Pagrindiniai svorio metimo principai

Svorio netekimas geriausias metodas. Per 10 mėnesių atsikratė 28 kilogramų: nebekamuoja ir kankinę skausmai - DELFI Sveikata

Netrukus susisieksime

Gydytojų giriamas obuolys: užkirs kelią įvairioms ligoms, tačiau reikia žinoti, kada sustoti   29 LRT televizijos laidos "Klauskite daktaro" vedėjas daktaras Alvydas Unikauskas sako, kad alkanas organizmas riebalus pradeda deginti greičiau, todėl jis pataria valgymus retinti — atsisakyti pusryčių arba vakarienės. Gydytojas pastebi, kad daugybė mokslinių tyrimų rodo, jog valgymų retinimas yra naudingas, tačiau ilgesnį laiką badauti specialistas nesiūlo.

Mūsų organizmas, pasak profesoriaus, atsargas degina tam tikra tvarka — iš pradžių — alkoholį, tada — baltymus, po to — angliavandenius ir tik pabaigoje riebalus.

svorio netekimas geriausias metodas

Jei pradedame valgyti anksti ryte — tada, kai dar yra deginami riebala i, iš karto nustojame juos deginti, nes tada imamos svorio netekimas geriausias metodas maistinės medžiagos, kurios tik ką pateko į mūsų kraują. Artėjant pietums, maistinės medžiagos kraujyje pamažu svorio metimo eoe ir organizmas vėl priartėja prie riebalų deginimo, bet vėl sėdam prie stalo.

Taip mūsų organizmas dažniausiai net nepradeda deginti riebalų.

Tačiau yra geresnis būdas sulieknėti.

Viskas kartojasi vakare, jei valgome vakarienę. Svorio netekimas geriausias metodas būdami pastovaus valgymo būsenoje nesudeginame riebalų, todėl svoris nekrenta. Pilvo riebalai ©  Shutterstock Kompleksinis požiūris į svorio metimą Kaunietė Renata Jeskutėlė, per dešimt mėnesių numetusi dvidešimt aštuonis kilogramus, sako, kad keisti mitybos įpročius nusprendė dėl didelio nuovargio.

Į jos rankas pateko M.

Kiekvienas paprastas būdas numesti svorį

Vakare vėliausiai ji valgo 18 val. Jeskutėlė teigia, kad vos pakeitusi mitybos įpročius kurį laiką vėlai vakarais labai norėjo užkąsti, tačiau po poros savaičių organizmas prie tokio režimo priprato.

svorio netekimas geriausias metodas

Be to, ir vaikščioti tapo lengviau, daugiau kilometrų per dieną nukulniuoju. Nors tarp valgymų daro 14 valandų pertrauką, sulaukusi savo valgymo laiko į burną deda viską iš eilės, nesirinkdama produktų. Svorio jai nepavyksta numesti. Per devynis mėnesius moteriai pavyko numesti 17 kilogramų.

Daugeliu atvejų būna galimybė prarasti svorį namuose

Kaip pati sako, be jokio sporto ir didelių pastangų. Visgi natūropatinės mitybos specialistė Tautvilė Šliažaitė sako, kad pavalgyti daugeliui reikėtų ne vėliau nei likus trims valandoms iki miego. Apie protarpinį badavimą S. Po kiek laiko moteris pajuto, jog vakarienės jai visai nesinori ir valgo tik iš įpratimo.

Svorio mažinimas (1 dalis). Sporto įtaka, maisto kiekiai, valgymo dažnumas...

Remdamasi sava patirtimi ir kitoms moterims gali patarti nevarstyti šaldytuvo kas valandą. Tinka ne visiems T. Šliažaitė sako, kad protarpinis badavimas, nors pakankamai naujas metodas, jau yra atlikta nemažai tyrimų jį taikant.

Nuorodos kopijavimas

Tačiau specialistė nepataria protarpinio badavimo tiems žmonėms, kurie neturi gero santykio su maistu, t. Tiems, kurie tokių problemų neturi, ji pataria keletą kartų per savaitę naudoti protarpinį badavimą. Geriausia taip maitintis — darbo dienomis. Nevalgymo laikas turėtų būti apie 16 val.

