Warreno Buffetto dieta yra dar viena priežastis, kodėl jūs negalite būti Warrenu Buffettu

Tikroji priežastis, kodėl jūs negalite numesti svorio

Dešimt dietos klaidų

Skaičiuoti ir rašyti kalorijas kaip įmanoma tiksliau. Maistą gamintis ilgesniam laikui - savaitei. Turėti savo meniu receptus 4. Suklydus - kasdien grįžti prie savo plano ir nieko nekeisti.

Skubantiems

Valgyti pilnavertį maistą, kuris užpildo ilgesniam laikui ir turi vitaminų ir skaidulų 6. Nuosekliai sekti savo programą 7. Perskaičiuoti savo kalorijas ir pažiūrėti ar nėra klaidų 8. Nesusigundyti jei nežinai kiek kalorijų saldumynais, restoranais ir alkoholiu Čia pagrindiniai dalykai, kuriuos norėčiau rekomenduoti nematant rezultato! Yra daug kitų priežasčių: psichologinių, sporto, fiziniu ir panašiai.

Bet tai jau individualu ir nežinodamas situacijos - padėti negaliu.

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Bet, tikiuosi, tai padės. Sekite šiais patarimais.

  • Eik plonesnis prezzo
  • Bhks deginti riebalus

Manau, tai bus naudinga siekiant norimo rezultato. Svajoti reikia, tai padeda siekti tikslu.

Nuorodos kopijavimas

Bet reikia nusileisti ir ant žemes. Vadovautis logika ir tos svajones siekti realiomis priemonėmis su realiu rezultatu.

  • Svorio metimo sveikatos sąlygos
  • Ge svorio netekimas

Vienas nori 10 kg per mėnesį, kitas - per savaitę 3kg ir taip galima tęsti ir tęsti. Jei neturite žmogaus - trenerio ar protingo dietologo, aš jums pasakysiu realius skaičius: Į savaitę po 0,5 - 1kg.

svorio metimo patarėjai

Tai yra sveika, realu, įmanoma ir tokiais skaičiais turėtume vadovautis. Viskas, kas virš - gali būti, kad jus netenkate raumenų, o tai nėra gerai.

NAUJAUSI KOMENTARAI

Tokiu atveju mažėja jėga, mažėja sunaudojamas kalorijų kiekis, ištvermė. Taip nukenčia jūsų progresas, sportas, ir jus esate pasmerkti.

4 traumas lemiančios klaidos atliekant pritūpimus

Na štai ir viskas, mano draugai. Jūsų galimos trys klaidos - visa kita tėra marketingo išmislas: greiti rezultatai, puikūs produktai, valantys papildai ir panašiai.

svorio netekimas apetito ir nuovargis

Taip, egzistuoja pasaulyje ir svajonių šalis, bet mes, norėdami išlikti sveiki, turėti ilgą gyvenimą, būti stiprus, laimingi ir gražūs naudokimes patvirtintais mokslo patarimais.

Žinoma, mityba turi būti maloni, bet ji tikroji priežastis tada, kai mes pirmiausia suprasim jos pagrindus. Naudokimės protu, neperženkime ribų ir teisingai sekime savo progresą!

Kai visi kalba apie sveiką mitybą, būtinybę reguliariai sportuoti ir sveikai gyventi, išlikti abejingiems nelengva. Tada patenkama tarsi į užburtą ratą ir nenustojama mesti svorį net tada, kai jis tampa visiškai normalus. Krakmolingas maistas makaronai, duona… nepelnytai užsitarnavo prastą reputaciją, todėl kai kuriems žmonėms gali būti sunku juos valgyti, negriaužiant sąžinei. Kartais nerimą sukelia riebalai maiste, net jei jie yra tokie sveiki kaip alyvuogių aliejuje, pakepintos daržovės.

Mano galva, mityba yra sėkminga tada, kai kodėl jūs negalite numesti svorio 1. Yra lanksti — galima keisti, taikytis.

kas yra per didelis svorio metimas

Tiksli — žinoma ir suprantama ką ir kodėl reikia valgyti 3. Pastovi — jos galima ilgai laikytis, ji jums teikia malonumą.