Svorio reguliavimas - icomos.lt

Numesti svorio modelį.

Tinklaraščio skaitytojams S. Burbaitė išvardijo šešias taisykles, kurių laikantis jai pavyko ženkliai išgražėti bei pakeisti gyvenimo būdą. Savo mintimis modelis dalijasi ir su Žmonės. Valgyti, ką ir kaip norime. Svajoti, apie ką norime ir tas svajones numesti svorio modelį. Iki 14 metų buvau guvus ir savimi pasitikintis vaikas.

Kaip ir visi — valgydavau, kas skanu ir kas patinka. Kaip ir visus, tėvai ir seneliai labai lepino ir mylėjo. Tik tada staiga kažkas nutiko ir aš ėmiau greit stambėti. Suprask, tuo metu man, paauglei, tai buvo žiauri realybė, su kuria nežinojau, kaip kovoti. Aš niekada nesvėriau kg manau, niekada tiek ir nesversiu. Ir nesakau, kad buvau stora ar negraži. Bet jaučiausi labai blogai ne kiek fiziškai — labiausiai dvasiškai.

Tiesa žiauri — mylime akimis. Bet ne dėl akių numesti svorio modelį keistis, o dėl savęs. Esu įsitikinusi — kaip valgome, taip ir gyvename bei jaučiamės. Ir tuo labiau atrodome! Tik dabar, po daugelio metų beveik po 9 metųaš suprantu, kad tos alinančios, drastiškos dietos, badavimai ir juodžiausios dienos — irgi yra mano gyvenimo dovana. Nes tai man leido suprasti, kokias klaidas dariau maitindamasi, kodėl augo svoris, kodėl blogėjo sveikata.

numesti svorio modelį

Ir tik tai mane atvedė iki sveikos mitybos, geros savijautos, to kas esu šiandien ir davė supratimą bei pakankamai žinių, kad tik sveika mityba leis gyventi pilnavertį gyvenimą. Aš niekada netikėjau jokiomis stebuklingomis tabletėmis, kremais ar diržais… Nors meluoju, kai buvo 15 metų dar ir kaip tikėjau!

Gedimino Žilinsko nuotr.

Ir man reikėjo nemažai laiko, kad suprasčiau, jog numesti svorio modelį mityba yra gyvenimo būdas, o ne trumpalaikė dieta. Matyt, didžiausia klaida, kurią dariau iki ties metų — tai turėjau didžiulį norą prarasti nereikalingus kilogramus per trumpiausią laiką manau, kad tai daugelio klaida.

20 priežasčių, kodėl jums nepavyksta numesti svorio

Ir man tik po to atėjo supratimas, kad valgome ne tik, kad gražiai atrodytume, bet svarbiausia — kad būtume sveiki. Vadinasi, viskas įmanoma! Esu įsitikinusi, kad daugeliu gyvenimo atvejų mes privalome būti patys sau gydytojai ir patarėjai.

numesti svorio modelį

Turime taip išmanyti savo organizmo funkcijas, kad sugebėtume patys pašalinti ligų ir negalavimų priežastis.

Kiekvienas turi jausti, ko reikia jo organizmui ir kūnui. Kiekvienas turi pats atsirinkti — kas tinka, o kas ne. Todėl tiesiog dalinuosi savo itin paprastais 6 patarimais, kuriais pradėjau vadovautis tada, kai supratau, kad tikrai turiu kažką daryti ir pradėti gyventi, o ne badauti, save smerkti ir drebėti iš šalčio.

Apie tai kaip tik visai neseniai rašiau. Maisto fotografavimas yra sena mano aistra.

numesti svorio modelį

Dar tada, kai tik pradėjau taikyti šitą metodą, daug kam tai atrodė labai juokinga ir beprasmiška. Tačiau su laiku aplinkiniai įprato, kad Burbaitė nepradės valgyti, kol nenufotografuos to, kas numesti svorio modelį lėkštėje.

Metant svorį patariama valgyti šiuos 20 produktų - LRT

Dabar maistą fotografuoju tik savo malonumui. Maistu reikia mėgautis. Valgant negalima sau trukdyti!

numesti svorio modelį

Negalima žiūrėti TV garantuoju, kad dauguma valgydami žiūri! Nes smegenys nebežino, ką daryti — ar apdoroti informaciją, kuri yra TV, ar reguliuoti virškinimą.

Sekite mus:

O tada nepajaučiam kiek suvalgom ir privalgom daugiau, nei derėtų. Visai kas kita yra valgymas ir šnekučiavimasis. Kalbėtis valgant leidžiu. Visų pirma, į mažą lėkštę tiesiog netelpa didelis maisto kiekis.

„Lėkštutės modelis“, arba kaip sulieknėti be griežtų apribojimų | icomos.lt

Antra, mažesnėje lėkštėje psichologiškai atrodys, kad maisto yra daug, tad ir suvalgom mažiau. Garantuoju, kad kiekvienas svajojame apie tobulą ABS.

numesti svorio modelį

Bet žinokite, kad būtent virtuvėje, o ne sporto salėje mes jį galime suformuoti. Aktyvus gyvenimo būdas ne tik padeda išlaikyti dailias kūno linijas, saugo sveikatą, bet ir padeda atsikratyti daugelio ligų. Tik jokiu būdu nereikėtų persistengti — manau visur turėtume jausti saiką, o svarbiausia pasirinkti mėgstamą sporto šaką.

Svorio reguliavimas

Sportas numesti svorio modelį būti malonumas. Ir kiek leidžia galimybės. Bet jau ne kartą sakiau, kad bent jau aš valgau 4 — 5 kartus per dieną, todėl turiu būti tikra, kad visada turėsi po ranką sveiką užkandį, kai ateis laikas valgyti — pietų krepšelis beveik visada ir visur keliauja su manim.

O be to, gaminimas namuose garantuoja, kad valgysite tikrai sveiką ir kokybišką maistą. Manau šaunu žinoti, kas yra Tavo lėkštėje.

Kiekvienas tiesiog numesti svorio modelį išsiugdyti saiko jausmą. Tiek gerdamas, tiek valgydamas, tiek imdamasis fizinio krūvio ir panašiai. Nebūkime godūs! Tikrai nereikia prisidėti maisto į lėkštę tiek, kad kristų per kraštus.

„Lėkštutės modelis“, arba kaip sulieknėti be griežtų apribojimų

Vadovaudamasi šitomis taisyklėmis aš per metus laiko stabiliai numečiau 12 kg. Be jokių sveikatos sutrikimų, badavimų, dietų ar alkio pojūčio. Tik žinokite, kad egzistuoja glaudus ryšys tarp to, ką valgome, su tuo, kaip rūpinamės savo kūnu ir psichika.

Maistas lemia ne tik mūsų sveikatos būklę, bet ir gyvenimo trukmę. O gyvenimas duotas tik vienas. Todėl aš labai gerbiu, myliu savo kūną ir jam noriu duoti tik tai kas geriausia. Sveikata ir kokybiškas gyvenimas — mūsų pačių rankose. Niekas vanagai lieknėjimo vadovas Jumis geriau, nei Jūs pats.

Skirtingi maisto produktai organizme įveikia skirtingus medžiagų apykaitos kelius. Jie gali skirtingai paveikti alkį, hormonus ir tai, kaip mes deginame kalorijas. Dvidešimt svorio metimui palankiausių maisto produktų — ir tai pagrįsta mokslu — pristato Independent. Visas kiaušinis Kadaise baimintasi dėl juose esančio nemažo cholesterolio kiekio, tačiau dabar kiaušiniai išgyvena tikrą renesansą.