Patarimai, kaip numesti svorio nevalgius

Lengvi sveiko svorio metimo patarimai. 2 dienos dietos gamintojas lingzhi

5 mitybos patarimai, kaip sulieknėti valgant

Publikuotas lapkričio 3 Niekas neprieštaraus, kad norint numesti svorio, reikia mažiau valgyti ir daugiau judėti. Bet ar žinote, kaip sulieknėti valgant?

ar galite numesti tik riebalus?

Tačiau kas jei numesti puse kilogramo per mėnesį Jums yra per mažai? Sulieknėti norite gerokai greičiau? Pašalinote iš savo raciono saldumynus ir gaiviuosius gėrimus bei sportuojate kelis kartus per savaitę. Jūs pasieksite dvigubai geresnių rezultatų, jei tai darydami, laikysitės dar ir šių taisyklių.

Patarimai, kaip numesti svorio nevalgius

Gerkite daugiau vandens, ypač prieš maistą Visi žino, kad vanduo mums yra būtinas. Tačiau nedaugelis suvokia numesti svorio irkluotojas jo svarbą.

Daugelis žmonių gyvena nuolatinėje lengvos dehidratacijos būsenoje, kuri lemia energijos trūkumą ir svorio augimą.

kada atsiranda riebalų deginimas

Tam, kad gerai jaustumėtės ir efektyviai degintumėte riebalus, turite išgerti mažiausiai 2 litrus vandens per dienąmažiausiai po stiklinę prieš kiekvieną valgį ir tada, kai jaučiate energijos stygių. Svarbu įsidėmėti, kad turite gerti gryną vandenį — ne gaiviuosius gėrimus, kavą ar sultis. Esant reikalui, galite paskaninti vandenį agurko ar vaisiaus griežinėliu.

numesti svorio oyunu hilesi

Ilgiau kramtykite Viena populiariausių teorijų teigia, kad lėtesnis valgymas gali padėti žmonėms sulieknėti. Mūsų smegenims reikia laiko, kol jos gauna impulsą, kad organizmas jau pasisotino.

6 moksliškai patvirtinti svorio metimo būdai

Kadangi šis impulsas į smegenis patenka ne iškarto, valgydami greitai, suvalgome daugiau negu mums iš tiesų reikėtų. Mitybos ekspertai, tokie kaip XX amžiaus pradžios dietologė Horace Fletcher, jau seniai teigė, kad lėtesnis valgymas lemia tai, kad suvalgome mažesnį kiekį maisto. Paskutinis kinų atliktas tyrimas patvirtino šią teoriją: jis parodė, kad lengvi sveiko svorio metimo patarimai žmonės valgo gerokai greičiau negu liekni.

Tyrimas atskleidė, kad žmonės, kurie kiekvieną kąsnį sukramtė 40 kartų, numetė 12 procentų daugiau svorio negu tie, kurie kiekvieną kąsnį kramtė tiktai 15 kartų.

40 lengvų būdų, kaip numesti svorio

Jeigu norite numesti svorio, prižadėkite sau kiekvieną kąsnį sukramtyti mažiausiai 20 kartų, lengvi sveiko svorio metimo patarimai kiekvieną savaitę padidinkite šį skaičių dar 5 papildomais kartais.

Pasivaikščiokite po kiekvieno valgio Atrodo, kad vaikščiojimas nė iš tolo neprilygsta sportui treniruoklių salėje. Tačiau neapsigaukite, pasivaikščiojimas po valgio yra vienas iš labai svarbių svorio metimo triukų.

Taip, vaikščiojimas tikrai nėra geriausias būdas sportuoti ir jo negalime lyginti su rimtomis sporto treniruotėmis. Tačiau netgi lengvas pasivaikščiojimas po valgio aktyvuoja Jūsų GLUT-4 receptorius, kurie skatina raumenis absorbuoti gliukozę, kurią ką tik gavote su maistu. Tai taip pat neleidžia pakilti Jūsų insulino lygiui, kas paprastai nutinka pavalgius, bet nejudant.

Taigi po kiekvieno valgio pasivaikščiokite bent 10 minučių.

Pagrindiniai svorio metimo principai

Savo mitybą papildykite citrinų sultimis, medumi ir cinamonu Yra žinoma, kad sveiką maistą organizmas yra linkęs pasisavinti gerokai lėčiau negu greitąjį maistą.

Pavyzdžiui, vaisvandeniai yra suvirškinami labai greitai. Laimei, yra būdas priversti jūsų organizmą maistą pasisavinti gerokai lėčiau.

  1. Svorio netekimas 40 metų vyras
  2. Pratimai svorio metimui.
  3. Ir gydytojams jau atsibodo ta dirbtinai kuriama propaganda, kuri siūlo stebuklingus svorio metimo būdus ir dėl to nuolat sulaukia visuomenės dėmesio.
  4. 6 moksliškai patvirtinti svorio metimo būdai | icomos.lt

Į savo mitybą įtraukę citrinų sultis ir cinamoną, sulėtinsite maisto patekimą iš skrandžio į žarnyną, o tai padės jūsų organizmui kontroliuoti insulino išsiskyrimą ir cukraus kiekį kraujyje.

Cukraus pakeitimas medumi taip pat padės reguliuoti cukraus kiekį kraujyje, todėl, kad medus yra įsisavinamas gerokai lėčiau negu cukrus.

Kaip numesti svorio. Dietos ir kiti svorio metimo patarimai.

Sekite, ką valgote Daugumai žmonių netrūksta žinių apie tai, ką jie turėtų ir ko neturėtų valgyti. Jie žino apie veiksmingas dietas, tačiau jų nesilaiko.

antsvorio turinti moteris, bandanti numesti svorio

Dažniausiai ne tam tikro produkto atsisakymas ar įtraukimas lemia dietos sėkmę, svarbiausia yra sąmoningumas ir atskaitomybė sau. Todėl svarbu nuolat save stebėti ir fiksuoti, ar dietos laikotės iš tikrųjų sąžiningai. Siekdami kontroliuoti savo mitybą, veskite maisto žurnalą, kuriame rašykite viską, ką suvalgote.

Taip skirsite daugiau dėmesio savo mitybai ir jausitės įsipareigoję valgyti sveikiau.