Kūno tipas ir riebalų deginimas (I)

Tikras svorio metimas reikalauja laiko. svorio metimas

Turinys

    • Stiklinė vandens su šaukšteliu acto kasdien: kas nutiks - DELFI Sveikata
    • Numesti svorio sergantiems nutukimu

    Pagrindinė problema mažinant bendrą riebalų kiekį racione buvo ta, kaip sumažinti blogųjų riebalų kiekį ir išlaikyti gerųjų riebalų kiekį, kurie būtų naudingi širdžiai. Kita bėda, kad kai kurie žmonės, labai sumažinę riebaus maisto, riebalų vartojimą, šiuos pakeičia lengvai virškinamais, mažai skaidulų turinčiais angliavandeniais — balta duona, batonu, makaronais.

    Per daugelį metų buvo atlikta tik keletas studijų, kuriomis bandyta aiškintis sumažinto riebalų kiekio dietos naudą apsisaugojant ar pristabdant širdies ligas.

    Nuimkite po akių riebalų kišenes 45 kaip numesti svorio

    Viena iš didžiausių studijų buvo publikuota Amerikos medicinos asociacijos žurnale Journal of the American Medical Associationm. Per pastaruosius 20 m. Slaugytojų sveikatos ir specialistų sveikatos tyrimas nenustatė tiesioginio ryšio tarp procentiškai mažiau gaunamų iš riebalų kilokalorijų kiekio ir sunkių sveikatos sutrikimų, tokių kaip vėžys, širdies ligos ir svorio augimas.

    kaip numesti svorio natūraliu būdu numesti svorio valgyti desertą

    Svarbiausias dėmesys atliktose studijose buvo sutelktas į riebalų rūšį dietoje. Kalbant apie bloguosius riebalus, buvo pastebėta, kad trans-riebalai turi net didesnės neigiamos įtakos širdies ligoms nei sotieji riebalai. Slaugytojų sveikatos tyrimas nustatė, kad keičiant kasdien 30 7 gramai angliavandenių kilokalorijas į 30 4 gramai trans-riebalų kilokalorijas, širdies ligų rizika padidėja du kartus.

    Žinoma, sotieji riebalai taip pat didina širdies ligų riziką, tačiau daug mažiau.

    Tuo tarpu kalbant apie geruosius riebalus, buvo įrodyta, kad didelis polinesočiųjų tikras svorio metimas reikalauja laiko mononesočiųjų riebalų vartojimas, mažina širdies ligų riziką.

    Tai patvirtina keletas atliktų mokslinių tyrimų. Omega-3 riebiąsias rūgštis gautume valgydami riebias tikras svorio metimas reikalauja laiko, tokias kaip skumbrę, lašišą, sardinę ar kardžuvę.

    svorio metimas vienerių metų amžiaus svorio metimo centrai tane

    Patikimas būdas užkirsti kelią širdies ligoms yra į savo mitybą įtraukti žuvį, kuri gali pakeisti riebią mėsą ir kitus mažiau naudingus sveikatai baltyminius produktus. Žuvyse esančios Omega-3 riebalų rūgštys apsaugo nuo potencialiai mirtinų širdies ritmo sutrikimų.

    Amerikos širdies asociacija rekomenduoja žmonėms per savaitę suvalgyti bent dvi porcijas žuvies.

    svorio netekimas kosmopolitas svorio netekimas ramen

    Šių išskirtų grupių asmenys gali valgyti žuvį, tačiau draudžiama valgyti žuvį, kurioje yra daug gyvsidabrio pvz. Rekomenduojama du kartus per savaitę valgyti tokios žuvies patiekalų, kuriose yra nedidelis gyvsidabrio kiekis ir naudingų Omega-3 riebiųjų rūgščių pvz.

    kūnas praranda svorį mirdamas lieknėjimo nailonai