Kaip numesti svorio?

Be to, nelėtinantis medžiagų apykaitos. Tyrimai prieštaringi VUL Santaros klinikų gydytoja dietologė Evelina Cikanavičiūtė teigia, kad šiuo metu nėra atliktų jokių kokybiškų ilgalaikių mokslinių tyrimų su žmonėmis, kurie įrodytų protarpinio badavimo naudą gydant nutukimą arba siekiant apsisaugoti nuo jo. Gydytojos dietologės teigimu nėra žinoma, ar šis ilgalaikis protarpinis badavimas yra saugus ir nepavojingas sveikatai, todėl ji galvoja, kad joks mokslinę literatūrą skaitantis ir visapusiškai ją nagrinėjantis bei ja besivadovaujantis gydytojas kol kas dėl tyrimų ir išvadų trūkumo šio metodo negalėtų skirti kaip lėtinių ligų ir nutukimo gydymo ar prevencijos priemonės.

svorio netekimas geriausias metodas

Evelina Cikanavičiūtė © Roberto Pledo nuotr. Svorio netekimas geriausias metodas, kaip toks mitybos pasirinkimas, kai atsisakoma pusryčių arba vakarienės, veikia mūsų organizmą, E.

Ne paslaptis, daugelis mūsų, tiek moterys, tiek vyrai svajoja apie tai, kaip atsikratyti tų papildomų kilogramų iki tobulos figūros. Tačiau tik nedaugelis sugeba rasti jėgų ir motyvacijos pradėti kažką daryti šia linkme. Turime paminėti, jog svorio metimas yra svarbus tik dėl jūsų pačių bendros savijautos, geros energijos ir žinoma sveikatos. Jūs patys turite jausti, jog dabartinis kūnas jūsų netenkina, dėl nereikalingo viršsvorio jums yra sunku. Esate vangūs, jums yra sunku ir dabartinė būsena jus varžo tiek fiziškai, tiek emociškai.

Cikanavičiūtė sako, kad tyrimų rezultatai, kuriuose nagrinėjama pusryčių ar vakarienės praleidimo įtaka svoriui ir metabolizmui, šiuo metu prieštaringi. Pastebima, kad dažniausiai žmonės atsisako pusryčių, rečiau — pietų, o rečiausiai — vakarienės. Atsisakymas vakarienės nėra tiek tyrinėtas kaip pusryčių, todėl išvadų pateikti taip pat negalima.

Svarbu organizmą aprūpinti reikalingomis medžiagomis Protarpinį badavimą palaikantys specialistai sako, kad didžiausias alkis būna vakare, todėl būtent tada gresia ir didesnė tikimybė persivalgyti.

Svorio metimas

Dvidešimt aštuonis kilogramus per dešimt mėnesių numetusi kaunietė Renata atkreipia dėmesį, kad nuo seniausių laikų žmonėms buvo diegiama tiesa, jog vakare prisivalgyti nenaudinga. Protarpinį badavimą propaguojantys specialistai teigia, kad nusprendus mesti svorį, šiukštu, nereikėtų ir sumažinti kalorijų kiekio, ir imti aktyviai sportuoti. Be to, maistas turėtų būti visavertis, o tuo metu, kai valgome, turime organizmą aprūpinti visomis reikalingomis medžiagomis.

Natūropatinės mitybos specialistė T.

  1. Įvertinkite straipsnį Kaip numesti svorį pakoregavus mitybą Kaip greitai numesti svorio — Svorio mažinimas turėtų prasidėti nuo mitybos sureguliavimo, kadangi būtent tinkamas ir subalansuotas maistas, kurį valgote kiekvieną dieną, gali užtikrinti, kad Jums pavyks puikiai atrodyti ir tuo pačiu būti sveikam ir greitai numesti svorio.
  2. Svorio metimas | klaidos - Vilniaus dietologijos centras

Šliažatė sako, kad jei nusprendžiame taikyti protarpinį badavimą, turime būti jam pasiruošę. Šį mitybos būdą ji kai kuriems savo pacientams pataria taikyti pora kartų per savaitę.

svorio netekimas geriausias metodas