, kuriuose yra daug maistinių skaidulų. Trigubas riebalų degintojas tinka 4 gyvenimo laikotarpiams apima duoną, ryžius, įvairius grūdus, bulves Faktas yra tas, kad organizmas nesuvirškintus angliavandenius paverčia riebalais.

Vakarui verta palikti angliavandenių, kurie patys lengvai virškinami - daržovių ir vaisių. Papildomi pranašumai: Laikydamiesi šios dietos, gausite reikiamą augalų ląstelienos dozę - 30—40 g per dieną. Galite pridėti eilėraštį apie maistinių skaidulų naudą, tačiau svarbiausia, kad jie padeda numesti svorio.

trigubas riebalų degintojas tinka 4 gyvenimo laikotarpiams

Salotos ir daržovės virtos arba troškintos paliekamos vakarui. Apytikslis kalorijų nuostolis: Jei vakarais makaronus ir bulves pakeite salotomis ir daržovių patiekalais, per dieną sutaupysite bent 20 kalorijų. Bet tai, kas jums iš tikrųjų naudinga, yra ryžtingas mechaninių transporto priemonių, tokių kaip automobiliai ir liftai, atmetimas ir perėjimas prie savo apatinių galūnių, tariamai vadinamų kojomis.

Papildomi pranašumai: sveikas ir sveikas miegas turės teigiamą poveikį visiems jūsų gyvenimo aspektams, įskaitant šeimos gyvenimą.

trigubas riebalų degintojas tinka 4 gyvenimo laikotarpiams

Veiksmų planas: 1 savaitė: miegokite bent aštuonias valandas per dieną. Ir nustokite jaudintis dėl visokių nesąmonių. Apytikslis kalorijų praradimas: Čia vėlgi turime problemų su skaičiavimu, nors bet kokiu atveju sunku pervertinti šios priemonės svarbą kalorijų pertekliui sudeginti. Valanda su mažu tingiu pasivaikščiojimu sudegina apie kalorijų, taigi kalorijų per penkias savaites yra toli nuo ribos.

Jūs jį panaudosite paskutiniame aštuonių dienų atstumo segmente. Taigi, pirmąsias tris dienas - staigus angliavandenių sumažėjimas, ketvirtąją - vienodai staigiai padidėja, o paskui viskas antrą kartą.

trigubas riebalų degintojas tinka 4 gyvenimo laikotarpiams

Koks triukas? Bet štai dalykas. Ribodami angliavandenių kiekį, ne tik sumažinsite kalorijas, bet ir sumažinsite insulino kiekį kraujyje.

10 Geriausi magnio papildai 2020

Kai insulinas šiek tiek išsiskiria, organizmas pradeda leisti riebalų atsargas. Be to, psichologiškai jūs apdovanojate save už trijų dienų susilaikymą. Veiksmų planas: 2 savaitė: Vėl nieko nekeiskite. Pavyzdžiui, jei anksčiau valgydavote gramų angliavandenių per dieną, o ankstesnes tris dienas - tik gramų, tada ketvirtą dieną jų suvartokite gramų. Pakartokite tą patį ciklą paskutines keturias programos dienas.

Padauginsime šį skaičių iš 5 šešis kartus 50 proc. Mažiau nei norma ir du kartus 25 proc. Na, jei jūs taip pat atsižvelgsite į angliavandenių "sukimosi" termogeninį poveikį, galite gauti tiksliai Numatomas bendras nuostolis per penkias savaites: 35 kalorijų!

Riebalų nuostolių aritmetika. Žinoma, aš norėčiau paskirstyti šiuos procentus šiek tiek trigubas riebalų degintojas tinka 4 gyvenimo laikotarpiams, tarkime, nuo 60 iki 40 ar net nuo 50 iki Kalbant apie kalorijų suvartojimo sumažėjimą, tada nebus jokių nesėkmių. Atkreipkite dėmesį į Plintovičiaus sistemą. Kompleksas puikiai tinka pradedantiesiems kultūristams. Kas yra sistema, kaip ja naudotis?

Plintovičiaus sistema - kas tai? Tai programa, kurią sudaro trys sistemos, padedančios skirtingų treniruočių sportininkams pasiekti įspūdingų rezultatų. Yra įvairių schemų - pradedantiesiems, pažengusiems sportininkams ir gabiems specialistams. Kompleksas apima visus treniruočių laikotarpius, o tai labai svarbu kultūristams, nes dabar jie gali ilgą laiką treniruotis pagal tą pačią schemą.

Atskaitos taškai užtikrina treniruočių programos pastovumą, todėl tampa įmanoma padidinti krūvį. Dėl tokių treniruočių padidėja raumenų masė ir jėga. Plintovičiaus sistemos ypatybės Jis naudoja krovinių periodizaciją - įvairių treniruočių metu naudojami svoriai nuo lengvo iki sunkaus.

Yra du periodizacijos tipai: Mikro - savaitės dienomis. Makro trigubas riebalų degintojas tinka 4 gyvenimo laikotarpiams ištisus mėnesius. Pirmuoju atveju apkrova keičiasi tris kartus per savaitę. Antruoju atveju krūvis keičiasi kas kelis mėnesius - jis padidėja arba sumažėja, o galbūt keičia kryptį. Sistemos variantai profesionalams apima apgaulę per pirmuosius du etapus. Tokiu atveju sportininkas teisingai apkrauna tikslines raumenų grupes.

Pradedantiesiems reikia taikyti klasikinę pratimų atlikimo techniką - tokiu būdu jiems pavyksta atskirti tikslinę raumenų grupę ir užtikrinti sąnarių saugumą, apsaugoti juos nuo sužeidimų. Plintovičiaus sistema kultūrizme pradedantiesiems Tokie mokymai susideda iš porų fazių, o jie, savo ruožtu, susideda iš žiedinių mokymų: Pirmasis etapas   - parengiamasis. Tai trunka šešias savaites. Per šį laikotarpį kultūristas neturėtų pasiekti raumenų nepakankamumo.

Čia turėtumėte išmokti teisingos mankštos technikos. Šiame etape naujokas plėtoja neuromuskulinį ryšį, taip pat sąnarius ir raiščius. Antrasis etapas   Plintovičiaus sistema tiems, kurie tik pradėjo užsiimti kultūrizmu, apima raumenų nepakankamumą, tačiau stende paspaudus ir išimtinai paskutiniame rinkinyje. Antrasis etapas trunka aštuonias savaites, jį taip pat sudaro žiediniai mokymai. Plintovič sistema gabiems sportininkams Netgi tokie sportininkai gali atlaikyti panašią farmakologinės pagalbos užsiėmimų versiją.

Todėl šis metodas tinka beviltiškiems kultūrizmo gerbėjams. Tokia veikla kelia grėsmę lieknėjimo kūno parduotuvė. Tai reiškia, kad sportininkas visada treniruojasi šimtu procentų. Pirmojo etapo trukmė yra keli mėnesiai, o sportininkas treniruojasi tris kartus per savaitę, atlikdamas tą patį žiedinį treniruotę. Antrosios fazės trukmė yra nuo pusantro iki dviejų su puse mėnesio. Čia jau spėjama, kad padalijimas.

Būtent per antrą etapą sportininkas padidina raumenų masę.

Jis treniravosi keturis kartus per savaitę - antradienį ir trečiadienį, vėliau - penktadienį ir šeštadienį. Čia tinka programa, kuria siekiama padidinti pečių juostos ir rankų masę. Atlikdami pratimus, nepamirškite apie sukčiavimą, pasirinkite maksimalų svorį. Idealiu atveju apkrovos turėtų progresuoti kiekvienoje treniruotėje. Plintovič sistema pažengusiems kultūristams Yra trys etapai - pirmosios dvi yra panašios į gabiųjų mokymo sistemą, o trečioji leidžia pasiekti raumenų hiperplaziją.

Dėl to sportininkas gauna nuolatinę, o ne laikiną raumenų masę. Pirmame etape vieną kartą reikia atlikti porą pakartojimų. Antra - lengvas, čia sportininkas naudoja pusę svorio, kurie buvo naudojami sunkiojoje stadijoje. Pirmojo etapo trukmė yra 60 dienų. Dėl to įmanoma kauptis kreatino fosfatui ir kiek įmanoma pavargti sutraukiančius baltymus ar rubinas numetė savo svorį nervų sistemą.

Antrasis Plintovičiaus kultūrizmo sistemos etapas vyksta pagal klasikinę schemą, tačiau pridedant mikroperiodizaciją.

icomos.lt - Visi skelbimai

Trečiasis etapas yra siurbimas, kurio dėka galima sukurti raumenų masę. Per pastaruosius du etapus kultūristas sugeba priaugti nuo šešių iki dešimties kilogramų, o per trečiąjį - nuo dviejų iki keturių kg raumenų. Trečiojo etapo trukmė yra nuo pusantro iki pusantro mėnesio.

Labai svarbu išlaikyti teisingą pratimų atlikimo techniką.

Turėtumėte tilpti į valandą trunkančią treniruotę ir ne ilgesnį kaip keturiasdešimt sekundžių pratimą prie poilsio. Tokiu atveju neturėtų būti raumenų nepakankamumo, tačiau rinkinio pabaigoje pajusite lengvą deginimo pojūtį tikslinėje raumenų grupėje.

Plintovičiaus sistema - treniruočių schema Čia visa programa yra padalinta į kelis mikrociklus - pagal savaitę. Per savaitę 3 treniruotės su pakartotiniais pratimais, kurie skiriasi tik intensyvumo lygiu.

Pavyzdinė sistema yra įmanoma tokiu įgyvendinimo variantu: Pritūpimas su štanga - 5 rinkiniai ir šeši pakartojimai. Spaudimas stende - nuo trijų iki šešių, pridedant požiūrį, kai vienas ar du pakartojimai yra dideli.

trigubas riebalų degintojas tinka 4 gyvenimo laikotarpiams

Veisiamas hantelis guli - nuo trijų iki šešių. Kelkite juostą bicepsams stovint - nuo keturių iki šešių.

Bench presas už galvos - nuo keturių iki šešių. Tas pats traukimo strypas prie diržo, šlaite. Tokia treniruočių sistema yra galinga treniruočių versija, be to, su jos pagalba galite įspūdingai priaugti svorio. Svarbiausia - būti kantriam ir siekti pergalės.

Automatinis Bitcoin Bot prekybos

Sužinokite daugiau apie Plintovičiaus treniruočių kompleksą šiame vaizdo įraše: Čia yra mokymo programa tiems, kurie nėra įpratę sustoti ir yra pasirengę mesti iššūkį sau. Toks požiūris apima tolesnį treniruočių intensyvumo padidėjimą jūs nepamiršote apie nuolatinio krūvio didinimo principą?

trigubas riebalų degintojas tinka 4 gyvenimo laikotarpiams

Raumenys auga reaguojant į padidėjusį pratimą, kurį galite pasiekti toliau keisdami komplektų ir pakartojimų skaičių, keičiant treniruočių svorį ir eksperimentuodami su naujais pratimais. Aukštesniame lygyje į programą pridedame naujus pagrindinių kūno dalių pratimus, supažindiname su trimis požiūriais, milžiniškais požiūriais ir toliau įgyvendiname split metodą, tai yra, treniruodami skirtingus raumenis skirtingomis dienomis.

Mūsų atveju tai yra labai produktyvus dviejų dienų planas, kuris užtikrins precedento neturintį sutelktumą dirbantiems raumenims ir gausų treniruotę. Remdamiesi savaitės ciklu, planavome treniruotes taip, kad vieną dieną treniruotumėte kojas, sėdmenis, klubus, krūtinę, tricepsą ir pilvo raumenis, o kitą dieną - nugarą, pečius, bicepsą ir dilbius.

Tada dvi dienas pailsėsite ir vėl pradėsite treniruotes, o septintą dieną skirsite poilsiui. Dabar treniruositės keturis kartus per savaitę, toliau laikydamiesi ciklinio principo. Tačiau šiame lygyje turėsite tik dvi iš eilės vykstančias mokymo schemas 1 ir 2 savaiteskurias turėsite keisti iki amžiaus pabaigos.